تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳
کد خبر : 8864

اخبار جعبه جادو|سریال‌های جدید آی‌فیلم/ فرار از آسایشگاه نمایش طنز رادیویی

اخبار جعبه جادو|سریال‌های جدید آی‌فیلم/ فرار از آسایشگاه نمایش طنز رادیویی

اخبار جعبه جادو|سریال‌های جدید آی‌فیلم/ فرار از آسایشگاه نمایش طنز رادیویی شبکه آی‌فیلم سریال‌های جدیدی را تدارک دیده و رادیو برای ماجرای سالمندان و آسایشگاه سریال جدید رادیویی ساخته است. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، اخبار کوتاه رادیو و تلویزیون را در ادامه بخوانید:
آغاز پخش «خداحافظ بچه» در آی‌فیلم
سریال “خداحافظ بچه” به کارگردانی منوچهر هادی از امروز در شبکه آی‌فیلم نمایش داده می‌شود. مجموعه تلویزیونی “خداحافظ بچه” در زمان پخش از شبکه سه سیما با استقبال مخاطبان رو به رو شد.
در خلاصه داستان این سریال آمده است: مرتضی و لیلا بچه‌دار نمی‌شوند و تصمیم می‌گیرند بچه‌ای را به فرزندی قبول کنند؛ اما به‌خاطر سابقه زندان مرتضی، تصمیم می‌گیرند بچه‌ای را بدزدند. این کار را انجام می‌دهند اما در خانه صاحب بچه یادداشتی می‌گذارند این یادداشت مدرکی می‌شود تا پدر بچه دنبالشان بگردد و… .
شهرام حقیقت‌دوست، مهراوه شریفی‌نیا، آتیلا پسیانی، بهاره رهنما، حدیث میرامینی، بهنوش بختیاری و مهدی صبایی از جمله بازیگران این سریالند.
این سریال رأس ساعت ۱۹ از آی فیلم فارسی پخش می‌شود و تکر..

اخبار جعبه جادو|سریال‌های جدید آی‌فیلم/ فرار از آسایشگاه نمایش طنز رادیویی

شبکه آی‌فیلم سریال‌های جدیدی را تدارک دیده و رادیو برای ماجرای سالمندان و آسایشگاه سریال جدید رادیویی ساخته است.

اخبار جعبه جادو|سریال‌های جدید آی‌فیلم/ فرار از آسایشگاه نمایش طنز رادیویی – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، اخبار کوتاه رادیو و تلویزیون را در ادامه بخوانید:

آغاز پخش «خداحافظ بچه» در آی‌فیلم

سریال "خداحافظ بچه" به کارگردانی منوچهر هادی از امروز در شبکه آی‌فیلم نمایش داده می‌شود. مجموعه تلویزیونی "خداحافظ بچه" در زمان پخش از شبکه سه سیما با استقبال مخاطبان رو به رو شد.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: مرتضی و لیلا بچه‌دار نمی‌شوند و تصمیم می‌گیرند بچه‌ای را به فرزندی قبول کنند؛ اما به‌خاطر سابقه زندان مرتضی، تصمیم می‌گیرند بچه‌ای را بدزدند. این کار را انجام می‌دهند اما در خانه صاحب بچه یادداشتی می‌گذارند این یادداشت مدرکی می‌شود تا پدر بچه دنبالشان بگردد و… .

شهرام حقیقت‌دوست، مهراوه شریفی‌نیا، آتیلا پسیانی، بهاره رهنما، حدیث میرامینی، بهنوش بختیاری و مهدی صبایی از جمله بازیگران این سریالند.

این سریال رأس ساعت ۱۹ از آی فیلم فارسی پخش می‌شود و تکرار سریال نیز در دو نوبت ساعت ۳ بامداد و ۱۱ روز بعد به روی آنتن خواهد رفت.

با رهاوردهای انقلاب اسلامی در شبکه دو

شبکه دو سیما امروز سه‌شنبه ساعت ۱۴:۲۰ قسمت اول مستند «رهاورد» با محوریت دستاوردهای انقلاب اسلامی را روانه آنتن می‌کند. این مجموعه در حوزه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، علمی و صنعتی، بهداشتی، پزشکی، هنری و فرهنگی با نگاهی موشکافانه و با حضور در بدنه جامعه به فرآیند تغییر و تحولات گوناگونی می‌پردازد که انقلاب و نظام اسلامی منشاء بروز و ظهور آن بوده است.

در مجموعه رهاورد با نگرشی مستند و ملموس، به اقدامات و خدمات صورت گرفته پس از انقلاب اسلامی از زاویه موضوعی و محتوایی به نکاتی پرداخته خواهد شد که شاید تا کنون کمتر مورد توجه و تامل قرار گرفته است.

در قسمت اول این مستند فعالیت زنان هرمزگان و زابل در کمک به اقتصاد خانواده به تصویر کشیده است. صندوق خرد حمایت از زنان روستایی و عشایری علاوه بر حمایت مالی از زنان روستایی و عشایری به آنها برای به دست آوردن استقلال مالی و کمک به اقتصاد خانواده یاری داده است.

