تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷
کد خبر : 16746

اجاره ماشین در فرودگاه امام

اجاره ماشین در فرودگاه امام

  خوشبختانه چند سالی است که در ایران شرایط اجاره ماشین در فرودگاه امام فراهم آمده است. شما می‌توانید بلافاصله بعد از نشستن پروازتان یک خودرو اجاره ای در اختیار داشته باشید. اجاره ماشین در فرودگاه امام ازجمله ملزوماتی هست که هر گردشگری به آن نیاز دارد. شرکت‌های زیادی در این زمینه فعالیت دارند. شرکت‌هایی …

 

خوشبختانه چند سالی است که در ایران شرایط اجاره ماشین در فرودگاه امام فراهم آمده است. شما می‌توانید بلافاصله بعد از نشستن پروازتان یک خودرو اجاره ای در اختیار داشته باشید.

اجاره ماشین در فرودگاه امام ازجمله ملزوماتی هست که هر گردشگری به آن نیاز دارد. شرکت‌های زیادی در این زمینه فعالیت دارند. شرکت‌هایی مانند یوروپ کار و سعادت رنت و چند رنتکار دیگر در حال حاضر  درزمینهٔ اجاره خودرو در فرودگاه امام خمینی مشغول به فعالیت هستند.

شرکت‌های اجاره خودرو در فرودگاه امام

شرکت‌های خودرو برای فرودگاه امام در فرودگاه دارای شعبه نمی‌باشد. درواقع  برای اجاره خودرو فرودگاه امام باید چند روز قبل از پرواز خود  از شرکت‌های کرایه ماشین خودرو موردنیازتان را رزرو کرده و در فرودگاه تحویل بگیرید.

شما می‌توانید با تماس به هر یک از این شرکت‌ها از خدمات اجاره خودرو بدون راننده و یا با راننده فرودگاه امام آن بهره‌مند شوید.

رزرو ماشین فرودگاه امام

رزرو ماشین فرودگاه امام به این صورت است که شما با تماس تلفنی و یا از طریق رزرو آنلاین سایت‌های رنتکار، خودرو موردنظر خود را برای تاریخ پروازتان رزرو می‌کنید. متصدی تحویل در زمان مشخص‌شده در گیت فرودگاه با همراه داشتن پلاکاردی که به  روی آن نام شما نوشته‌شده است حضور خواهد داشت.

البته نحوه تحویل و هماهنگی شرکت‌ها با یکدیگر مختلف است. قبل از اجاره ماشین فرودگاه امام حتماً نحوه و زمان تحویل را از شرکت‌ها را از طریق مشاوره جویا شوید که این کار باعث سرعت و صرفه‌جویی زمانتان هم خواهد شد.

اجاره خودرو

انواع اجاره خودرو در فرودگاه امام

کرایه ماشین فرودگاه امام به دو صورت بدون راننده و بارانندِ موجود می‌باشد.

خودروهای با راننده می‌تواند همراه راننده‌ی مجرب و آشنا با زبان‌های مختلف در اختیار افراد متقاضی قرار بگیرد. خودروهای موجود برای اجاره خودرو فرودگاه امام شامل : پژو پرشیا، پژو ، رنو ال ۹۰و خودروهای لوکس و شاسی‌بلند می‌باشد. البته موجودی خودروهای اجاره در هر رنتکار متفاوت است .

اگر برای بازدید از مناطق گردشگری قصد سفر به  این کشور رادارید. حتماً خودرو مدنظرتان را با راننده اجاره کنید. در زمان رزرو به  مسئول اجاره بگویید که یک راننده آشنا به مناطق گردشگری ایران را اختیارتان قرار دهند.

اجاره ماشین در فرودگاه امام بدون راننده دیگر خدمات این شرکت‌ها است. شما برای در اختیار داشتن خودرو چند روز زودتر از سفر خود با یکی از شرکت‌های اجاره ماشین فرودگاه تماس گرفته. از شرایط و مدارک مطلع شوید و خودروتان را رزرو کنید و در زمان مدنظر در فرودگاه تحویل بگیرید.

توصیه نهایی این است که حتی‌المقدور از یک شرکت معتبر خودرو اجاره کنید. امروزه باوجود سایت‌هایی متعدد اجاره ماشین، پیدا کردن  یک شرکت  واقعی که مالک  خودروهای خود باشد و برای اجاره ماشین  قیمتی منصفانه به شما پیشنهاد کند اصلاً کار سختی نیست.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.