تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
کد خبر : 72854

آپدیت جدید واتساپ منتشر شد؛ اشتراک گذاری فایلهای حجیم، گروه های بزرگتر و ایموجی ری‌اکشن

آپدیت جدید واتساپ منتشر شد؛ اشتراک گذاری فایلهای حجیم، گروه های بزرگتر و ایموجی ری‌اکشن

آپدیت جدید واتساپ منتشر شد؛ اشتراک گذاری فایلهای حجیم، گروه های بزرگتر و ایموجی ری‌اکشنآپدیت جدید واتساپ با قابلیت‌های جدیدی نظیر اشتراک گذاری فایلهای حجیم، گروه های بزرگتر و ایموجی ری‌اکشن، رسما منتش..

آپدیت جدید واتساپ منتشر شد؛ اشتراک گذاری فایلهای حجیم، گروه های بزرگتر و ایموجی ری‌اکشن

آپدیت جدید واتساپ با قابلیت‌های جدیدی نظیر اشتراک گذاری فایلهای حجیم، گروه های بزرگتر و ایموجی ری‌اکشن، رسما منتشر شد.

واتساپ پیامرسان محبوب متا است که بیش از ۲ میلیارد کاربر فعال در سراسر دنیا دارد و اخیرا در به‌روزرسانی مهمی قابلیت‌های جدیدی عرضه کرده است. آپدیت جدید واتساپ امکان به اشتراک گذاری فایل های حجیم‌، ایجاد گروه های بزرگتر و واکنش به پیام‌ها با ایموجی را فراهم کرده است.

ویژگی‌ها و امکانات آپدیت جدید واتساپ

اولین تغییر مهم و قابل توجه در به‌روزرسانی جدید امکان به اشتراک‌گذاری فایلهای بزرگ است که پیش از این در حد ۱۰۰ مگابایت محدود شده بود اما حالا واتساپ آن را به ۲ گیگابایت ارتقا داده است. به علاوه فایل‌ها با رمزگذاری سرتاسری محافظت می‌شوند.

واتساپ برای آپلود فایل‌های حجیم استفاده از اتصال وای‌فای را توصیه می‌کند؛ همچنین شما از طریق شمارنده‌ای که در اپلیکیشن ظاهر می‌شود می‌توانید روند آپلود فایل را دنبال کنید.

ایموجی ری‌اکشن نیز با آپدیت واتساپ به آخرین نسخه فعال خواهد بود و می‌توانید در تصویر زیر نگاهی به ظاهر این قابلیت جدید داشته باشید.

ویژگی جدید واتساپ

واتساپ در یک پست وبلاگی نوشته:

واکنش‌ها سرگرم‌کننده و سریع هستند و مانع از ارسال پیام‌های اضافی خواهند شد. ما به بهبود آنها ادامه می‌دهیم تا طیف وسیع‌تری از ایموجی‌ها را در آینده اضافه ‌کنیم.

در پایان باید به افزایش ظرفیت گروه‌های واتساپی اشاره کرد که تا پیش از این به ۲۵۶ نفر محدود بود اما حالا دو برابر شده و به ۵۱۲ نفر رسیده است. البته در نظر داشته باشید که این قابلیت به کندی در حال توسعه است و ممکن است فورا در دسترس نباشد.

منبع :phonearenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.