تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵
کد خبر : 61080

آپولو پروجکت EVO ، ابر خودرویی که به این دنیا تعلق ندارد!

آپولو پروجکت EVO ، ابر خودرویی که به این دنیا تعلق ندارد!

آپولو پروجکت EVO ، ابر خودرویی که به این دنیا تعلق ندارد!آپولو پروجکت EVO معرفی شد. هایپرکار جدید آپولو از طراحی بسیار ویژه‌ای بهره می‌برد و می‌توان گفت این خودرو به جهان دیگری تعلق دارد. در ادامه با ..

آپولو پروجکت EVOآپولو پروجکت EVO ، ابر خودرویی که به این دنیا تعلق ندارد!

آپولو پروجکت EVO معرفی شد. هایپرکار جدید آپولو از طراحی بسیار ویژه‌ای بهره می‌برد و می‌توان گفت این خودرو به جهان دیگری تعلق دارد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

شرکت آپولو به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه ساخت خودروهای هایپرکار محسوب می‌شود که با معرفی اینتزا اموزیونه یا همان آپولو IE توانست نگاه بسیاری را به خود جلب کند. هرچند این محصول در نگاه اول کمی عجیب به نظر می‌رسد، اما به تدریج جذابیت‌های طراحی آن شما را به وجد خواهد آورد.

معرفی آپولو پروجکت EVO

آپولو پروجکت EVO

شرکت آپولو برای اینتزا اموزیونه جانشین جدیدی را نظر گرفته و در نمایشگاه اکسپو چین در شانگهای از آن پرده برداشت. آپولو پروجکت EVO از طراحی خاصی بهره می‌برد و می‌توان گفت این هایپرکار متعلق به جهان دیگری است.

آپولو پروجکت EVO

در طراحی ظاهری این خودرو خطوط و عناصر نورانی متعددی به چشم می‌خورد. در نمای جلوی آن نیز شاهد یک جفت دیلایت‌های X شکل هستیم که نمای باابهت بوگاتی بولاید را تداعی می‌کند.

آپولو پروجکت EVO

در بخش عقب نیز طراحی خاصی به چشم می‌خورد؛ شش خط از LEDهای قرمز رنگ به همراه سه خروجی اگزوز دایره‌ای و بزرگ توانستند نمای خاصی را به وجود آورند.

آپولو پروجکت EVO

شرکت آپولو اعلام کرد قصد دارد محصول جدید خود را با آیرودینامیک فعال شامل اسپویلر جلو و عقب بزرگ و قابل تنظیم به همراه تیغه‌های آیرودینامیک و ورودی‌های هوای سه‌گوش به بازار عرضه کند.

آپولو پروجکت EVO

یک موتور ۱۲ سیلندر ۶.۳ لیتری تنفس طبیعی وظیفه تامین نیروی این هایپرکار را برعهده خواهد داشت، اما در خصوص میزان قدرت و گشتاور آن جزئیاتی اعلام نشده است. شرکت سازنده اعلام کرد این خودرو از شاسی مونوکوک کربن پیشرفته در کنار پکیج هندلینگ ویژه بهره می‌برد که می‌تواند میان قدرت زیاد، هندلینگ و دینامیک هماهنگی خاصی را به وجود آورد.

آپولو پروجکت EVO

آپولو علاوه بر این هایپرکار از کانسپت E ویژن نیز پرده برداشت که از برنامه‌های الکتریکی‌سازی این برند حکایت دارد. همچنین این خودرو مفهومی به عنوان محصولی هوشمند، احساسی و ارتباطی معرفی شد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.