تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰
کد خبر : 48549

احداث پارکینگ در میدان آزادی فضای سبز آن را از بین برد

احداث پارکینگ در میدان آزادی فضای سبز آن را از بین برد

شهردار منطقه ۹: احداث پارکینگ در میدان آزادی فضای سبز آن را از بین برد شهردار منطقه ۹ تهران، هدف از تخریب یک پارکینگ در میدان آزادی را احیای هویت تاریخی این میدان عنوان کرد و مدعی شد که ساخت این پارکی..

شهردار منطقه ۹:

احداث پارکینگ در میدان آزادی فضای سبز آن را از بین برد

شهردار منطقه ۹ تهران، هدف از تخریب یک پارکینگ در میدان آزادی را احیای هویت تاریخی این میدان عنوان کرد و مدعی شد که ساخت این پارکینگ در ۱۴ سال پیش از سوی بنیاد رودکی بدون اخذ مجوزهای لازم صورت گرفته است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، سید مصطفی موسوی با اعلام این خبر گفت: بنیاد رودکی در سال۸۶ بدون هیچ مجوزی بخشی از منظر برج تاریخی میدان آزادی را به پارکینگ تبدیل کرده و موجب شده بود که بخشی از فضای سبز این برج تاریخی تخریب و از بین برود.
وی افزود: شهرداری منطقه ۹ پس از ۱۵ سال نسبت به راه‌اندازی آبنمای اقدام کرده و تلاش شده تا پس از سال‌ها هویت اصلی برج تاریخی آزادی به آن بازگردانده شود.
به گفته شهردار منطقه ۹ تا قبل از سال ۸۶ تصاویر برج آزادی در صفحات اینترنتی وجود دارد که در ضلع شمالی آن تنها فضای سبز بوده و نه سنگفرش و پارکینگ، به همین منظور از هفته گذشته نسبت به جمع‌آوری پارکینگ و کندن سنگفرش‌های احداث شده اقدام شده است.
موسوی در خاتمه یادآور شد: تلاش شده تا فضای ضلع شمالی برج آزادی همچون سایر نقاط آن احیا شود اگرچه به دلیل مدیریت ناصحیح برخی عوامل بخشی از برج دچار خسارت شده اما شهرداری تهران مصمم به حفظ و احیای این برج تاریخی است.
انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.