تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵
کد خبر : 57157

آژانس محیط زیست EPA برد لوسید ایر دریم ادیشن را ۸۳۰ کیلومتر اعلام کرد

آژانس محیط زیست EPA برد لوسید ایر دریم ادیشن را ۸۳۰ کیلومتر اعلام کرد

آژانس محیط زیست EPA برد لوسید ایر دریم ادیشن را ۸۳۰ کیلومتر اعلام کردبرد لوسید ایر دریم ادیشن توسط آژانس حفاظت از محیط زیست آمریکا (EPA) حدود ۸۳۰ کیلومتر اعلام شد که یک رکورد جدید در حوزه خودروهای الک..

لوسید ایر دریم ادیشنآژانس محیط زیست EPA برد لوسید ایر دریم ادیشن را ۸۳۰ کیلومتر اعلام کرد

برد لوسید ایر دریم ادیشن توسط آژانس حفاظت از محیط زیست آمریکا (EPA) حدود ۸۳۰ کیلومتر اعلام شد که یک رکورد جدید در حوزه خودروهای الکتریکی محسوب می‌شود.

شرکت خودروسازی لوسید نسخه پرچمدار سدان الکتریکی خود یعنی دریم ادیشن را در دو مدل رنج (Range) به معنای برد و مدل پرفورمنس به بازار عرضه می‌کند که طبق اعلام آژانس حفاظت از محیط زیست آمریکا (EPA) نسخه رنج این خودرو توانسته رکورد جدیدی را در حوزه خودروهای الکتریکی به ثبت برساند.

رکوردشکنی لوسید ایر دریم ادیشن

لوسید ایر دریم ادیشن

بر اساس اعلام آژانس EPA، برد نسخه رنج این سدان الکتریکی با هر بار شارژ و به همراه رینگ‌های ۱۹ اینچی حدود ۸۳۵ کیلومتر است، اما استفاده از رینگ‌های ۲۱ اینچی باعث می‌شود تا برد حرکتی این خودرو ۹۳۳ اسب بخاری به ۷۵۵ کیلومتر کاهش یابد. مدل پرفورمنس این خودرو که برای ارائه عملکرد بیشتر عرضه شده است از قدرتی برابر با ۱۱۱۱ اسب بخار بهره می‌برد، اما این خودرو با هر بار شارژ کامل و با رینگ‌های ۱۹ اینچی می‌تواند ۷۶۰ کیلومتر را بپیماید که این میزان با رینگ‌های ۲۱ اینچی به ۷۲۵ کیلومتر می‌رسد.

لوسید ایر دریم ادیشن

شرکت لوسید برای این سدان الکتریکی خود نسخه ارزان‌تری با نام گرند تورینگ را نیز در نظر گرفته است که بدون در نظر گرفتن مشوق‌های مالیاتی فدرال قیمت شروع آن حدود ۱۳۹ هزار دلار است. این مدل ۸۰۰ اسب بخاری با هر بار شارژ به همراه رینگ‌های ۱۹ اینچی می‌تواند حدود ۸۳۰ کیلومتر را بپیماید که این میزان با رینگ‌های ۲۱ اینچی به ۷۵۵ کیلومتر کاهش پیدا می‌کند.

لوسید ایر دریم ادیشن

پیتر راولینسون، مدیر اجرایی شرکت لوسید در خصوص این سدان الکتریکی عنوان کرد از این که EPA برای لوسید ایر دریم ادیشن برد ۸۳۵ کیلومتری را اعلام کرد بسیار خوشحالیم. بر این باوریم که چنین رقمی یک رکورد جدید برای تمام خودروهای الکتریکی محسوب می‌شود. وی افزود این رکوردشکنی با تکنولوژی الکتریکی پیشرو و اختصاصی شرکت لوسید انجام شده و فقط با نصب یک باتری بزرگ به چنین عددی دست پیدا نکردیم.

لوسید ایر دریم ادیشن

راولینسون تاکید کرد در واقع تکنولوژی‌های الکتریکی لوسید شرایطی را فراهم کردند تا این سدان الکتریکی بتواند کیلومتر بیشتری را با مصرف انرژی کمتر از باتری‌ها بپیماید. این خودرو نسل بعدی خودروهای الکتریکی محسوب می‌شود. گفتنی است لوسید ایر دریم ادیشن تا پیش از پایان سال ۲۰۲۱ به دست مشتریان خواهد رسید.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.