تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
کد خبر : 60891

آیا گوشی شیائومی ۱۲ با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی عرضه می‌شود؟

آیا گوشی شیائومی ۱۲ با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی عرضه می‌شود؟

آیا گوشی شیائومی ۱۲ با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی عرضه می‌شود؟اخبار ضد و نقیضی در مورد دوربین گوشی شیائومی ۱۲ – Xiaomi 12 شنیده می‌شود. آیا سرانجام این گوشی یک دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی را ارائه خواهد کرد یا خیر..

گوشی شیائومی 12آیا گوشی شیائومی ۱۲ با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی عرضه می‌شود؟

اخبار ضد و نقیضی در مورد دوربین گوشی شیائومی ۱۲ – Xiaomi 12 شنیده می‌شود. آیا سرانجام این گوشی یک دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی را ارائه خواهد کرد یا خیر؟

عملکرد پردازنده‌های سری اسنپدراگون ۸۸۸ امسال بسیار خب بود؛ اما با عالی فاصله داشت. آن‌ها گرمای زیادی را تولید می‌کردند و مصرف انرژی آن‌ها چندان رضایت بخش نبود. به همین خاطر است که خیلی از کاربران منتظر اسنپدراگون ۸۹۸، نسل بعدی این چیپست موبایل هستند.

گمانه‌زنی‌ها نشان می‌دهد اولین گوشی‌های مجهز به این تراشه در ماه دسامبر عرضه می‌شوند. شیائومی، سامسونگ، نوبیا و چندین کمپانی دیگر در رقابت با یکدیگر به دنبال رونمایی از محصولات خود با این تراشه قرار دارند. با این حال به نظر می‌رسد نخستین موبایل جهان که با این چیپست عرضه می‌شود، گوشی شیائومی ۱۲ است.

سرانجام دوربین ۲۰۰ یا ۵۰ مگاپیکسلی؟

علاوه بر پیشرفت عملکرد، چندین گزارش منتشر شده خبر از بهبود بخش دوربین گوشی‌های سری Xiaomi 12 می‌دهند. گزارش‌های اولیه به تجهیز دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی از سوی این گوشی‌ها اشاره داشتند. با این حال گزارش‌هایی که اخیراً منتشر شده نشان می‌دهد حداقل نسخه استاندارد این گوشی فاقد این دوربین است. در واقع سنسور دوربین اصلی این گوشی ۵۰ مگاپیکسلی با اندازه ۱/۱.۳ اینچی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

سری شیائومی ۱۲ با دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی عرضه می‌شوند

آنطور که شنیده می‌شود این سنسور ۵۰ مگاپیکسلی به لطف اندازه بزرگ خود می‌تواند از فیلمبرداری سوپر اسلوموشن ۱۹۲۰ فریم بر ثانیه‌ای پشتیبانی کند. این گوشی همچنین به یک لنز اولترا واید ۵۰ مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی باکیفیت نیز مجهز خواهد بود. علاوه بر این انتظار می‌رود سنسور دوربین اصلی آن از لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) نیز پشتیبانی کند.

گوشی شیائومی 12

هرچند رقابت اصلی گوشی‌های چینی بر سر تعداد دوربین‌های پشت قاب گوشی است، ولی شیائومی بدون اعتنا به این قضیه تصمیم گرفته از سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی بسیار باکیفیت در گوشی جدید خودش استفاده کند. هر سه این سنسورها در رده پرچمداران خواهند بود. اما همچنان احتمال این وجود دارد که نسخه پرو این گوشی، یک دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی را به خدمت بگیرد. اگرچه گزارشی در این مورد وجود ندارد، اما حداقل با اطمینان می‌توان گفت که این سنسور روی نسخه اصلی Xiaomi 12 وجود ندارد.

سایر مشخصات گوشی شیائومی ۱۲

نسل بعدی پرچمدار شیائومی، مثل گوشی آیفون ۱۳ پرو مکس اپل یک نمایشگر LTPO با نرخ رفرش انطباق‌پذیر را به خدمت گرفت. این نرخ رفرش انطباق‌پذیر می‌تواند رفرش ریت صفحه را به صورت دستی و خودکار بین ۱ تا ۱۲۰ هرتز تنظیم کند. این یعنی وقتی یک محتوا مثل بازی گرافیکی باکیفیت را اجرا می‌کنید، نرخ رفرش به صورت خودکار به ۱۲۰ هرتز تغییر می‌کند. اما وقتی در حال گشتن در یک اپلیکیشن شبکه اجتماعی هستید، نرخ رفرش کاهش پیدا می‌کند. این به مصرف انرژی کمتر گوشی کمک خواهد کرد. همانطور که گفته شد این گوشی به چیپست اسنپدراگون ۸۹۸ کوالکام مجهز خواهد بود.

در زیر قاب این گوشی، یک باتری با ظرفیت بالا استفاده خواهد شد که انتظار می‌رود ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی باشد. شما می‌توانید این گوشی را به صورت بی‌سیم با توان ۵۰ وات شارژ کنید. اما توان شارژ آن به صورت سیمی ۱۲۰ واتی خواهد بود که رکورد سرعت شارژ در بین گوشی‌های هوشمند را خواهد زد و در کمتر از ۲۰ دقیقه، شارژ باتری گوشی را به ۱۰۰ درصد می‌رساند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.