تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۷:۰۰
کد خبر : 55046

ابزار موسیقی جدید کانیه وست اجازه «شخصی سازی هر آهنگی» را به شما می دهد

ابزار موسیقی جدید کانیه وست اجازه «شخصی سازی هر آهنگی» را به شما می دهد

ابزار موسیقی جدید کانیه وست اجازه «شخصی سازی هر آهنگی» را به شما می دهدکانیه وست، رپر، ترانه‌سرا و تهیه‌کننده موسیقی مشهور اهل ایالات متحده، یک ابزار موسیقی جدید به نام Donda Stem Player را معرفی کرد که به شما امکان می‌دهد «هر آهنگی که می‌خواهید را شخصی‌سازی کنید». این دستگاه در حال حاضر با قیمت ۲۰۰ دلار در وب سایت کانیه برای پیش خرید در دسترس است؛ اگرچه تاریخ عرضه دقیق آن هنوز معلوم نیست و فقط ذکرشده که در «تابستان امسال»، احتمالاً همزمان با آلبوم جدید این رپر آمریکایی، ارسال می‌شود.
این دستگاه، که برند West Yeezy Tech (متعلق به کانیه وست) آن را با شرکت لوازم الکترونیکی Kano توسعه داده‌است، شبیه یک تکه برنزه است و ظاهراً از «پوسته نرم سیلیکونی از جنس ترکیبی» ساخته شده‌ است. ابزار Donda Stem Player مجهز به جک هدفون و پشتیبانی بلوتوث (و قابلیت پخش همزمان بلوتوث و جک صدا)، پورت USB-C، دکمه‌های صدا، بلندگوها، موتور لمسی و ۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است.
مطالب مرتبط:گوگل سرانجام اپلیکیشن ور او اس را برای یوتیوب موزیک معرفی کردمعرفی و دانلود بهترین موزیک پلیر‌ های اندرویدنسخه اندرویدی اپل م..

ابزار موسیقی جدید کانیه وست اجازه «شخصی سازی هر آهنگی» را به شما می دهد

کانیه وست، رپر، ترانه‌سرا و تهیه‌کننده موسیقی مشهور اهل ایالات متحده، یک ابزار موسیقی جدید به نام Donda Stem Player را معرفی کرد که به شما امکان می‌دهد «هر آهنگی که می‌خواهید را شخصی‌سازی کنید». این دستگاه در حال حاضر با قیمت ۲۰۰ دلار در وب سایت کانیه برای پیش خرید در دسترس است؛ اگرچه تاریخ عرضه دقیق آن هنوز معلوم نیست و فقط ذکرشده که در «تابستان امسال»، احتمالاً همزمان با آلبوم جدید این رپر آمریکایی، ارسال می‌شود.

این دستگاه، که برند West Yeezy Tech (متعلق به کانیه وست) آن را با شرکت لوازم الکترونیکی Kano توسعه داده‌است، شبیه یک تکه برنزه است و ظاهراً از «پوسته نرم سیلیکونی از جنس ترکیبی» ساخته شده‌ است. ابزار Donda Stem Player مجهز به جک هدفون و پشتیبانی بلوتوث (و قابلیت پخش همزمان بلوتوث و جک صدا)، پورت USB-C، دکمه‌های صدا، بلندگوها، موتور لمسی و ۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است.

مطالب مرتبط:

  • گوگل سرانجام اپلیکیشن ور او اس را برای یوتیوب موزیک معرفی کرد
  • معرفی و دانلود بهترین موزیک پلیر‌ های اندروید
  • نسخه اندرویدی اپل موزیک قابلیت Lossless and Spatial Audio را دریافت کرد

چهار نوار نور «کشویی نور حساس به لمس» نیز در این دستگاه وجود دارند، که احتمالاً به شما امکان می‌دهد دستگاه را برای سفارشی کردن آهنگ‌ها کنترل کنید.هم‌چنین این دستگاه از طیف گسترده‌ای از فرمت‌های موسیقی (از جمله .AIFF, .AIF, .FLAC, .M4A, .MP3, .WAV, .WAVE, .AAC, .ALAC, and .MP4.) پشتیبانی می‌کند.

