تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۶
کد خبر : 589782

آیا خرید پرده موتور دار هزینه زیادی دارد؟

آیا خرید پرده موتور دار هزینه زیادی دارد؟

معرفی پرده موتور دار در سروین دکور، برای خرید پرده‌های برقی و موتور دار، نگران هزینه‌های اولیه نباشید، مطمئن باشید در نهایت هزینه‌های خود را جبران خواهند کرد آیا خرید پرده موتور دار هزینه زیادی دارد؟ پرده‌ها را همواره می‌توان به عنوان یک سرمایه‌گذاری عالی در نظر گرفت. آنها در طول عمر خود، مزایای زیادی

معرفی پرده موتور دار در سروین دکور، برای خرید پرده‌های برقی و موتور دار، نگران هزینه‌های اولیه نباشید، مطمئن باشید در نهایت هزینه‌های خود را جبران خواهند کرد

آیا خرید پرده موتور دار هزینه زیادی دارد؟

پرده‌ها را همواره می‌توان به عنوان یک سرمایه‌گذاری عالی در نظر گرفت. آنها در طول عمر خود، مزایای زیادی را برای شما، خانواده و منزلتان به‌ارمغان ‌می‌آورد. یکی از این نوع پرده‌ها که اخیرا وارد بازار دکوراسیون داخلی شده و طرفداران بسیاری نیز دارد، پرده موتور دار است. خوب حتما پیش خودتان این سوال را می‌پرسید که، این پرده‌ها در نگاه اول گران به‌نظر می‌رسد، اما ما می‌خواهیم به شما ثابت کنیم که با گذشت زمان و صرفه‌جویی‌هایی که انجام می‌شود، می‌تواند هزینه اولیه خود و حتی بیشتر را نیز به شما برگرداند.

به عنوان یک مصرف کننده، شما چه نوع انتظاراتی از پرده‌ها دارید؟ بله درسته! مهمترین آنها حفظ حریم خصوصی و تنظیم نور ورودی است. این دو مورد حداقل‌ نیاز ما هستند که باید با خرید پرده‌ها مرتفع گردد. اما شما به موارد دیگری نیز نیاز خواهید داشت؛ از جمله بهره‌وری انرژی، افزودن ظاهری عالی به خانه و حتی افزایش ارزش پولی ملک شما. اجازه بدین ما با معرفی پرده موتور دار در سروین دکور شما را بیشتر با این موارد آشنا کنیم.

اکنون سرمایه‌گذاری کنید، مدتی بعد برداشت کنید!

پرده موتور دار از آنجایی که به‌صورت برقی است و شما باید یک موتور و یک ریموت کنترل جداگانه تهیه کنید، هزینه بالاتری نسبت به نوع معمولی و زنجیردار آن برای شما خواهد داشت. اما با گذشت زمان این پرده هزینه‌های خود را جبران می‌کند و در نهایت سودآور خواهد بود. یک مثال ساده، بازار بورس را در نظر بگیرید؛ شما با امید به اینکه روزی ارزش سهام‌تان بالاتر می‌رود، اقدام به خرید می‌کنید. در مورد پرده‌های ریموتی و کنترلی هم به همین شکل است، شما با خرید آن می‌توانید از مزایای زیادی بهره‌مند شوید.

ممکن است بگویید که کنترل و بالا و پایین کردن پرده چگونه می‌تواند کمک و سود مالی برای ما داشته باشد! باید بگویم که دلیل اصلی خرید پرده شید و زبرا موتور دار و برقی به عنوان یک راه سرمایه‌گذاری این است که این پرده‌ها به راحتی می‌تواند به شما در صرفه جویی مصرف انرژی کمک کند. پرده‌هایی مثل پرده شید در صورت پایین بودن و بسته بودن، در مصرف انرژی منزل شما صرفه جویی خواهند کند؛ یعنی اجازه ورود هوای سرد و خروج هوای گرم را نخواهد داد. حالا این را در نظر بگیرید که شما با یک موتور و فناوری هوشمند تقریبا می‌توانید پرده‌ها را از هر جایی (حتی خارج از منزل) کنترل کنید.

با قابلیت کنترل از راه دور می‌توانید مطمئن شوید، پرده‌های مدرن شما مثل پرده کرکره و انواع پرده زبرا، حتی اگر در خارج از منزل هم باشید، در مواقع لازم پایین و در حالت بسته هستند. شاید به نظر شما چندان مهم نباشد، اما این صرفه جویی‌های کوچک که با قرار دادن کولر و بخاری در درجه‌های پایین‌تر همراه می‌شود، در بلند‌مدت می‌تواند کمک مالی زیادی برای شما به‌ارمغان بیاورد.

