تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۹:۵۹
کد خبر : 66583

آیا قیمت شیبا اینو به ۱ دلار می‌رسد؟

آیا قیمت شیبا اینو به ۱ دلار می‌رسد؟

آیا قیمت شیبا اینو به ۱ دلار می‌رسد؟شیبا اینو به عنوان یکی از معروف‌ترین میم کوین‌ها در سال ۲۰۲۱ رشد چشمگیری را تجربه کرد، اما آیا قیمت شیبا اینو به ۱ دلار می‌رسد؟ در ادامه با این پرسش پاسخ خواهیم داد..

آیا قیمت شیبا اینو به ۱ دلار می‌رسد؟

شیبا اینو به عنوان یکی از معروف‌ترین میم کوین‌ها در سال ۲۰۲۱ رشد چشمگیری را تجربه کرد، اما آیا قیمت شیبا اینو به ۱ دلار می‌رسد؟ در ادامه با این پرسش پاسخ خواهیم داد.

شیبا اینو در سال ۲۰۲۱ توانست در بازار ارزهای دیجیتالی به رشد چشمگیری دست پیدا کند؛ به گونه‌ای که قیمت این میم کوین که با نماد سگ شیبا اینو شناخته می‌شود از ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۰۱۳۳ دلار در پایان سال ۲۰۲۰ به ۰.۰۰۰۰۳۳ دلار در پایان سال ۲۰۲۱ افزایش پیدا کرد که چنین رشدی از افزایش ۲۶ میلیون درصدی شیبا اینو طی یک سال حکایت دارد. گفتنی است پذیرش این میم کوین در صرافی‌های بزرگ در رشد آن تاثیر زیادی داشته است.

احتمال افزایش قیمت شیبا اینو به یک دلار

قیمت شیبا اینو

اکنون پس از اینکه میم کوین شیبا اینو توانسته ۵ صفر اعشاری خود را حذف کند، بسیاری از فعالان بازار انتظار دارند این رمزارز بتواند به قیمت ۱ دلاری برسد. با توجه به اینکه قیمت شیبا اینو در حال حاضر ۰.۰۰۰۰۲۱ دلار است، برای رسیدن به قیمت ۱ دلار باید حدود ۴،۷۰۰،۰۰۰ درصد رشد را تجربه کند. البته از آنجایی که تاکنون این میم کوین توانسته به رشد قابل توجه‌ای دست یابد، رشد ۴,۷۰۰,۰۰۰ درصدی دیگر دور از انتظار نخواهد بود.

با توجه به زیاد بودن عرضه شیبا اینو، در حال حاضر بسیار کمتر از ۱ پنی مورد معامله قرار می‌گیرد. هم‌اکنون ۵۴۹ تریلیون توکن SHIB در گردش است که ارزش کل بازار آن به حدود ۱۱ میلیارد دلار می‌رسد. در واقع اگر قیمت هر توکن به ۱ دلار افزایش پیدا کند، ارزش بازار SHIB به ۵۴۹ تریلیون دلار خواهد رسید که چنین رقمی حدود ۲۰۰ برابر بزرگتر از ارزش اپل و ۶ برابر بیشتر از تولید ناخالص داخلی سالانه جهان محسوب می‌شود. از این رو برای اینکه قیمت شیبا اینو به ۱ دلار برسد، باید یک تغییر گسترده در اقتصاد جهانی رخ دهد.

دو راه برای افزایش ارزش شیبا اینو

قیمت شیبا اینو

طبق گفته تحلیلگران با دو روش می‌توان قیمت شیبا اینو را افزایش داد. روش نخست اینکه قیمت این میم کوین توسط معامله‌گران افزایش پیدا کند و روش دوم اینکه عرضه آن کاهش یابد. در روش کاهش عرضه، ارزش توکن‌های باقی مانده افزایش خواهد یافت که البته برای انجام آن باید تعدادی از سکه‌ها را از چرخه حذف کرد؛ فعالان بازار این روش را سوزاندن توکن‌ها با انتقال به کیف پول مرده توصیف می‌کنند.

گفتنی است سوزاندن سکه‌ها برای افزایش ارزش یک اتفاق غیرعادی محسوب نمی‌شود؛ چراکه تا به امروز ۴۱۰ تریلیون سکه شیبا اینو سوزانده شده است. در واقع بخشی زیادی از آن توسط ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم که نیمی از عرضه یک کوادریلیون سکه شیبا اینو را از بنیان‌گذار ناشناس شیبا اینو به عنوان هدیه دریافت کرده بود را با این روش از گردش خارج کرد.

همچنین اخیرا نیز ۶۲ میلیون سکه شیبا اینو سوزانده شدند. گفتنی است فرایند سوزاندن ۱ میلیارد سکه حدود ۲ هفته و فرایند سوزاندن ۱ تریلیون سکه حدود ۴۰ سال طول خواهد کشید. البته اگر میان دارندگان شیبا اینو یک حرکت سازماندهی شده شکل بگیرد، می‌توان روند سوزاندن توکن را افزایش داد که بعید به نظر می‌رسد شاهد چنین اتحادی باشیم؛ زیرا اگر قیمت این سکه رشد پیدا کند، برای افرادی که سکه‌های خود را به جای سوزاندن نگه می‌دارند، منفعت زیادی به همراه خواهد داشت.

آینده شبا اینو چگونه خواهد بود؟

شیبا اینو در پایان ماه اکتبر اوج جدیدی را تجربه کرد، اما اکنون نسبت به آن زمان بیش از ۷۵ درصد از ارزش آن از بین رفته است. در این میان ارزش بیت کوین و اتریوم نیز حدود ۵۰ درصد کاهش پیدا کرده است. در واقع هم‌اکنون ارزهای دیجیتالی به دلیل نگرانی‌ها در بازار سهام به دلیل افزایش نرخ بهره در روند نزولی قرار دارند.

پیش‌بینی وضعیت بازار رمزارزها بسیار دشوار است، اما ارزش دارایی‌ها با تورم بالا در دوران شیوع کرونا به میزان چشمگیری کاهش یافته است. از این رو شیبا اینو همانند سایر رمزارزها در یک شرایط سختی قرار دارد و بعید به نظر می‌رسد قیمت آن به ۱ دلار افزایش پیدا کند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.