تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱
کد خبر : 5421

اخبار تئاتر|نمایش «بوقلمون» در ایرانشهر تمدید شد

اخبار تئاتر|نمایش «بوقلمون» در ایرانشهر تمدید شد

اخبار تئاتر|نمایش «بوقلمون» در ایرانشهر تمدید شد «ابتدا وارد می‌شود» در دور سوم اجرای خود، از اول بهمن به مدت یک هفته هر شب ساعت ۱۸.۳۰ در تماشاخانه ملک روی صحنه می‌رود. نمایش «بوقلمون» به کارگردانی خیرالله تقیانی پور در تماشاخانه ایرانشهر تا روز پنجشنبه ده بهمن‌ماه تمدید شد. – اخبار فرهنگی – به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، نمایش «بوقلمون» به کارگردانی خیرالله تقیانی پور با استقبال مخاطبان تا روز پنجشنبه ۱۰ بهمن‌ماه در سالن استاد سمندریان تمدید شد.
اخبار تئاتر|«کوریولانوس» به هندوستان می‌رودبوقلمون با بازی مه‌لقا باقری، هدایت هاشمی، علی سلیمانی سرنسری، سیروس همتی، جواد پورزند، وحید نفر، احمد لشینی، محسن زرآبادی، محمدهادی عطایی، حسین شفیعی، میلاد ابراهیمی، علی‌اکبر اعتماد مقدم، علی سلیمی، مرتضی موسوی محسن صادق پور ساعت ۲۰:۴۵ در سالن استاد سمندریان به روی صحنه می‌رود.
دور سوم اجرای «ابتدا وارد می‌شود» در تماشاخانه ملک/آغاز بلیت فروشی روزهای نخست
دور سوم اجرای نمایش «ابتدا وارد می‌شود» به نویسندگی و کارگردانی فرید یوسفی و تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان از اول بهمن در تماشاخانه ملک آغاز می‌شود ک..

اخبار تئاتر|نمایش «بوقلمون» در ایرانشهر تمدید شد

«ابتدا وارد می‌شود» در دور سوم اجرای خود، از اول بهمن به مدت یک هفته هر شب ساعت ۱۸.۳۰ در تماشاخانه ملک روی صحنه می‌رود. نمایش «بوقلمون» به کارگردانی خیرالله تقیانی پور در تماشاخانه ایرانشهر تا روز پنجشنبه ده بهمن‌ماه تمدید شد.

اخبار تئاتر|نمایش «بوقلمون» در ایرانشهر تمدید شد – اخبار فرهنگی –

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، نمایش «بوقلمون» به کارگردانی خیرالله تقیانی پور با استقبال مخاطبان تا روز پنجشنبه ۱۰ بهمن‌ماه در سالن استاد سمندریان تمدید شد.

اخبار تئاتر|«کوریولانوس» به هندوستان می‌رود

بوقلمون با بازی مه‌لقا باقری، هدایت هاشمی، علی سلیمانی سرنسری، سیروس همتی، جواد پورزند، وحید نفر، احمد لشینی، محسن زرآبادی، محمدهادی عطایی، حسین شفیعی، میلاد ابراهیمی، علی‌اکبر اعتماد مقدم، علی سلیمی، مرتضی موسوی محسن صادق پور ساعت ۲۰:۴۵ در سالن استاد سمندریان به روی صحنه می‌رود.

دور سوم اجرای «ابتدا وارد می‌شود» در تماشاخانه ملک/آغاز بلیت فروشی روزهای نخست

دور سوم اجرای نمایش «ابتدا وارد می‌شود» به نویسندگی و کارگردانی فرید یوسفی و تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان از اول بهمن در تماشاخانه ملک آغاز می‌شود که امکان خرید بلیت روزهای نخست در سایت تیک۸ فراهم شده است.

میلاد مرادی، سارا عبادی، پویا چوداریان، محمد عبدالوند، رضا دشتکی، محمد گل و کسرا بنایی بازیگران این نمایش هستند.

سایر عوامل «ابتدا وارد می‌شود» عبارتند از: آهنگساز: فرید یوسفی، طراح نور: مصطفی اسفندیاری، طراح لباس: شیدا زواری، طراح دکور: کیانا رستگارنژاد، طراح پوستر: رضا چاووشی، عکاس: کیارش مسیبی، مدیر اجرا: صالح علوی‌زاده و دستیار کارگردان: تینا تمدنی.
علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این نمایش می‌توانند به سایت تیک۸ یا تماشاخانه ملک به نشانی خیابان شریعتى، خیابان ملک (نرسیده به بهار شیراز)، نبش خیابان وزوایى، پلاک ۱۳ مراجعه کنند.

روایتی از فلکه باغشاه مسکو روی صحنه تئاتر تهران

«مسکو، فلکه باغشاه» ماجرایی از فریب خوردن یک سیاست‌مدار ارشد حزب کمونیست شوروی سابق در ایام جنگ جهانی دوم و ۲۶ سال پس از انقلاب روسیه را روایت می‌کند.

این اثر نمایشی که در سال ۹۴ از سوی نوید عظیمی، نویسنده برنامه‌های طنز رادیویی نگاشته شده، پیش از این یک بار در صحنه دانشگاه کاشان اجرا شده است. در این نمایش که عطا کشاورزجود کارگردانی آن را برعهده دارد، پرستو پرواز، عماد جاویدپور، افشین رازی، علی قنبر و هدیه هاشمی نقش‌آفرینی می‌کنند.

قصه «مسکو، فلکه باغشاه» در بستری فانتزی پیش می‌رود و سرشار از موقعیت‌های گروتسک است. همچنین این نمایش با وجود داشتن ساختاری مدرن، از نزدیک شدن به فضاهای سورئال و ابزورد پرهیز کرده است و موقعیت‌های گروتسک آن در فضایی رئال رخ می‌دهد.

داستان «مسکو، فلکه باغشاه» بر رابطه بین پنج شخصیت شامل یک افسر ارشد ک.گ.ب به همراه سربازش و همچنین سیاستمداری کمونیست و همسر و دخترش استوار شده است. شخصیت‌هایی که هر کدام نماینده‌ای از اقشار گوناگون جامعه شوروی سابق هستند و به همین جهت، تماشای این نمایش می‌تواند برای علاقه‌مندان به تاریخ و فرهنگ روسیه جذاب باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.