تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
کد خبر : 65628

اختراع جدید سامسونگ یک لپ تاپ عجیب است که از ۴ طرف خم می‌شود!

اختراع جدید سامسونگ یک لپ تاپ عجیب است که از ۴ طرف خم می‌شود!

اختراع جدید سامسونگ یک لپ تاپ عجیب است که از ۴ طرف خم می‌شود! شرکت سامسونگ ظاهرا علاقه شدیدی به محصولاتی با نمایشگر تاشو و انعطاف پذیر دارد و حالا، لپ تاپ عجیب و البته جالبش که از چهار طرف ..

اختراع جدید سامسونگ یک لپ تاپ عجیب است که از ۴ طرف خم می‌شود!

شرکت سامسونگ ظاهرا علاقه شدیدی به محصولاتی با نمایشگر تاشو و انعطاف پذیر دارد و حالا، لپ تاپ عجیب و البته جالبش که از چهار طرف خم می‌شود، می‌تواند جذاب‌ترین محصول تاشو سامسونگ تا به امروز باشد.

هنوز تمام شرکت‌ها نمایشگرهای تاشو و انعطاف پذیر را امتحان نکرده‌اند اما سامسونگ، مدت‌ها است علاقه زیادش به این نوع نمایشگر را نشان داده است. هنوز نمی‌دانیم آیا در آینده، این نوع نمایشگر می‌تواند به انتخاب اول تمام کاربران تبدیل شود یا خیر. اما این طور به نظر می‌رسد که سامسونگ، از این موضوع اطمینان دارد و حالا، لپ تاپ تاشو جذابی را اختراع کرده که از چهار طرف هم می‌شود! لپ تاپ جدید سامسونگ هنوز تولید نشده اما پتنت این محصول، رسما توسط کره‌ای‌ها ثبت شده است.

لپ تاپ تاشو سامسونگ

وب سایت SamMobile برای اولین بار درباره اختراع جدید سامسونگ اطلاعاتی را منتشر کرد. این اختراع سامسونگ، در وبسایت سازمان جهانی WIPO مشاهده شده است. این لپ تاپ تاشو سامسونگ دارای طراحی هوشمندانه‌ای است و بخش کیبورد، می‌تواند از لپ تاپ جدا شود. همین مورد به تنهایی این لپ تاپ را به محصولی جذاب تبدیل می‌کند که کاربران را از خرید یک تبلت بی نیاز می‌کند. صفحه نمایش لپ تاپ تاشو سامسونگ می‌تواند از طریق فرمان‌های لمسی و قلم اس پن کنترل شود. نمایشگر انعطاف پذیر در لپ تاپ عجیب سامسونگ، باعث می‌شود امکان خم و تا کردن لپ تاپ به کاربران داده شود تا حمل و نقل دستگاه همه‌کاره سامسونگ راحت‌تر باشد.

لپ تاپ تاشو سامسونگ

در گزارش‌های منتشر شده اعلام شده است که حتی کیبورد این لپ تاپ تاشو سامسونگ می‌تواند از وسط تا شود. ظاهرا این بخش از لپ تاپ جالب سامسونگ در کنار کیبورد، میزبان اکثر سلول‌های باتری نیز خواهد بود. پورت‌های این دستگاه نیز در همین بخش قرار گرفته‌اند. با این که این پتنت پتانسیل بالایی دارد اما صرفا ثبت شدن آن توسط Samsung، تولید آن را تضمین نمی‌کند. هزاران هزار پتنت تا به امروز توسط غول‌های تکنولوژی ثبت شده‌اند که حتی به مرحله تولید آزمایشی هم نرسیده‌اند. همچنین این احتمال وجود دارد که سامسونگ، تا چندین سال آینده سراغ تولید این لپ تاپ نرود.

لپ تاپ تاشو سامسونگ پتنت

البته بهتر است بدانید سامسونگ در مراسم CES امسال، با انبوهی از نمایشگرهای تاشو آینده گجت‌های تاشو را ترسیم. سامسونگ با وجود شرکت قدرتمندی مانند سامسونگ دیسپلی که نمایشگرهای تاشو مورد نیاز گجت‌های تاشو را تولید می‌کند و منابع بزرگی که در اختیار دارد، می‌تواند تقریبا هر محصول تاشویی را که بخواهد تولید کند. بررسی‌ها نشان می‌دهند آینده محصولات تاشو بسیار روشن است و لپ تاپ تاشو سامسونگ می‌تواند روزی به تولید انبوه برسد.

فروش گوشی‌های هوشمند تاشو تا سال ۲۰۲۳ ده برابر خواهد شد

بر اساس آخرین پیش‌بینی فروش گوشی‌های هوشمند تاشو که توسط Counterpoint Research صورت گرفته، محموله‎‌های ارسالی سال ۲۰۲۱ تک رقمی ماند و این گوشی‌ها، فروش حدود ۹ میلیون دستگاهی را تجربه کرده اند. با این وجود، این محصولات توانستند در مقایسه با سال ۲۰۲۰‌ میلادی رشد سه برابری در فروش را تجربه کنند.

نکته قابل توجه این است که بازار گوشی‌های تاشو، محل سلطنت سامسونگ است. این شرکت حدود ۸۸ درصد از سهم این بازار را به خود اختصاص داده و به نظر نمی‌رسد شرکتی بتواند به این زودی‌ها، جای سامسونگ را بگیرد. گفته می‌شود در سال ۲۰۲۳ میلادی، با ورود شرکت‌های بیشتر به بازار گوشی‌های تاشو و فعالیت بیشتر شرکت‌هایی مانند سامسونگ، این بازار جذاب رشدی ده برابری را تجربه خواهد کرد. پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهند در این سال سهم سامسونگ، به ۷۵ درصد کاهش خواهد یافت. البته معرفی محصولاتی مانند لپ تاپ تاشو، می‌تواند اوضاع سامسونگ را بهتر کند. اپل نیز ایده‌های زیادی برای بازار گوشی‌های تاشو دارد که می‌تواند کار سامسونگ را سخت‌تر کند.

سامسونگ برنامه‌های زیادی برای گجت‌های تاشو دارد که به گوشی‌های هوشمند و لپ تاپ های تاشو محدود نمی‌شوند. شاید بهترین خبر درباره این محصولات، پایین آمدن قیمت آن‌ها در آینده‌ای نزدیک باشد. همچنین طراحی گجت‌های تاشو بهبود خواهد یافت و انتخاب‌های بیشتری در اختیار کاربران خواهد بود. پشتیبانی از قلم اس پن نیز در آینده راهی تقریبا تمام محصولات سامسونگ با نمایشگر تاشو خواهد شد.

منبع :giz chinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.