تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۲
کد خبر : 70734

آیا خرید تتر و نگهداری آن قانونی است؟

آیا خرید تتر و نگهداری آن قانونی است؟

فهرست۱ آشنایی با تتر (USDT)؛ مهم‌ترین استیبل کوین بازار۲ انواع تتر۲.۱ تتر omni۲.۲ تتر اتریوم (Ethereum)۲.۳ تتر ترون (Tron)۳ نحوه خرید تتر در ایران؛ تبادل رمز ارز بدون حاشیه۴ قیمت تتر؛ میان‌بری به‌صرفه۵ امنیت شبکه تتر۶ رمز ارزهای قابل تبدیل به تتر۷ چه چیزی خرید تتر را منحصربه‌فرد می‌کند؟۸ نکات مهم برای انتخاب بهترین کیف …

خرید تتر و نگهداری آن به صورت قانونی یکی از روش‌های سرمایه‌گذاری و تجارت در دنیای امروز است که دغدغه بسیاری از تریدرها و کاربران قلمداد می‌شود. وقت آن رسیده که کمی احساس خطر کرده و از حاشیه امن خود خارج شوید و به خرید، فروش و نگهداری ارزهای پرطرفداری همچون تتر در بازار ارزهای دیجیتال بپردازید. این روزها تتر توانسته لقب قدرتمندترین ارز باثبات جهان را به نام خود به ثبت برساند؛ پس چندان جای تعجب نیست که طرفداران زیادی داشته باشد.

اگر قصد شروع معامله و سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال را دارید، خرید ارزهایی مانند تتر که نگهداری آن نیز قانونی است، به شما کمک می‌کند تا از بی‌ثباتی بازار ارزها فرار کنید و معامله‌ای مطلوب داشته باشید. شاید برای شما هم مفهوم و نحوه خرید تتر و نگهداری آن در بازار ارزهای دیجیتال، یکی از سوالات و دغدغه‌های مهم باشد.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی کافه دانش در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

آشنایی با تتر (USDT)؛ مهم‌ترین استیبل کوین بازار

تتر یا Tether، نوعی ارز دیجیتالی است که در بازار رمز ارزهای دنیا میان کاربران مبادله می‌شود. در ژوئیه ۲۰۱۴، ارز پایداری به نام Realcoin مطرح شد و در ۲۰ نوامبر همان سال، نام پروژه به تتر با نماد USDT تغییر یافت. در واقع این ارز در سال ۲۰۱۴ راه‌اندازی و به عنوان اولین استیبل کوینی که با استفاده از پلتفرم Omni بر روی بلاک چین ساخته شده بود، وارد دنیای کریپتوکارنسی‌ها شد و در سال ۲۰۱۵ اولین مبادله تتر انجام پذیرفت. تتر در ابتدا برای ایجاد ثبات در دلار آمریکا و انعطاف‌پذیری در فناوری بلاک چین به بازار ارزهای دیجیتال راه پیدا کرد و در واقع مهم‌ترین ویژگی تتر به عنوان یک استیبل کوین، در امان بودن از تمام نوسانات منفی و مثبت بازار ارزهای دیجیتال، قیمت ثابت و همچنین سرعت انتقال بالا به شمار می‌آید. ارزش هر تتر معادل یک دلار آمریکا است که به آن استیبل کوین نیز می‌گویند (استیبل کوین نوعی کریپتوکارنسی است که به عنوان کاهنده نوسانات قیمت و وسیله‌ای برای مبادله به کار می‌رود). از ابتدای سال ۲۰۱۷ تا اواخر سال ۲۰۱۸، تتر حجم قابل توجهی از معاملات بیت کوین را به نام خود ثبت کرد و در می ۲۰۲۱ حجم معاملات درون شبکه‌ای تتر از مرز یک تریلیون دلار عبور کرد. در حال حاضر تتر قدرتمندترین و پرمصرف‌ترین استیبل کوین در دنیای ارزهای دیجیتال به شمار می‌آید و همچنان انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۲ نیز به رشد صعودی خود ادامه دهد.

انواع تتر

تتر در سه بلاک چین مختلف متصل است و سه نوع تتر وجود دارد که عملکرد آن‌ها با یکدیگر تفاوتی ندارند؛ اما برای استفاده از آن‌ها باید به هر پلتفرم توجه کرد. این سه نوع معروف عبارت‌اند از:

  • USDT Omni: تتر مبتنی بر بلاک چین بیت‌ کوین
  • Ethereum: بلاک چین اتریوم
  • USDT TRON: تتر مبتنی بر بلاکچین ترون

تتر omni

Omni-USDT اولین تتر در بازار ارزهای دیجیتال، در روی شبکه بلاک چین بیت کوین تعریف شده است. هزینه تراکنش در بستر بلاک چین بیت کوین زیاد است و سرعت انتقال پایین‌تری در مقایسه با بقیه تترها دارد.

