تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸
کد خبر : 9113

اخبار جعبه جادو| شروع ضبط "عصر جدید" 2/ ممنوعیت برای صفحه مجازی شبکه سحر بالکان

اخبار جعبه جادو| شروع ضبط "عصر جدید" 2/ ممنوعیت برای صفحه مجازی شبکه سحر بالکان

اخبار جعبه جادو| شروع ضبط “عصر جدید” ۲/ ممنوعیت برای صفحه مجازی شبکه سحر بالکان حمایت از دموکراسی، صفحه مجازی شبکه دیگری از برون‌مرزی صداوسیما را به مرز توقیف رساند. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، به دنبال انتشار مطلبی در فیس‌بوک کانال بالکان شبکه سحر در حمایت از درخواست گروهی از فعالان حقوق زنان در بوسنی برای آزادی اقباله هدوتی، صفحه فیس‌بوک کانال بالکان با ممنوعیت پست‌گذاری ۲۴ ساعته مواجه شده است.
چندی پیش اقباله هدوتی از زنان مسلمان بوسنی با چاپ مطلبی در حمایت از سردار سرتیپ شهید قاسم سلیمانی با بازجویی و سپس بازداشت پلیس و مقامات امنیتی کوزوو مواجه شد. همزمان گروهی از فعالان حقوق زنان در بوسنی و هرزگوین خواستار آزادی بدون قید و شرط وی شد.
کانال بالکان شبکه سحر با اشتراک‌گذاری درخواست این فعالان در حساب کاربری فیس‌بوک این کانال، از طرف فیس بوک با محدویت پست‌گذاری مواجه شده است که بی‌گمان این اقدام در اروپا و آمریکا که همواره خود را مهد دموکراسی و آزادی بیان می‌دانند بسیار شبهه‌آمیز است.
همچنین پیش‌تر نیز کانال بالکان شبکه سحر با انتشار مطلبی در فیس‌بوک د..

اخبار جعبه جادو| شروع ضبط "عصر جدید" ۲/ ممنوعیت برای صفحه مجازی شبکه سحر بالکان

حمایت از دموکراسی، صفحه مجازی شبکه دیگری از برون‌مرزی صداوسیما را به مرز توقیف رساند.

اخبار جعبه جادو| شروع ضبط "عصر جدید" 2/ ممنوعیت برای صفحه مجازی شبکه سحر بالکان – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، به دنبال انتشار مطلبی در فیس‌بوک کانال بالکان شبکه سحر در حمایت از درخواست گروهی از فعالان حقوق زنان در بوسنی برای آزادی اقباله هدوتی، صفحه فیس‌بوک کانال بالکان با ممنوعیت پست‌گذاری ۲۴ ساعته مواجه شده است.

چندی پیش اقباله هدوتی از زنان مسلمان بوسنی با چاپ مطلبی در حمایت از سردار سرتیپ شهید قاسم سلیمانی با بازجویی و سپس بازداشت پلیس و مقامات امنیتی کوزوو مواجه شد. همزمان گروهی از فعالان حقوق زنان در بوسنی و هرزگوین خواستار آزادی بدون قید و شرط وی شد.

کانال بالکان شبکه سحر با اشتراک‌گذاری درخواست این فعالان در حساب کاربری فیس‌بوک این کانال، از طرف فیس بوک با محدویت پست‌گذاری مواجه شده است که بی‌گمان این اقدام در اروپا و آمریکا که همواره خود را مهد دموکراسی و آزادی بیان می‌دانند بسیار شبهه‌آمیز است.

همچنین پیش‌تر نیز کانال بالکان شبکه سحر با انتشار مطلبی در فیس‌بوک در خصوص سیدحسن نصرالله با اخطار جدی این شبکه اجتماعی مواجه شده بود.

زمان ضبط فصل دوم «عصر جدید» مشخص شد

فصل دوم «عصر جدید» اسفندماه روی آنتن می‌رود و به زودی ضبط قسمت اول آن آغاز می‌شود. فصل دوم برنامه «عصر جدید» اسفندماه روی آنتن شبکه سه می‌رود و ثبت‌نام تماشاگران برای حضور در استودیوی این برنامه به تازگی آغاز شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در استودیو «عصر جدید» به سایت این برنامه تلویزیونی مراجعه کنند. اولین قسمت فصل دوم «عصر جدید» چهارشنبه ۲۳ بهمن ضبط می‌شود.

در فصل اول عصر جدید فاطمه عبادی (هنرمند نقاش با شن)، محمد زارع (آکروبات کار)، پارسا خائف (خواننده نوجوان)، سعید فتحی روشن (شعبده باز و منتالیست) و گروه دختران نینجا (هنر‌های رزمی) به ترتیب نفرات اول تا پنجم شدند.