مجموعه رهاورد در شبکه ۲ سیما تهیه و تولید می‌شود و مهران رستمی تهیه‌کنندگی و عباس لهراسبی نظارت کیفی آن را به عهده دارند. کارگردانی این مجموعه را نیز گروه شاخصی از مستندسازان سینما و تلویزیون عهده‌دارند. از دیگر عوامل این مجموعه می‌توان به مسئول هماهنگی: علی شیری، روابط عمومی: مهدی رمضانی و عکاس: سپیده خلیلی اشاره کرد.

«یک وجب خاک» در آی‌فیلم

مجموعه تلویزیونی «یک وجب خاک» از فردا، چهارشنبه ۱۶ بهمن، روی آنتن کانال فارسی آی‌فیلم می‌رود. این اثر به کارگردانی علی عبدالعلی‌زاده، نویسندگی خشایار الوند و تهیه‌کنندگی بهروز مفید در زمان پخش خود توانست توجه مخاطبان را به سوی خود جلب کند و موفق باشد.

«یک وجب خاک» مسیر تحول فردی را به تصویر می‌کشد که در اثر برخورد با موانعی دچار تزلزل می‌شود. آقای افشاری از خیران محله است و مشکلات اهالی محل را حل‌و‌فصل می‌کند، همسایه‌ دیوار‌به‌دیوار برادر‌زنش پرویز است. پرویز و افشاری اختلاف نظرهایی دارند و این موضوع گاهی دلخوری‌هایی برایشان پیش می‌آورد. تا اینکه…

در این مجموعه رضا بابک، مهتاج نجومی، ابوالفضل پورعرب، مهران رجبی، محسن قاضی‌مرادی، برزو ارجمند، رامتین خداپناهی، آناهیتا همتی، روشنک عجمیان، یوسف تیموری، داریوش اسدزاده، مهوش وقاری، مریم خدارحمی، محمود بهرامی، عباس محبوب، ساقی زینتی، سیدجواد زیتونی و ملیکا ناظری به ایفای نقش پرداختند.

سریال «یک وجب خاک» هر روز ساعت ۱۸ روی آنتن می‌رود و بازپخش آن در ساعت‌های ۲ و ۱۰ روز بعد است.

«فرار از آسایشگاه» نگاهی متفاوت به سالمندان دارد

نمایش طنز رادیویی «فرار از آسایشگاه» که این روزها از رادیو نمایش پخش می‌شود نگاهی متفاوت به زندگی سالمندان دارد. سمیرا شکوهی نویسنده این سریال رادیویی در این باره گفت: سعی کرده‌ام در این نمایش نگاهی داشته باشم به افرادی که با سن بالا در کنارمان زندگی می‌کنند و اینکه بعضی اوقات خودمان باعث می‌شویم آنها ناتوان شوند.

شکوهی ادامه داد: «فرار از آسایشگاه» به این موضوع هم اشاره می‌کند که دلیلی ندارد مجردها با بالا رفتن سن به ازدواج فکر نکنند چرا که انسان‌ها هرچه که سنشان بالاتر می‌رود نیازشان برای داشتن همدم بیشتر است .

شکوهی خاطر نشان کرد : ما ایرانی‌ها وقتی به سن ۵۰ سال می رسیم می‌گوییم پیر شده‌ایم در حالی که این‌طور نیست و تا وقتی زنده‌ایم باید خوب زندگی کنیم و شاد باشیم.

این نویسنده افزود: «فرار از آسایشگاه» ادامه سریال طنز «عمارت اعیانی» و درباره دو خواهر ۸۰ و ۸۲ ساله است که در عمارتی پر رمز و راز در زمان قاجاریه زندگی می‌کنند، در ادامه این دو خواهر می‌آیند آن عمارت را که هم ارث اینها است هم ارث برادرزاده‌هایشان اما سند به نام اینها است در رهن بانک می‌گذارند. پول کلانی می‌گیرند و تصمیم دارند که بروند دور دنیا را بگردند و به مکان‌هایی که دوست داشتند سفر کنند، آنها از خانه فرار می‌کنند و برای اینکه برادرزاده‌شان متوجه نشوند چه کرده‌اند در آسایشگاه ساکن می‌شوند و ماجرا ختم می‌شود به ازدواج و عاشق شدن یکی از این خواهرها .

شکوهی در پایان گفت: به احتمال زیاد نوشتن این نمایش ادامه خواهد داشت و شخصیت‌های اصلی آن ثابت می‌مانند اما هر بار ماجرایی جدید را از سر می‌گذرانند.

«فرار از آسایشگاه» با هنرمندی فریبا متخصص، نوشین‌حسن زاده، مرضیه صدرایی، ماندانا محسنی، شمسی صادقی، رضا عمرانی، ایوب آقاخانی ،بهادر ابراهیمی، محمد آقا محمدی و امیرعباس توفیقی به تازگی در اداره‌کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است.

این نمایش رادیویی به نویسندگی سمیرا شکوهی، کارگردانی بهرام ابراهیمی، تهیه‌کنندگی فرشاد آذرنیا، افکتوری نازنین حسن‌پور، گویندگی بهناز بستان‌دوست و صدابرداری محمدرضا محتشمی، چهارشنبه ساعت ۱۱:۱۵ از رادیو نمایش پخش می‌شود.

