تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹
کد خبر : 44676

اجرای طرح مزرعه خانوادگی برای داشت و برداشت سبزی های خوراکی

اجرای طرح مزرعه خانوادگی برای داشت و برداشت سبزی های خوراکی

در منطقه ۱۷ صورت گرفت اجرای طرح مزرعه خانوادگی برای داشت و برداشت سبزی های خوراکی عکس تزیینی است شهردار منطقه ۱۷ از احداث طرح مزرعه خانوادگی در مساحت ۲۰۰ متر مربع در منطقه ۱۷ با رویکرد کاشت، داشت و بر..

در منطقه ۱۷ صورت گرفت

اجرای طرح مزرعه خانوادگی برای داشت و برداشت سبزی های خوراکی

اجرای طرح مزرعه خانوادگی برای داشت و برداشت سبزی های خوراکی
عکس تزیینی است

شهردار منطقه ۱۷ از احداث طرح مزرعه خانوادگی در مساحت ۲۰۰ متر مربع در منطقه ۱۷ با رویکرد کاشت، داشت و برداشت انواع مختلف سبزی های خوراکی توسط شهروندان این منطقه در خیابان رشید جهان خبر داد.

به گزارش ایسنا، داود لطفی شهردار منطقه ۱۷ در این باره گفت: هدف از اجرای طرح « مزرعه خانواده» ترویج فرهنگ توسعه فضای سبز خانگی و ارائه آموزش های شهروندی است، همچنین کمک قابل توجهی به موضوع آموزش کارآفرینی در حوزه کشاورزی می کند.

شهردار منطقه ۱۷ افزود: مساحت این مزرعه ۲۰۰مترمربع است که کرت بندی این زمین صورت گرفته و در اختیارعلاقه مندان به کاشت، داشت و برداشت انواع مختلف سبزی های خوراکی قرار می گیرد؛ همچنین اداره فضای سبز شهرداری منطقه ۱۷ تجهیزات، لوازم و بذر مورد نیاز را به مراجعه کنندگان ارائه می دهد و کارشناسان حوزه فضای سبز نیز در صورت نیاز آموزش را به مراجعه کنندگان ارائه می دهند.

لطفی در ادامه افزود: این طرح با اعتبار دومیلیارد ریالی ۴ ماه پیش مورد افتتاح قرار گرفت و این روزها با توجه به فصل بهار شهروندان می توانند به شکل رایگان از این محیط که آبیاری و کوددهی آن نیز توسط عوامل فضای سبز شهرداری منطقه انجام می شود، بهره مند شوند.

بر اساس گزارش سایت شهر، وی اضافه کرد: کلاس های آموزشی کلینیک گل و گیاه شهرداری منطقه ۱۷ به دلیل شرایط کرونایی به شکل مجازی برگزار می شود همچنین مشاوره نیز به شکل تلفنی و مجازی صورت می گیرد و شهروندان می توانند برای بهره مندی از مزرعه خانواده به کلینیک گل و گیاه شهرداری منطقه مراجعه کنند یا با شماره ۹۶۰۴۲۶۳۲ تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.