تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۹:۴۸
کد خبر : 55547

آپدیت One UI 3.1.1 برای گوشی گلکسی A52 5G هم منتشر شد

آپدیت One UI 3.1.1 برای گوشی گلکسی A52 5G هم منتشر شد

آپدیت One UI 3.1.1 برای گوشی گلکسی A52 5G هم منتشر شدبعد از پرچمداران، اکنون نوبت به گوشی گلکسی A52 5G به عنوان اولین میان‌رده سامسونگ رسیده است که آپدیت One UI 3.1.1 را دریافت کند.
آپدیت One UI 3.1.1..

گوشی گلکسی A52 5Gآپدیت One UI 3.1.1 برای گوشی گلکسی A52 5G هم منتشر شد

بعد از پرچمداران، اکنون نوبت به گوشی گلکسی A52 5G به عنوان اولین میان‌رده سامسونگ رسیده است که آپدیت One UI 3.1.1 را دریافت کند.

آپدیت One UI 3.1.1 سامسونگ فاقد ویژگی‌های بزرگی است و سامسونگ نیز این را می‌داند. به همین خاطر است که بدون هیچگونه تبلیغات چشم‌گیری این به‌روزرسانی را برای تعداد زیادی از گوشی‌هایش منتشر کرده است. تقریباً تمام پرچمداران دو سال گذشته سامسونگ این به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اند. اکنون نوبت به اضافه شدن گوشی‌های میان‌رده غول کره‌ای به فهرست دریافت کنندگان این آپدیت است.

گوشی گلکسی A52 5G نخستین میان‌رده‌ای است که این به‌روزرسانی را دریافت می‌کند. تنها قابلیت بزرگی که به همراه این نسخه به گوشی میان‌رده سامسونگ اضافه شده، گزینه حالت Bedtime یا وقت خواب به سایه نوتیفیکیشن‌ها است. ظاهراً اپلیکیشن Weather یا آب و هوا نیز به‌روزرسانی شده و به طور کلی انیمیشن‌هایی که روی صفحه به نمایش درمی‌آیند، سریع‌تر شده‌اند.

آپدیت One UI 3.1.1 با پچ امنیتی ماه آگوست نیز همراه است. نسخه فریمور این آپدیت A526BXXU1AUH5 است و حجمی در حدود ۸۰۰ مگابایت دارد. خوشبختانه به زودی این به‌روزرسانی برای نسخه ۴G گلکسی ای ۵۲ نیز منتشر خواهد شد.

اگر صاحب گوشی ای ۵۲ ۵ جی هستید، همین حالا با رفتن به صفحه تنظیمات گوشی خود و منوی Software update، می‌توانید به صورت دستی دریافت این نسخه را بررسی کنید. در صورت دریافت، آن را روی گوشی خود نصب کنید.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.