تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۵:۱۳
کد خبر : 64263

آپشن های جدید دیگنیتی به ابزار سودجویی دلالان خودرو تبدیل شده است!

آپشن های جدید دیگنیتی به ابزار سودجویی دلالان خودرو تبدیل شده است!

آپشن های جدید دیگنیتی به ابزار سودجویی دلالان خودرو تبدیل شده است! به تازگی دو آپشن جدید به خودرو دیگنیتی اضافه شده، اما قیمت این خودرو از سوی گروه خودروسازی بهمن هیچ‌گونه افزایشی پیدا نکرد..

آپشن های جدید دیگنیتی به ابزار سودجویی دلالان خودرو تبدیل شده است!

به تازگی دو آپشن جدید به خودرو دیگنیتی اضافه شده، اما قیمت این خودرو از سوی گروه خودروسازی بهمن هیچ‌گونه افزایشی پیدا نکرده است.

گروه بهمن جدیدا دو آپشن صندلی برقی سرنشین و گرم‌کن صندلی را به خودروی دیگنیتی اضافه کرده است و با وجود افزایش آپشن‌ها قیمت این اتومبیل را افزایش نداده است. این در صورتی است که سایر خودروسازان داخلی با اعمال تغییرات جزئی نام اتومبیل را به پرو یا پلاس تغییر داده و قیمت آن را نیز بالا می‌برند.

اگرچه میان قیمت کارخانه‌ای و بازار Dignity اختلاف ۵۰۰ میلیون تومانی وجود دارد و دلالان نیز قیمت Dignity آپشن دار را ۴۰ میلیون افزایش داده‌اند، اما گروه خودروسازی بهمن به منظور جلب رضایت مشتریان، قیمت دیگنیتی را با وجود اضافه کردن آپشن‌های جدید بالا نبرده است. سؤال مهمی که در اینجا پیش می‌آید این است که چه کسی مسئول افزایش قیمت Dignity در بازار است؟ دلالان سودجو یا بهمن موتور؟

بهمن دیگنیتی به عنوان تنها خودرو SUV کوپه داخلی به دلیل بهره‌مندی از ظاهر زیبا و همچنین امکانات متنوع تاکنون به فروش خوبی در بازار کشور دست پیدا کرده و گروه بهمن به منظور تأمین نیاز بازار کشور تا به امروز چهارم مرحله از فروش خودروی دیگنیتی را انجام داده است.

اختصاص ۵ ستاره کیفی به بهمن دیگنیتی

بهمن موتور در آخرین طرح فروش این خودرو که در آذرماه برگزار شد، قیمت آن را ۷۹۵ میلیون تومان اعلام کرد. با توجه به بخش‌نامه جدید بهمن موتور، هیچ‌یک از محصولات این شرکت با وجود تغیر نرخ ارز، افزایش قیمتی را در مقایسه با مرحله قبل تجربه نکرده‌اند. در آخرین گزارش‌ کیفی خودروهای سواری که توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران انجام شد،‌ دیگنیتی بهمن موتور موفق به دریافت ۵ ستاره کیفی شده است.

گروه خودروسازی بهمن در نخستین مرحله از تولید دیگنیتی ۲۰ درصد از این اتومبیل را داخلی‌سازی کرده و بهره‌مندی بهمن دیگنیتی از جدیدترین فناوری‌های ساخت خودرو در کنار امکانات متنوع، ظاهری زیبا و قیمت مناسب باعث شده تا به محصول ویژه بهمن موتور تبدیل شود.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.