سیانور فیلم سینمایی این هفته آی‌فیلم

فیلم سینمایی «سیانور» پنجشنبه ۱۷ بهمن‌ماه برای مخاطبان آی‌فیلم در سراسر کشور به نمایش گذاشته می‌شود. داستان فیلم برگرفته از روایات رسمی دولت ایران از وقایع درونی سازمان مجاهدین خلق ایران پیش از انقلاب ۱۳۵۷ ایران است. این فیلم بازگو کننده اختلافات درون سازمان مجاهدین خلق و درگیری میان چهره‌های کلیدی آن مانند تقی شهرام، مرتضی صمدیه لباف و مجید شریف واقفی در متن یک داستان عاشقانه نافرجام است. داستان در دهه ۱۳۵۰ می‌گذرد و محور اصلی آن زندگی عاشقانه یک زوج است.

بازیگرانی همچون مهدی‌هاشمی، هانیه توسلی، پدرام شریفی، بابک حمیدیان، حامد کمیلی، بهنوش طباطبایی، رضا مولایی و آتیلا پسیانی در این فیلم سینمایی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

«سیانور» رأس ساعت ۲۲ روی آنتن می‌رود. تکرار آن نیز در ساعت‌های ۶ و ۲ بعدازظهر روز جمعه پخش می‎شود.

تفاهمنامه صداوسیما برای حمایت از محصولات شرکت‌های خلاق

معاونت توسعه و فناوری رسانه ملی و مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تفاهمنامه‌ای را امضا کردند.

معاونت توسعه و فناوری رسانه ملی به منظور حمایت، معرفی و توسعه صادرات محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق در حوزه صنعت رسانه، تفاهمنامه همکاری مشترک با مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منعقد کرد.

رضا علیدادی معاون توسعه و فناوری رسانه و مهدی قلعه‌نویی رئیس مرکز تعاملات بین‌المللی علم وفناوری معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری، طی نشستی مشترک، تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

علیدادی در این نشست با بیان اینکه همواره تلاش ما حمایت از تولیدات داخلی بوده است، گفت: با وجود تولیدات بسیار با کیفیت بومی، هیچگاه تصوری بابت تهیه و استفاده از محصولات خارجی نداشته‌ایم. پروژه‌های در حال اجرا در سازمان صدا و سیما با وجود حساسیت‌های بسیار بالای آنها، توسط شرکت‌های داخلی و با استانداردهای بین‌المللی در حال تجهیز است که این امر نشان از اعتماد ما به تولیدکنندگان داخلی است.

معاون توسعه وفناوری رسانه ضمن تأکید بر ضرورت مداومت حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق، تصریح کرد: با این تفاهمنامه رشد شرکت‌ها روند بهتری خواهد داشت و در مجموع این تفاهم‌نامه کمک به صنعت کشور خواهد بود.

مهدی قلعه‌نویی رئیس مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز در این نشست گفت: شهامت صدا و سیما در حمایت از تولیدات شرکت‌های دانش بنیان و خلاق، قابل تقدیر است.

وی ظرفیت و تفکر صدا و سیما در حوزه فناوری‌های بومی را ارزشمند دانست و گفت: به عبارتی صداوسیما لوکوموتیو حرکتی برای شرکت‌های دانش بنیان و خلاق محسوب می‌شود ما نیز آمده‌ایم تا در این حرکت سهمی داشته باشیم.

مسعود دلخواه: احتمالاً مدیران تلویزیون به تئاتر علاقه ندارند!/ چرا تئاتری‌ها در بازیگری موفق‌ترند؟لعیا زنگنه عید نوروز به تلویزیون برمی‌گرددکدام شبکه‌های تلویزیون پربیننده‌ هستند/ رادیو چقدر طرفدار دارد؟

سرخابی‌ها در «صبح بخیر ایران»

با نزدیک شدن به نود و یکمین دربی استقلال و پرسپولیس، ویژه برنامه صبح بخیر ایران با حضور بازیکنان سابق این ۲ تیم روی آنتن می رود.

به مناسبت نود و یکمین شهرآورد پایتخت که قرار است روز پنجشنبه ۱۷ بهمن در ورزشگاه یکصدهزار نفری آزادی برگزار شود، برنامه «صبح بخیر ایران» بخش ویژه‌ای را با حضور امیدرضا روانخواه و سپهر حیدری بازیکنان سابق تیم‌های استقلال و پرسپولیس روی آنتن خواهد برد.

بخش تازه‌های ورزشی «صبح بخیر ایران» با اجرای مهدی توتونچی، فردا چهارشنبه ۱۶ بهمن به مسائل و حواشی مختلف این بازی با حضور سرخابی‌ها خواهد پرداخت.

فصل جدید برنامه «صبح بخیر ایران» با تهیه‌کنندگی داریوش دلیری و اجرای پدرام کریمی و عبدالرضا امیراحمدی کاری از گروه اجتماعی شبکه یک تلویزیون است که شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت ۶ تا ۸ صبح به صورت زنده روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.