سریال پنچری در شبکه تماشا

سریال پنچری از امروز ساعت ۱۷ ، (۱۶ بهمن‌ماه) راهی آنتن شبکه تماشا می‌شود. این مجموعه طنز تلویزیونی به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی مهران مهام محصول سال ۱۳۹۶ است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است که: داستان پسری است که همه مقدمات را چیده تا به دختر مورد علاقه‌اش برسد اما در این مسیر اتفاقاتی رخ می‌دهد که او برای رسیدن به خواسته‌اش همه اطرافیانش را به چالش می‌کشد و…

بازیگرانی از جمله: یوسف تیموری، حمید لولایی، مهران غفوریان، رضا داوودنژاد و مریم سعادت در این مجوعه هنرنمایی کرده‌اند.

ساخت سریال «الف دزفول» در شهر دزفول

بر خلاف بسیاری از سریال‌های دفاع مقدسی که در شهرک سینمایی دفاع مقدس تصویربرداری می‌شوند اما این بار «الف دزفول» در شهر دزفول ضبط می‌شود. نگارش سریال «الف دزفول» به قسمت ۳۰ رسیده است و قرار است تا ۴۰ قسمت متن‌های این سریال توسط مرجان اشرفی‌زاده آماده شده است و بعد از آن وارد مرحله تولید شوند.

این سریال درباره مقاومت مردم دزفول در مقابل موشک‌باران عراق است و داستان آن را از سال ۱۳۵۹ تا ۱۳۶۵ به تصویر می‌کشد. مرجان اشرفی‌زاده اصالتاً اهل دزفول است و به همین خاطر برای نگارش این سریال انتخاب شده است.

خلاف بسیاری از سریال‌های دفاع مقدسی که در شهرک سینمایی دفاع مقدس تصویربرداری می‌شوند اما این بار «الف دزفول» در شهر دزفول ضبط می‌شود آن هم به این دلیل که موضوع اصلی‌ سریال به اتفاق‌های پشت جبهه می‌پردازد و ربط مستقیمی به فضای جنگ و جبهه ندارد.

همچنین تولید این سریال قرار است بعد از پایان ضبط سریال «نفوذ» به تهیه‌کنندگی محسن علی‌اکبری و «می جان» به کارگردانی مرجان اشرفی‌زاده که هر دو در حال حاضر مشغولند، به مرحله تولید می‌رسد.

مجموعه تلویزیونی «الف دزفول» به تهیه‌کنندگی محسن علی‌اکبری و کارگردانی مرجان اشرفی‌زاده در ۴۰ قسمت تولید می‌شود.

مستند « بازگشت» در دهه فجر

قسمت اول مستند «بازگشت» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علی فرقانی روز پنجشنبه ۱۷ بهمن ماه ساعت ۷ صبح از آنتن شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

مستند «بازگشت» تولید سال ۱۳۹۵ است و در خلاصه آن مخاطبان خواهند دید: در بحبوحه حوادث انقلاب در سال‌های ۱۳۵۷ و ۱۳۵۸ وقتی شرایط برای بازگشت امام خمینی(ره) به ایران مهیا می‌شد، ایشان باید پایگاهی برای انقلاب و صدور آن به عنوان پایتخت فرهنگی و انقلابی را در قم بنا می‌گذاشتند، در این مستند علل و عوامل عزیمت ایشان به قم و تهران بررسی شده است.

همچنین قسمت دوم مستند «بازگشت» روز جمعه ۱۸ بهمن‌ماه ساعت ۷ صبح از شبکه ۵ پخش می‌شود.

طلوع "خورشید" نصیریان در جشنواره/ دوست‌داشتنی صحنه، سینما و تلویزیونمسعود دلخواه: احتمالاً مدیران تلویزیون به تئاتر علاقه ندارند!/ چرا تئاتری‌ها در بازیگری موفق‌ترند؟کدام شبکه‌های تلویزیون پربیننده‌ هستند/ رادیو چقدر طرفدار دارد؟

«ورزش و مردم » تمام دربی

نود و یکمین دربی پایتخت بین دو رقیب سنتی فوتبال یعنی پرسپولیس و استقلال تهران پنجشنبه ۱۷ بهمن در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

این شهرآورد در هفته نوزدهم لیگ برتر ایران و از دور برگشت این بازی‌ها محسوب می‌شود که قرار است ساعت ۱۵:۳۰ به میزبانی تیم پرسپولیس برگزار شود.

بنا به حساسیت این بازی و با عنایت به تاریخچه رقابت این دو تیم مطرح کشور، برنامه «ورزش و مردم» این هفته (۱۸ بهمن‌ماه) به‌کلی‌ رنگ و بوی دربی به خود گرفته است و به طور ویژه به این شهرآورد اختصاص دارد. تلاش تهیه‌کنندگان این برنامه ورزشی شبکه یک این است که در این برنامه تمام زوایای فنی و تکنیکی این مسابقه حساس را برای مخاطبان به تصویر بکشند.

«ورزش و مردم» به تهیه‌کنندگی و اجرای پیمان یوسفی کاری از گروه فرهنگ، هنر و تاریخ شبکه یک سیما است که جمعه‌ها حوالی ساعت ۱۲:۳۰ به طور زنده روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.