تتر اتریوم (Ethereum)

هزینه‌های بالای تتر شبکه بلاک چین بیت کوین، تترهایی مبتنی بر بلاک چین اتریوم را به وجود آورد. بلاک چین اتریوم هزینه‌های انتقال کمتری دارد و سرعت انتقال آن از پلتفرم omni بیشتر است. این بلاک چین در اکثر صرافی‌ها پذیرفته می‌شود. اگر دارایی شنا تتر اتریوم باشد، برای انتقال آن به کیف پولی نیاز است که از توکن‌های ERC20 پشتیبانی کند.

تتر ترون (Tron)

بلاک چین ترون Tron-USDT که به USDT-URC20 نیز معروف است، در مقایسه با تتر اتریوم سرعت بالاتر و هزینه انتقال رایگانی دارد. این تتر هنوز توسط برخی صرافی‌ها و کیف پول‌ها پذیرفته نشده است و هنوز برای عموم مردم قابل استفاده نیست.

نحوه خرید تتر در ایران؛ تبادل رمز ارز بدون حاشیه

به ازای هر مقدار تتری که خریداری می‌کنید، به همان مقدار ارز دیجیتال به قیمت دلار خواهید داشت. شما می‌توانید با مراجعه به صرافی‌های معتبری مانند کیف پول من، حساب کاربری برای خود ایجاد کرده و به سرمایه‌گذاری از طریق خرید تتر بپردازید. با ثبت‌نام، ورود به بازار ارزهای دیجیتال و معاملات مختلف آغاز می‌شود و برای شما یک کیف پول یا والت امن ایجاد خواهد شد تا هر زمانی که بخواهید نسبت به خرید و فروش تتر و سایر ارزهای دیجیتال خریداری شده اقدام نمایید. با خرید تتر و نگهداری آن می‌توانید از مزایای ارزهای دیجیتال استفاده و معاملاتی امن و سریع را تجربه کنید.

قیمت تتر؛ میان‌بری به‌صرفه

قیمت و نرخ خرید و فروش تتر متغیر است و بر اساس ارزش دلار، عرضه و تقاضا در بازار تعیین می‌شود. قیمت ارزهای دیجیتال در برخی مواقع حالت صعودی و در برخی مواقع حالت نزولی دارد. تتر یک استیبل کویین است که نسبت به سایر ارزها با حالت باثباتی تعریف می‌شود. برای اطلاع از قیمت لحظه‌ای تتر می‌توانید به آدرس KifPool.me مراجعه و قیمت این ارز را با بیش از ۱۲۰۰ ارز دیجیتال مقایسه کنید. همچنین با مقایسه نمودارهای پیشرفته و ابزارهای تحلیل تکنیکال، امکان بررسی و تحیل لحظه‌ای تتر در دسترس است.

امنیت شبکه تتر

تتر به قوانین و مقررات جهانی پایبند است و جهت حفظ امنیت معاملات تلاش می‌کند. شرکت تتر همواره سعی می‌کند تا عملکرد روشنی داشته باشد. تتر به عنوان توکن لایه دوم در ارزهای بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش، دوج کوین، الگوراند، ترون و غیره کاربرد دارد و امنیت آن توسط الگوریتم‌های هش تامین می‌شود؛ با این وجود هیچ پاسخ صد در صدی برای امنیت تتر یا دیگر ارزهای دیجیتال وجود ندارد.

رمز ارزهای قابل تبدیل به تتر

یکی از نکات مهم برای کاربران متقاضی خرید و نگهداری تترها، امکان تبدیل این ارزها به سایر ارزهای دیجیتال است. تقریبا تعداد زیادی از ارزهای دیجیتال امکان تبدیل به تتر را دارند و علاوه بر این، امکان تبدیل ارز تتر از دلار به ریال و تومان و برداشت آن امکان‌پذیر است.

چه چیزی خرید تتر را منحصربه‌فرد می‌کند؟

همان‌ گونه که گفته شد، تتر یک ارز پایدار است و این ویژگی، تتر را با نوسان قیمت کمتری مواجه می‌کند. از اصلی‌ترین مزایای تتر می‌توان به حفظ سرمایه معامله‌گر در بازار ارزها در مقابل نوسانات شدید و ناگهانی اشاره کرد. از دیگر ویژگی‌های مثبت تترها، انتقال پول به صرافی‌ها و کیف پول‌های دیجیتال و دیگر تراکنش‌ها با سرعت و سهولت بالا است. پروسه انتقال تتر شفاف است و برخلاف بیت کوین، سیستم متمرکزی دارد. از دیگر مزایای تترها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان تبدیل تتر به سایر ارزهای دیجیتال وجود دارد.
  • تتر در بستر بیش از ۸ شبکه بلاک چین معامله می‌شود.
  • تتر از نوسانات قیمتی تا حدودی در امان است.
  • معامله با تتر منبع سرمایه‌گذاری امنی به شمار می‌آید.

