تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
کد خبر : 27233

اجرای برنامه‌های فرهنگی به مناسبت دهه ولایت در متروی تهران

اجرای برنامه‌های فرهنگی به مناسبت دهه ولایت در متروی تهران

کافه دانش: ویژه برنامه‌های فرهنگی “قربان تا غدیر” به مناسبت دهه ولایت در ایستگاه‌های منتخب متروی تهران برگزار می‌شود. به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه به منظور ایجاد فضای عیدانه مجموعه برنامه‌های فرهنگی شامل سرود، نقالی و دف زنی به همت معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت …

کافه دانش: ویژه برنامه‌های فرهنگی “قربان تا غدیر” به مناسبت دهه ولایت در ایستگاه‌های منتخب متروی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه به منظور ایجاد فضای عیدانه مجموعه برنامه‌های فرهنگی شامل سرود، نقالی و دف زنی به همت معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران برگزار می شود.
برنامه دف زنی در ایوان انتظار ایستگاه میدان حضرت‌ ولی‌عصر (عج) با مشارکت معاونت اجتماعی شهرداری منطقه ۶ برگزار می شود.

همچنین با همکاری و مشارکت مرکز آفرینش‌های هنری سازمان بسیج مستضعفین گروه سرود و همخوانی با نام “من غدیری‌ام”  با اجرای قطعاتی در مورد عید غدیر خم و فضائل امیرالمومنین حضرت علی(ع) به اجرای برنامه می‌پردازند.

این برنامه در روزهای ۱۶ تا ۱۸ مرداد ماه ۹۹ در ایستگاه‌های راه آهن، میدان حضرت ولی‌عصر (عج)، پیروزی، تئاترشهر،‌امام خمینی (ره)، شهید بهشتی، میدان آزادی، تجریش و شادمان برگزار می‌شود.
برگزاری برنامه نقالی برکه و رود
به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر گروه هنری نقالان علوی، با همکاری فرهنگسرای مترو در برنامه ویژه‌ای با عنوان “برکه و رود” به اجرای نقالی و بازخوانی روایت واقعه غدیر می‌پردازند. برنامه نقالی برکه و رود در روزهای ۱۴ تا ۱۶ مرداد ماه در ایستگاه‌های متروی امام خمینی (ره)، میدان حضرت ولی‌عصر(عج)، تئاترشهر و دروازه دولت اجرا می‌شود.

انتشار: کوروش جم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.