آیا خرید پرده موتور دار هزینه زیادی دارد؟

بازگشت سرمایه گذاری در خرید پرده موتور دار برقی

هر شخصی که می‌خواهد مبلغی را در جایی سرمایه‌گذاری کند، اولین چیزی که به ذهنش می‌رسد، نرخ و زمان بازگشت سرمایه‌اش خواهد بود. سرمایه‌گذاری بر روی خانه‌های هوشمند و فناوری‌های مرتبط با آن می‌تواند در نگاه اول دلهره‌آور باشد. اما مانند هر تغییر دکوراسیون دیگری از جمله پارکت کردن کف منزل، رنگ آمیزی مجدد دیوارها، استفاده از کابینت‌های مجلل و حتی ساخت یک باغچه کوچک، می‌توانید امیدوار باشید که تمامی این هزینه‌ها در آینده به شما برگدانده می‌شود. اگر شما به یک پرده کرکره چوبی موتور دار که ارزش بالایی هم دارد، به عنوان یک سرمایه‌گذاری مثل خرید سهام یا اوراق قرضه نگاه کنید، در نتیجه می‌توانید به روش‌هایی فکر کنید تا هزینه اولیه خرید این پرده‌ها به شما بازگردانده شود.

یکی از مهمترین این بازگشت سرمایه، هنگام فروش خانه است. اگر زمانی تصمیم به فروش خانه خود بگیرید، در ذهنتان دنبال راهکارهایی می‌گردید تا با تحت تاثیر قرار دادن خریدار احتمالی، بتوانید قیمت فروش خانه خود را افزایش دهید. با وجود پرده‌های موتور دار و سایبان‌های برقی، یقین داشته باشید که راهی برای ایجاد یک حس خوب در ذهن مشتری پیدا خواهید کرد. استفاده از تکنولوژی‌های هوشمند جذابیت منزل شما را دو چندان می‌کند و مانند هر ارتقای دکوراسیون دیگری می‌تواند زمان فروش خانه، این هزینه‌ها و یا حداقل درصد زیادی از آن را برگردانید. همچنین یقین داشته باشید که منزل شما از سایر منازلی که از این تکنولوژی‌ها استفاده نکردند، زودتر و راحت‌تر فروش خواهد رفت.

همه چیز پول نیست!

برای خیلی از ما جنبه راحتی و آسایش خانواده بیشتر از پول و سرمایه ارزش دارد. پرده موتور دار برقی بیشتر از اینکه ارزش پولی و مادی برای شما داشته باشند، باعث راحتی و آسایش شما در منزل خواهند شد. مواردی از جمله سهولت در استفاده، کنترل بهتر و راحت تر میزان نور ورودی، امنیت بیشتر برای کودکانتان به‌جهت نداشتن زنجیر و مواردی نظیر اینها. البته اگر مستاجر باشید، معمولا ترجیح نمی‌دهید هزینه‌های زیادی برای پرده‌هایی که ممکن است سال بعد بدردتان نخورد بکنید. اما اگر صاحب‌خانه باشید، این محصولات می‌تواند یک انتخاب ایده‌آل برای پوشش پنجره‌های شما باشد.

البته راهکارهایی هم هستند که با استفاده از آنها می‌توانید هزینه نهایی پرده‌های خود را کاهش دهید. به‌عنوان مثال می‌توانید برای تمامی پرده‌ها از یک ریموت کنترل استفاده کنید (به طور معمول تا 15 درگاه پرده را می‌توان به یک ریموت متصل کرد). همچنین ممکن است شما در منزلی زندگی کنید که تعداد پنجره‌های زیادی داشته باشد، لزومی ندارد برای کل پنجره‌ها از پرده‌های برقی استفاده کنید. پسشنهاد ما این است، برای آن دسته از پنجره‌هایی که در مکان‌های مهمی، از نظر خودتان قرار دارند، مثل اتاق خواب و اتاق نشیمن، که معمولا شما و خانواده بیشتر وقت خود را در آنجا می‌گذرانید، از این مدل پرده استفاده کنید. حتی لازم نیست همه آنها را باهم بخرید، می‌توانید انتخاب کنید که آنها را یکی یکی خریداری نمایید تا مجبور به پرداخت هزینه‌های زیاد به‌صورت یکجا نباشید.

خلاصه، در خانه خود سرمایه‌گذاری کنید

سرمایه‌گذاری و هزینه کردن اصولی در منزل برای داشتن یک دکوراسیون بهتر، از همه جهات سودمند است. با این کار هم آسایش و کیفیت زندگی خود را بالا می‌برید و هم ارزش خانه شما بیشتر خواهد شد. برای خرید پرده‌های برقی و موتور دار، نگران هزینه‌های اولیه نباشید، مطمئن باشید در نهایت هزینه‌های خود را جبران خواهند کرد، علاوه بر اینکه به کیفیت زندگی شما نیز اضافه می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.