تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲
کد خبر : 11790

احتمال به تعویق افتادن زمان برگزاری نمایشگاه کتاب تهران وجود دارد

احتمال  به تعویق افتادن زمان برگزاری نمایشگاه کتاب تهران وجود دارد

تعویق زمان برگزاری نمایشگاه کتاب تهران روی میز وزارت ارشاد مدیر روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از بررسی موضوع تعویق زمان برگزاری سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به دلیل شرایط بهداشتی کنونی خبر داد. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدمحمد طباطبایی، مدیر روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: در راستای صیانت از سلامت عمومی جامعه و به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تعویق زمان برگزاری سی و سومین دوره نمایشگاه کتاب تهران در دست بررسی است.
وی توضیح داد: نمایشگاه کتاب تهران ابعاد گوناگونی دارد که تصمیم‌گیری درباره تعویق زمان برگزاری آن نیازمند بررسی دقیق است که نمی‌توان بدون توجه به همه جوانب تصمیم گرفت.
مدیر روابط عمومی سی و سومین نمایشگاه بین‎المللی کتاب تهران گفت: جمعیت مخاطب نمایشگاه کتاب تهران به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی کشور، تعداد چشمگیر افراد درگیر در برگزاری این رویداد و نوع تعامل در نمایشگاه از جمله مواردی است که توجه به آن‌ها در پیشگیری..

به گزارش کافه دانش به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی : در راستای صیانت از سلامت جامعه برای جلوگیری از شیوع کرونا ، احتمال تعویق در زمان برگزاری ۳۲ امین دوره نمایشگاه کتاب تهران وجود دارد.

سیدمحمد طباطبایی مدیر روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت : نمایشگاه کتاب تهران ابعاد مختلفی را دارست ،   تصمیم‌گیری درمورد تعویق زمان برگزاری آن باید بصورت دقیق بررسی شود ، نمی‌توان بدون توجه به همه جوانب تصمیم گرفت.

وی افزود : جمعیت مخاطب نمایشگاه کتاب تهران به یکی از  بزرگترین رویدادهای  فرهنگی کشور ، تعداد چشمگیر افراد درگیر در برگزاری این رویداد و نوع تعامل در نمایشگاه از جمله مواردی است که توجه به آن‌ها در پیشگیری از شیوع بیماری ضرورت دارد. از سوی دیگر شیوع ویروس کرونا، شکل بین‌المللی پیدا کرده و نمایشگاه کتاب تهران به عنوان یک رویداد بین‎المللی باید به این نکته هم توجه داشته باشد.

ایشان در اعلام کردند که این موضوع در دست بررسی و شورای سیاستگذاری نمایشگاه کتاب تهران به این موضوع رسیدگی خواهد کرد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.