تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹
کد خبر : 5444

اثری از کارگردان معروف ژاپنی به کتابفروشی‌ها رسید

اثری از کارگردان معروف ژاپنی به کتابفروشی‌ها رسید

اثری از کارگردان معروف ژاپنی به کتابفروشی‌ها رسید «دیو و پسرک» از دیگر آثار مجموعه رمان‌های «راحت‌خوان» نشر پیدایش است که اخیراً برای گروه سنی نوجوان وارد بازار کتاب شده است. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، نشر پیدایش مجموعه دیگری از رمان‌های «راحت‌خوان» را منتشر کرده است. «دیو و پسرک»، نوشته مامورو هوسودا، نویسنده ژاپنی، است که با ترجمه پرستو پورگیلانی روانه بازار کتاب شده است.
«دیو و پسرک» داستان پسرکی را روایت می‌کند که یتیم است و جایی برای رفتن ندارد. او در مسیر زندگی‌اش با دیوی آشنا می‌شود که جنگجوست اما دلیلی برای جنگیدن ندارد، این دو شخصیت تصمیم می‌گیرند که با کمک یکدیگر دنیا را تغییر دهند.
در بخش‌هایی از این کتاب می‌خوانیم: طبق قرارداد، در جامعه دیوا، جنگجویان باید در خدمت ایزدان باشن و طبق آداب و رسوم سنتی باید رد هنرهای رزمی به بهترین درجه برسن. به همین دلیل، قدرت، نخستین و مهمترین صفتیه که دیوا برای رسیدن به درجه استاد بزرگ لازم دارن. به هر سرزمین دیوی که وارد بشین، یک سری جنگجو می‌بینین که از اسلحه‌های خاص خودشون به خوبی استفاده می‌کنن اما جوتنگای ت..

اثری از کارگردان معروف ژاپنی به کتابفروشی‌ها رسید

«دیو و پسرک» از دیگر آثار مجموعه رمان‌های «راحت‌خوان» نشر پیدایش است که اخیراً برای گروه سنی نوجوان وارد بازار کتاب شده است.

اثری از کارگردان معروف ژاپنی به کتابفروشی‌ها رسید – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، نشر پیدایش مجموعه دیگری از رمان‌های «راحت‌خوان» را منتشر کرده است. «دیو و پسرک»، نوشته مامورو هوسودا، نویسنده ژاپنی، است که با ترجمه پرستو پورگیلانی روانه بازار کتاب شده است.

«دیو و پسرک» داستان پسرکی را روایت می‌کند که یتیم است و جایی برای رفتن ندارد. او در مسیر زندگی‌اش با دیوی آشنا می‌شود که جنگجوست اما دلیلی برای جنگیدن ندارد، این دو شخصیت تصمیم می‌گیرند که با کمک یکدیگر دنیا را تغییر دهند.

در بخش‌هایی از این کتاب می‌خوانیم: طبق قرارداد، در جامعه دیوا، جنگجویان باید در خدمت ایزدان باشن و طبق آداب و رسوم سنتی باید رد هنرهای رزمی به بهترین درجه برسن. به همین دلیل، قدرت، نخستین و مهمترین صفتیه که دیوا برای رسیدن به درجه استاد بزرگ لازم دارن. به هر سرزمین دیوی که وارد بشین، یک سری جنگجو می‌بینین که از اسلحه‌های خاص خودشون به خوبی استفاده می‌کنن اما جوتنگای تنها جاییه که مردمش معتقدن قدرت جسمی به تنهایی کافی نیست و نمی‌تونه احترام به همراه بیاره. بلکه قدرت واقعی یعنی داشتن یه ذهن قدرتمند که در کنارش شجاعت، رهبری و عزت نفس هم باشه.

مرحله بعد داشتن کرامت و وقاره که نمونه بارزش استاد بزرگه. شکی نیست که فرد مورد نظر، هرکسی که باشه، باید فضیلت و شایستگی مورد نیاز برای نمایندگی مردم جوتنگای رو به نمایش بذاره. و در آخر داشتن وضعیتی پایدار، بهترین حالت ممکنه. حالا بین این همه دیو مناسب‌ترین‌شون برای این مقام کیه؟ …

هوسودا کارگردان و انیمیشن‌ساز ژاپنی است که تاکنون آثار متعددی در کارنامه خود به ثبت رسانده است. نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم بلند انیمیشن از جمله موفقیت‌‌های او در سال‌های فعالیتش است.

اگر «آنیمه»(انیمیشن ژاپنی) و «مانگا»(کمیک ژاپنی) را دو رأس یک مثلث فرض کنیم، رأس سوم آن «رمان راحت‌خوان» است. این رمان‌ها می‌تواند ژانر و مضمونی داشته باشد و ممکن است مناسب کودک یا بزرگسال باشد، ولی به هرحال به نوعی باید به فلسفه و اخلاقیات، بپردازد؛ بی‌آنکه از سادگی و روانی متن بکاهد و درگیر صنایع ادبی و تمثیل و تشبیهات پیچیده شود. رمان راحت‌خوان به هر حال باید مطالعه‌اش برای خواننده راحت باشد.

مجموعه چهار جلدی «سائو،‌ هنر شمشیرزنی آنلاین» و رمان چهار جلدی «دیگری» و همچنین رمان «دفترچه مرگ» دیگر آثاری هستند که در قالب مجموعه «رمان‌های راحت‌خوان» نشر پیدایش منتشر شده‌اند.

اثر معروف نویسنده ژاپنی به ایران رسید/ گورستان هزاران جنگجو در سیاه‌چال «آینکراد»سکوت این دختر از هر فریادی بلندتر است

نشر پیدایش کتاب حاضر را در هزار نسخه و به قیمت ۵۰ هزار تومان برای گروه سنی نوجوان روانه کتابفروشی‌ها کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.