در مورد آنچه واقعاً می‌توانید با Donda Stem Player انجام دهید، صفحه وب سایت مربوط به این دستگاه می‌گوید:

  • قطعه‌های ووکال (آواز)، طبل، بیس و قطعه‌های سمپل (نمونه‌ها) را کنترل کنید
  • قطعات را به‌صورت تکی از هم‌دیگر جدا کنید
  • افکت اضافه کنید
  • هر آهنگی را به بخش‌های کوچک‌تر و جزئی‌تر تقسیم کنید

این سایت همچنین ادعا می‌کند ابزارهای زیر را ارائه خواهد داد:

  • میکس صوتی ۴ کاناله بدون از دست رفتن کیفیت صدا
  • اثرات لمسی
  • نمونه‌های زنده
  • به‌اشتراک‌گذاری، ذخیره و پخش فایل‌های ضبط‌شده
  • سفارشی‌سازی رنگ‌ها
  • به روز رسانی محتوا و نرم‌افزار از طریق مرورگر شما

پس از انتشار این پست، به‌لطف برخی از ویدئوهایی که به نظر می‌رسد Donda Stem Player را در عمل نشان می‌دهد، از ویژگی‌های این پخش‌کننده موسیقی مطلع شدیم. توصیه می‌شود آنها را تماشا کنید تا تصور بهتری از نحوه استفاده از چهار نوار لمسی روی دستگاه برای دستکاری موسیقی داشته باشید. من شخصاً تجربه بسیار کمی در زمینه تولید موسیقی دارم، اما بر اساس این ویدئوها، احساس می‌کنم حتی می‌توانم با Donda Stem Player یک کار جالب انجام دهم.

به نظر می‌رسد Donda Stem Player می‌تواند یک ابزار قدرتمند ایجاد موسیقی باشد که در اندازه و ابعاد کوچک بسته‌بندی شده‌ و مدتی است که شایعه عرضه‌‌ی رسمی آن، نه تنها دنیای فناوری بلکه دنیای موسیقی را نیز پر کرده؛ اما بدون اینکه خودمان آن را امتحان کنیم، نخواهیم دانست که چگونه می‌توان به آسانی «هر آهنگ» را مطابق وعده‌ی داده‌شده از سوی شرکت متعلق به کانیه وست، شخصی‌سازی کرد. اگر در قرنطینه هستید، ممکن است بخواهید کمی منتظر بمانید تا زمانی که بررسی‌های تخصصی بر روی این دستگاه انجام شوند و پس از انجام تحقیقات لازم، نسبت به خرید آن اقدام کنید.

اعلام عرضه‌ی رسمی Donda Stem Player در حالی است که وست، هفته‌ها برای تبلیغ آلبوم جدیدش با نام Donda هزینه کرده‌ است. در حال حاضر تاریخ انتشار رسمی این آلبوم در آی‌تونز، ۲۹ آگوست می‌باشد. وی هم‌چنین دو لیسنینگ پارتی برای گوش‌دادن به آلبوم جدیدش در داخل استادیوم‌های بزرگ آمریکا ترتیب داده و سومین مراسم مربوط به این آلبوم، در استادیوم Soldier Field در شیکاگو برگزار خواهد شد. به گزارش «شیکاگو سان تایمز» (Chicago Sun-Times)، طرفداران برای شرکت در این رویداد، ملزم به اثبات واکسیناسیون کووید-۱۹ یا آزمایش منفی این ویروس نیستند. به گزارش «بیلبورد» (Billboard)، مانند دو رویداد قبلی، این برنامه به صورت زنده در Apple Music پخش می‌شود.

«آسوشیتدپرس» (The Associated Press) می‌گوید کانیه وست روز سه شنبه اسناد مربوطه برای تغییر نام قانونی وی به Ye را به دادگاه ارائه کرد و حال، برای نهایی‌شدن این مسئله، تنها به رأی قاضی نیاز است.

منبع: The Verge

۰۰

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.