تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۴:۵۶
کد خبر : 4303

اخبار تئاتر|«کوریولانوس» به هندوستان می‌رود

اخبار تئاتر|«کوریولانوس» به هندوستان می‌رود

اخبار تئاتر|«کوریولانوس» به هندوستان می‌رود نمایش «کوریولانوس» برای اجرا در فستیوال «itfok» به هندوستان سفر می‌کند. – اخبار فرهنگی – به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، نمایش «کوریولانوس» که تابستان امسال با طراحی و کارگردانی مصطفا کوشکی در «تئاتر مستقل تهران» به صحنه رفت، از سوی Amitesh grover دبیر فستیوال «itfok» برای حضور در دوازدهمین دوره این رویداد دعوت شده و به زودی راهی هندوستان می‌شود.
اخبار تئاتر|پوستر «زخم مدینه» منتشر شدفستیوال امسال از ۲۰ تا ٢٩ ژانویه در شهر Thrissur از ایالت kerala برگزار می‌شود و طی آن ۶ گروه داخلی، ۶ اجرا به زبان مالایالام (از جمله۲۲ زبان موجود در هندوستان که بویژه در ایالت جنوبیِ کرالا مورد استفاده قرار می‌گیرد) در کنار ٧ گروه بین‌المللی آثار خود را به صحنه می‌برند که نام نمایش «کوریولانوس» نیز در میان ۷ اجرای بین‌المللی دعوت شده قرار دارد.
براساس جدول زمان‌بندی، گروه ایرانی روزهای ٢٢ و ٢٣ ژانویه (٢ و٣ بهمن) ساعت ١۶ روی صحنه خواهد رفت.
محمدرضا جمالی با«همه دزدها که دزد نیستند»به عمارت نوفل لوشاتو می‌آید
«همه دزدها که دزد نیستند» به نویسندگى داریوفو با ترجم..

اخبار تئاتر|«کوریولانوس» به هندوستان می‌رود

نمایش «کوریولانوس» برای اجرا در فستیوال «itfok» به هندوستان سفر می‌کند.

اخبار تئاتر|«کوریولانوس» به هندوستان می‌رود – اخبار فرهنگی –

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، نمایش «کوریولانوس» که تابستان امسال با طراحی و کارگردانی مصطفا کوشکی در «تئاتر مستقل تهران» به صحنه رفت، از سوی Amitesh grover دبیر فستیوال «itfok» برای حضور در دوازدهمین دوره این رویداد دعوت شده و به زودی راهی هندوستان می‌شود.

اخبار تئاتر|پوستر «زخم مدینه» منتشر شد

فستیوال امسال از ۲۰ تا ٢٩ ژانویه در شهر Thrissur از ایالت kerala برگزار می‌شود و طی آن ۶ گروه داخلی، ۶ اجرا به زبان مالایالام (از جمله۲۲ زبان موجود در هندوستان که بویژه در ایالت جنوبیِ کرالا مورد استفاده قرار می‌گیرد) در کنار ٧ گروه بین‌المللی آثار خود را به صحنه می‌برند که نام نمایش «کوریولانوس» نیز در میان ۷ اجرای بین‌المللی دعوت شده قرار دارد.

براساس جدول زمان‌بندی، گروه ایرانی روزهای ٢٢ و ٢٣ ژانویه (٢ و٣ بهمن) ساعت ١۶ روی صحنه خواهد رفت.

محمدرضا جمالی با«همه دزدها که دزد نیستند»به عمارت نوفل لوشاتو می‌آید

«همه دزدها که دزد نیستند» به نویسندگى داریوفو با ترجمه ای از جمشید کاویانی و کارگردانى محمدرضا جمال از ۱ بهمن ساعت ۱۹:۴۵ در سالن شماره ٢ عمارت نوفل لوشاتو به روى صحنه خواهد رفت و بلیت فروشى این نمایش در سایت تیوال آغاز شده است.

نمایش «همه دزدها که دزد نیستند» درباره دزدی است که وارد خانه معاون شهردار می‌شود، در همین حین معاون با جولیا معشوقه پنهانی خودش به خانه می‌آید و دزد در ساعت پاندولی پنهان می‌شود.

دامون بستاک، اسدالله پورحمزه، حوری کاظمیها، حمیدرضا شباهنگ فرد، سوگل سیدصدر، فاطمه نوروزی، جواد کمانی، محمدعلی امین در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.