تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵
کد خبر : 74297

اثر جدید کسری حاجی زاده منتشر شد/ آثار جدید در دست انتشار

اثر جدید کسری حاجی زاده منتشر شد/ آثار جدید در دست انتشار

کافه دانش: کسری حاجی زاده از انتشار اثر جدید خود خبر داد. به گزارش روابط عمومی اثر، کسری حاجی زاده خواننده گفت: اثر جدیدم با عنوان «تولد» امروز ۲۴ خرداد ماه سال جاری منتشر شد که این اثر را بعد از سه سال سکوت منتشر کردم. این خواننده در ادامه بیان کرد: به دلیل بیماری …

کافه دانش: کسری حاجی زاده از انتشار اثر جدید خود خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اثر، کسری حاجی زاده خواننده گفت: اثر جدیدم با عنوان «تولد» امروز ۲۴ خرداد ماه سال جاری منتشر شد که این اثر را بعد از سه سال سکوت منتشر کردم.
این خواننده در ادامه بیان کرد: به دلیل بیماری کرونا و اینکه در این دو سال بسیاری از هموطنان عزیزمان را از دست دادیم ترجیح دادم اصلا اثری منتشر نکنم زیرا دوست داشتم در غم همه ایرانیان شریک باشم.
این هنرمند افزود: ترانه و ملودی این اثر از علی آریا است و تنظیم و میکس و مسترینگ اثر به عهده پوریا متابعان بوده است.
وی در ادامه تاکید کرد: من از سال ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۷ به عنوان خواننده کر با ارکستر «آوای شفق» همکاری کردم و بعد از مدتی تصمیم گرفتم در حوزه موسیقی پاپ بیشتر فعالیت کنم البته به نظر من باید خوانندگان پاپ کاملا روی اصول و قواعد آثار خود را منتشر کنند و آثاری که در شأن مخاطبان است ارائه دهند.
این خواننده در پایان گفت: در این اثر موسیقایی متین موسوی نوازنده گیتار و هامان حبیب نژاد نوازنده کاخون هستند. همچنین چند اثر موسیقایی در دست انتشار دارم که پس از اخذ مجوز منتشر و در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.