تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
کد خبر : 66747

آیا راک (دواین جانسون) نقش اول فیلم کال آف دیوتی خواهد بود؟

آیا راک (دواین جانسون) نقش اول فیلم کال آف دیوتی خواهد بود؟

آیا راک (دواین جانسون) نقش اول فیلم کال آف دیوتی خواهد بود؟به نظر می‌رسد که راک یا دواین جانسون قرار است به زودی نقش اول فیلم کال آف دیوتی که بر اساس ویدیو گیمی با همین ساخته خواهد شد را ایفا کند.
دوا..

آیا راک (دواین جانسون) نقش اول فیلم کال آف دیوتی خواهد بود؟

به نظر می‌رسد که راک یا دواین جانسون قرار است به زودی نقش اول فیلم کال آف دیوتی که بر اساس ویدیو گیمی با همین ساخته خواهد شد را ایفا کند.

دواین جانسون، ملقب به راک، بازیگر پرطرفدار و چهل و نه ساله آمریکایی اخیراً اعلام کرد که قرار است در یک فیلم که اقتباسی از یک ویدیو گیم خواهد بود، ایفای نقش کند. این بازیگر پیش از این سابقه هنرنمایی در فیلم‌هایی همچون رمپیج (Rampage) محصول سال ۲۰۱۸ و رستاخیز (Doom) محصول سال ۲۰۰۵ که براساس ویدیو گیم‌هایی به همین نام ساخته شده بودند را در کارنامه هنری خود دارد.

راک در مصاحبه‌ای که با مجله ژورنال مردان داشت، اعلام کرد اکنون نمی‌تواند نام پروژه را عنوان کند اما وعده داد که در سال جاری مشخص خواهد شد. وی گفت:

در حال حاضر قادر نیستم به شما بگم که براساس کدام ویدیو گیم فیلم خواهیم ساخت، اما خبرش امسال منتشر خواهد شد.

وی همچنین در ادامه صحبت‌هایش به خفن بودن این پروژه اشاره کرد. شاید خود راک اسمی از پروژه نبرده باشد، اما در گمانه‌زنی‌هایی که پیرو این موضوع مطرح شده، گفته می‌شود وی قرار است در نسخه سینمایی ندای وظیفه (Call Of Duty) نقش اول را هنرنمایی کند. یک منبع قابل اعتماد به وب سایت جاینت فریکن ربات گفته راک در حال مذاکره با استودیوها بر سر تبدیل این ویدیو گیم موفق به یک فیلم بلاک باستر هالیوودی است.

این اولین باری نیست که خبرهایی مبنی بر ساخت فیلم کال آف دیوتی منتشر می‌شود. کمپانی اکتیویژن بلیزارد پیش از این قصد چنین کاری را داشت و برای ساخت آن استودیو سینمایی تشکیل داد و در سال ۲۰۱۵ برای ایجاد دنیای سینمایی کال آف دیوتی، کارگردان استفانو سولیما را استخدام کرد؛ پس از مدتی سولیما از این پروژه کناره گیری کرد و اشاره داست که اکتیویژن دیگر قصد ساخت فیلم کال آف دیوتی را ندارد.

بایستی منتظر ماند و دید که آیا این شایعه درست بود و دواین جانسون را در نقش اول فیلم کال آف دیوتی خواهیم دید یا خیر؟

منبعpocket-lintمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.