تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۰:۵۹
کد خبر : 57285

اجرای سه نمایش جدید در تئاتر مولوی پس از محدودیت ها

اجرای سه نمایش جدید در تئاتر مولوی پس از محدودیت ها

کافه دانش: با کمتر شدن محدودیت های کرونایی و شروع مجدد فعالیت سالن های نمایشی در تهران، سه نمایش « گوربانی»، « اولئانا» و «سگ سورتمه» در مرکز تئاتر مولوی به روی صحنه می روند. به گزارش روابط عمومی مرکز تئاتر مولوی نمایش «گوربانی» به نویسندگی علیرضا ایزدی و کارگردانی محمدعلی حسین علی پور و علیرضا ایزدی در سالن اصلی تئاتر مولوی اجرای خود را از  دوم مهرماه آغاز و همه روزه …

کافه دانش: با کمتر شدن محدودیت های کرونایی و شروع مجدد فعالیت سالن های نمایشی در تهران، سه نمایش « گوربانی»، « اولئانا» و «سگ سورتمه» در مرکز تئاتر مولوی به روی صحنه می روند.

به گزارش روابط عمومی مرکز تئاتر مولوی نمایش «گوربانی» به نویسندگی علیرضا ایزدی و کارگردانی محمدعلی حسین علی پور و علیرضا ایزدی در سالن اصلی تئاتر مولوی اجرای خود را از  دوم مهرماه آغاز و همه روزه به جز شنبه ها در ساعت ۱۹:۴۵ به روی صحنه میرود.

در این نمایش پژمان عبدی، محمدعلی حسینعلی پور، الهه فرازمند، مارال جمال پناه، علیرضا ایزدی، امیر مهدی صادقی، شایان بهمنی و رومینا صمدی ایفای نقش می کنند.

دیگر نمایشی که با رفع محدودیت های کرونا به روی صحنه می رود، نمایش «اولئانا» به نویسندگی دیوید ممت و کارگردانی کیارش دستیاری است که اجراهای خود را از یکم مهرماه در سالن کوچک مرکز تئاتر مولوی آغاز میکند.

در نمایش نمایش «اولئانا» که نوشته دیوید ممت و ترجمه علی اکبر علیزاد  می باشد، ویدا راوی، شهراد حسامی و اشکان افشاری ایفای نقش می‌کنند.

همچنین نمایش «سگ سورتمه» به نویسندگی و کارگردانی سینا نصراللهی اجرای خود را از یازدهم مهرماه در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی آغاز می کند. این نمایش هرشب ساعت ۱۸ و به مدت زمان ۶۰ دقیقه به روی صحنه می رود،

از عوامل این نمایش می توان به سینا ییلاق بیگی به عنوان طراح صحنه، سارینا رمضانی نژاد، بهار زندی، علیرضا شریفی، سپیده ضیائی و مرتضی کوهی به عنوان گروه بازیگران اشاره کرد.

گفتنی است نمایش های فوق با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی میزبان مخاطبان بوده و در روزهای شنبه نیز اجرا نخواهند داشت.

علاقمندان برای تهیه بلیط و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سامانه تیوال مراجعه کنند.

انتشار: کوروش جم

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.