نکات مهم برای انتخاب بهترین کیف پول تتر

تتر یکی از رمز ارزهای مهم در بازار معاملات جهانی است؛ به همین دلیل برای خرید تتر و نگهداری آن باید نکات مهمی را در نظر گرفت. انتخاب بهترین کیف پول و والت‌های تتر از اهمیت بالایی برخوردار است و این والت‌ها بهتر است ویژگی‌های زیر را داشته باشند.

آیا خرید تتر و نگهداری آن قانونی است؟

امنیت کیف پول‌های ایرانی تتر

مهم‌ترین عامل در انتخاب کیف پول مناسب برای خرید تتر و نگهداری آن، تامین امنیت کافی است. کیف پول‌هایی که دارای تایید هویت دو مرحله‌ای هستند، انتخاب خوبی برای ذخیره ارز تتر و سایر ارزهای دیجیتال به شمار می‌آیند.

رابط کاربری مناسب

از عوامل دیگری که کیف پول مناسب برای خرید تتر و نگهداری آن باید داشته باشد، سهولت در استفاده آن است. برخی کیف پول‌ها تنها برای افراد مبتدی و یا تنها برای افراد حرفه‌ای گزینه مناسبی به شمار می‌آیند. در حالی که کیف پول مناسب باید نیازهای هر دو نوع کاربر را برطرف کند.

پشتیبانی از مشتریان

کیف پول مناسب باید راه فعال ارتباطی با مشتریان خود داشته باشد. ممکن است هنگام خرید و فروش ارزها، مشکلاتی رخ دهد که در این صورت، پشتیبانی مناسب و ۲۴ ساعته در سریع‌ترین زمان ممکن، مشکل را حل می‌کند.

مدیریت کلیدهای خصوصی

یکی از موارد مهم در بحث انتخاب کیف پول مناسب بعد از خرید تتر و نگهداری آن، چگونگی مدیریت کلیدهای خصوصی است. بعد از ذخیره تترهای خود، بهتر است کنترل مناسبی بر کلیدهای خصوصی خود داشته باشید. با مدیریت کلیدهای خصوصی، می‌توانید کیف پول خود را کنترل کرده و با سهولت بیشتری به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

خرید تتر و نگهداری قانونی آن در امن‌ترین کیف پول کشور

تتر به علت پایدار و باثبات بودن، جایگاه مهمی در بازار ارزهای دیجیتال دارد. همچنین تتر یکی از کوین‌های استیبل است و تریدرهای زیادی با این ارز سرمایه‌گذاری و معامله می‌کنند. اولین قدم برای خرید تتر و نگهداری آن، انتخاب صرافی و کیف پول مناسب برای انجام معاملات قانونی است. کیف پول من، اولین سامانه نگهداری ارزهای دیجیتال پیشگام کشور، ویژگی‌های منحصربه‌فردی به کاربران خود ارائه می‌کند. هر روزه هزاران تراکنش واریزی و دریافتی در بستر کیف پول من و بدون کوچک‌ترین خطایی انجام می‌گیرد و نقش قابل توجهی در رشد و ارتقا سایر ارزهای دیجیتال و خرید تتر و نگهداری آن دارد.

از ویژگی‌های منحصربه‌فرد کیف پول من در ایران می‌توان به تعرفه صفر درصدی آن در نگهداری تتر خریداری شده و سایر ارزهای دیجیتال اشاره کرد. امکان خرید، فروش و نگهداری بیش از ۱۲۰۰ ارز دیجیتال با امنیت فوق‌العاده در زیرساخت تمامی افراد حقیقی و حقوقی بالای ۱۹ سال در کیف پول من قابل دسترسی است و امکان خرید شارژ با ارز دیجیتال و انتقالات داخلی بدون کارمزد در بستر کیف پول من، اولین سرویس کیف پول اختصاصی رمز ارز ایران وجود دارد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت  kifpool.me ضمن خرید و فروش تمامی ارزهای محبوب از کمپانی‌های معتبر و قانونی و با پشتیبانی ۲۴ ساعته، یک معامله فوق‌العاده سریع و دارای امنیت صددرصدی را تجربه کنید.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.