تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۵:۰۸
کد خبر : 61037

آیا سامسونگ می‌خواهد با عرضه محدود گلکسی S21 FE طرفداران خود را ناامید کند؟

آیا سامسونگ می‌خواهد با عرضه محدود گلکسی S21 FE طرفداران خود را ناامید کند؟

آیا سامسونگ می‌خواهد با عرضه محدود گلکسی S21 FE طرفداران خود را ناامید کند؟مشکلات پیرامون Galaxy S21 FE تمامی ندارد. به تازگی گزارشی منتشر شده که ادعا می‌کند عرضه محدود گلکسی S21 FE در دستور کار سامسو..

آیا سامسونگ می‌خواهد با عرضه محدود گلکسی S21 FE طرفداران خود را ناامید کند؟

مشکلات پیرامون Galaxy S21 FE تمامی ندارد. به تازگی گزارشی منتشر شده که ادعا می‌کند عرضه محدود گلکسی S21 FE در دستور کار سامسونگ قرار گرفته است.

با وجود مشکلات فراوانی که سامسونگ در بخش تامین قطعات با آنها مواجه شد، این شرکت کره‌ای همچنان بر عرضه گکلسی S21 FE اصرار دارد، هرچند که گویا حالا این عرضه محدود تر از پیش‌بینی‌ها خواهد بود.

عرضه محدود گلکسی S21 FE، پایانی تلخ برای یک انتظار طولانی

در ابتدا سامسونگ قصد داشت گلکسی اس ۲۱ اف ای را در مرداد ماه در آمریکا و اروپا عرضه کند؛ اما این اتفاق رخ نداد و حالا منبعی به نام Ddaily از کره جنوبی ادعا کرده که این دستگاه فقط در یک بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش منبع کره‌ای، سامسونگ حتی در فکر کنسل کردن این گوشی به طور کامل بوده است،‌ ولی پافشاری رئیس بخش موبایل این شرکت سبب شده که هنوز این پروژه زنده بماند.

عرضه محدود گلکسی S21 FE

کاربران استقبال بسیار خوبی از گلکسی S20 FE کردند؛ اما مشخص نیست که آیا نسخه فن ادیشن گلکسی اس ۲۱ نیز می‌تواند همان موفقیت را تکرار کند یا خیر. هرچند که این کار بسیار دشوار به نظر می‌رسد، زیرا گوشی جدید سامسونگ در زمان عرضه دیگر چندان رقابتی و جذاب نخواهد بود.

در داخل سامسونگ نیز نگرانی‌هایی وجود دارد که ممکن است حتی عرضه محدود گلکسی S21 FE نیز روی کمپین بازاریابی سری گلکسی اس ۲۲ تاثیر منفی بگذارد و شاید حتی بخشی از فروش گوشی‌های میان رده سری A را از آن خود کند. در این میان اپراتور‌های همراه نیز تمایل چندانی به این پرچمدار اقتصادی ندارند.

در نهایت سامسونگ تصمیم گرفته که این گوشی را تنها در اروپا و آن هم فقط از طریق چند اپراتور محدود به فروش برساند. برخی از شایعات به احتمال رونمایی از این گوشی در ۱۴ دی ماه و در یک مراسم اختصاصی اشاره می‌کردند؛ اما Ddaily ادعا می‌کند که اس ۲۱ FE در نمایشگاه CES 2022 معرفی خواهد شد و در اواسط دی ماه نیز در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

گلکسی S21 FE قدرت خود را از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ خواهد گرفت. این تراشه در حال حاضر به عنوان پرچمدار کوالکام شناخته می‌شود؛‌ اما به زودی جای خود را به مدل قدرتمند‌تر اسنپدراگون ۸۹۸ خواهد داد. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به ۸ گیگ رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی، بدنه پلاستیکی و گواهی IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار اشاره کرد.

سامسونگ از یک پنل ۶.۴ اینچی ۱۲۰ هرتز در این گوشی استفاده کرده و حسگر اثر انگشت را هم در زیر نمایشگر قرار داده است. همچنین در بدنه پشتی شاهد حضور سه دوربین قدرتمند خواهیم بود. گلکسی S21 FE برچسب قیمتی ۶۹۹ دلاری را یدک خواهد کشید.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.