تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
کد خبر : 37005

اخذ مجوز بکارگیری نیروی قرارداد کار معین در شهرداری‌های کلان‌شهرها 

اخذ مجوز بکارگیری نیروی قرارداد کار معین در شهرداری‌های کلان‌شهرها 

کافه دانش: دبیر کل مجمع شهرداران کلان شهرهای ایران از صدور مجوز بکارگیری۱۲۴۰۰نیروی قراردادی شهرداری های کشور خبر داد. به گزارش روابط عمومی وامور بین الملل مجمع شهرداران کلان شهرهای ایران، کمال مرادی با بیان مطلب فوق اظهار داشت: در نشست اخیر شهرداران کلانشهرهای ایران با معاون اول رییس جمهور یکی از موضوعات مطروحه، حل …

کافه دانش: دبیر کل مجمع شهرداران کلان شهرهای ایران از صدور مجوز بکارگیری۱۲۴۰۰نیروی قراردادی شهرداری های کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی وامور بین الملل مجمع شهرداران کلان شهرهای ایران، کمال مرادی با بیان مطلب فوق اظهار داشت: در نشست اخیر شهرداران کلانشهرهای ایران با معاون اول رییس جمهور یکی از موضوعات مطروحه، حل مسایل استخدامی شهرداری های کلانشهرها ورفع مشکلات ناشی از کمبود نیروی انسانی  در نحوه فعالیت ها و اقدامات شهرداری ها بود که پس از دستور مساعد ایشان،طی جلساتی این موضوع مورد بررسی  قرار گرفت که باپیگیری وهماهنگی مجمع شهرداران کلان شهرهای ایران و تعامل با سازمان اداری و استخدامی، وزارت کشور و سازمان شهرداریها، مجوز استخدام نیرو های قرارداد موقت کار معین تصویب شد.

وی ادامه داد: این اقدام در آستانه سالروز پیروزی شکوهمندانقلاب اسلامی و به‌منظور پاسخ‌گویی به نیاز نیروی انسانی قراردادی در شهرداری‌ها صورت گرفته است که موجب ایجاد انگیزش وهمچنین ساماندهی نیروی انسانی فعال در شهرداری‌ها خواهد شد.

مرادی ادامه داد: با پیگیری‌های مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران در خصوص مصوبات نشست اخیر شهرداران کلان‌شهرها ۳موضوع مهم در دستور کار بود ومکاتبات زیادی با سازمان اداری و استخدامی، وزارت کشور و سازمان شهرداریها، در رابطه با استخدام نیروی انسانی قراردادی انجام شد که در نهایت پس از سال‌ها انتظار این مجوز صادر گردید.

دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران  خاطر نشان کرد:موضوع خرید اتوبوس و شارژ ناوگان حمل ونقل عمومی و همچنین معرفی بانک شهر به عنوان بانک عامل در شهرداریها از دیگر موضوعاتیست که در مجمع پیگیری می شود و با تعامل ایجاد شده با دستگاه های اجرایی ونظارتی مربوطه در دستور کار قرار گرفته که امیدواریم در آینده نزدیک این دو موضوع نیز تصویب و اجرایی شود.

مرادی درخاتمه خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه شیوه نامه و جزئیات قرارداد به سازمان اداری و استخدامی کشور ارائه شده ، پس از تصویب به اطلاع شهرداری های کشور خواهد رسید.

انتشار خبر: کوروش جم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.