تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰
کد خبر : 71802

اختصاص ۲۵هزار میلیارد تومان تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان

اختصاص ۲۵هزار میلیارد تومان تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان

اختصاص ۲۵هزار میلیارد تومان تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان – اخبار اجتماعی – به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ “علی وحدت” رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی در نشست پایانی مجموعه نشست‌های خبرگی که با حضو..

اختصاص ۲۵هزار میلیارد تومان تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان – اخبار اجتماعی –

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ "علی وحدت" رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی در نشست پایانی مجموعه نشست‌های خبرگی که با حضور محمد صنایع بازرس‌کل امور واحد‌های تابعه مجلس، ریاست‌جمهوری و امور خارجه سازمان بازرسی کل کشور، محمد فطانت مدیرعامل بانک آینده و شرکت‌های دانش‌بنیان در محل صندوق نوآوری برگزار شد، ضمن تشکر از دست‌اندرکاران برگزاری این نشست‌ها اظهار کرد: نشست‌های خبرگی که در طول یک‌سال با همکاری پارک علم و فناوری استان البرز برگزار شد با استقبال کم‌نظیر شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور مواجه شد و چند هزار شرکت فعال در عرصه دانش‌بنیان توانستند از این نشست‌های تجربگی و توانمند‌سازی به‌خوبی بهره‌مند شوند.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به اینکه برگزاری نشست‌های خبرگی در راستای توسعه زیست‌بوم کارآفرینی کشور است، گفت: با توجه به شعار سال که حمایت از تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین است، این نشست‌ها باید با هدف انتقال تجربه شرکت‌های بزرگ موفق به شرکت‌های نوپا و استارت‌آپ‌ها توسعه یابد.

وحدت درباره عملکرد صندوق نوآوری ابراز کرد: صندوق نوآوری و شکوفایی با منابع محدودی که در اختیار داشت، طی سه سال اخیر با اهرمی کردن و همکاری با شبکه بانکی کشور نزدیک به ۲۵هزار میلیارد تومان به شرکت‌های دانش‌بنیان خدمات مالی ارائه کرده است که امیدواریم این منابع در سال جاری با توجه به شعار سال افزایش پیدا کند.

وی با معرفی خدمت اوراق نوآوری به‌عنوان خدمات صندوق نوآوری برای شرکت‌های دانش‌بنیان بزرگ گفت: نخستین اوراق نوآوری برای یک شرکت داروسازی دانش‌بنیان در سال گذشته با حمایت صندوق نوآوری و همکاری بانک کارآفرین منتشر شد.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی در ادامه خواستار همکاری سازمان بازرسی و برگزاری جلسات جهت بررسی و رفع مطالبات شرکت‌های دانش‌بنیان شد.

گفتنی است، نشست‌های خبرگی به‌همت صندوق نوآوری و شکوفایی و با همکاری پارک علم و فناوری البرز با ده‌ها تولید‌کننده و کارآفرین در سال گذشته برگزار شد و توانست در حوزه منابع انسانی، توسعه بازار، صادرات، زنجیره تأمین منابع، شبکه‌سازی، تحقیق و توسعه، ارتباط با مشتری و… تجربیات شرکت‌های بزرگ و موفق کشور را در اختیار شرکت‌های کوچک و استارت‌آپ‌ها قرار دهد.

حمایت ۵۰۰میلیاردتومانی صندوق نوآوری از شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه تجهیزات پزشکیپرداخت ۲۲هزار میلیارد تومان تسهیلاتِ صندوق نوآوری برای حمایت از دانش‌بنیان‌های کشور

انتهای پیام/+

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.