تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۲:۴۵
کد خبر : 70560

آپدیت جدید اینستاگرام، پیام رسان این شبکه اجتماعی را شبیه به تلگرام خواهد کرد

آپدیت جدید اینستاگرام، پیام رسان این شبکه اجتماعی را شبیه به تلگرام خواهد کرد

آپدیت جدید اینستاگرام، پیام رسان این شبکه اجتماعی را شبیه به تلگرام خواهد کردآپدیت جدید اینستاگرام ویژگی‌های زیادی را به این شبکه اجتماعی اضافه خواهد کرد. در این بروزرسانی پیام رسان اینستاگرام به تلگر..

آپدیت جدید اینستاگرام، پیام رسان این شبکه اجتماعی را شبیه به تلگرام خواهد کرد

آپدیت جدید اینستاگرام ویژگی‌های زیادی را به این شبکه اجتماعی اضافه خواهد کرد. در این بروزرسانی پیام رسان اینستاگرام به تلگرام شبیه خواهد شد.

متا (فیسبوک سابق) اعلام کرد که قصد دارد تجربه ارسال پیام در اینستاگرام را متحول کند. به همین دلیل در آپدیت جدید این شبکه اجتماعی شاهد اضافه شدن ۷ ویژگی جالب از جمله استریم داخلی موزیک و پیام‌های بی‌صدا به پیام رسان اینستاگرام خواهید بود. البته این ویژگی‌ها هم اکنون در برخی کشورهای منتخب ارائه شده‌اند؛ اما برای استفاده از آنها در سطح جهانی باید کمی صبر کرد.

ویژگی‌های جدید پیام رسان اینستاگرام

پیام رسان اینستاگرام

اینستاگرام در حال حاضر نیز محبوبیت بسیار زیادی در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی دارد و با آپدیت جدید، بر میزان رضایت آنها افزوده خواهد شد. در ادامه به لیست تغییرات پیام رسان اینستاگرام در بروزرسانی جدید می‌پردازیم.

  • پاسخ دادن در هنگام گشت و گذار: در هنگام گردش در فید اصلی اینستاگرام، پیام جدیدی را دریافت کرده‌اید؟ حالا شما می‌توانید بدون رفتن به بخش پیام‌ها و از دست دادن موقعیت قبلی خود در فید، به پیام دریافتی پاسخ دهید. با این قابلیت چت کردن در برنامه بسیار آسان‌تر و بهینه‌تر خواهد شد.
  • ارسال فوری به دوستان: ما می‌خواهیم به کاربران کمک کنیم تا موارد جذاب را بدون اینکه استفاده آنها از اینستاگرام مختل شود، به اشتراک بگذارند. با فشردن و نگه داشتن انگشت خود روی دکمه اشتراک‌گذاری، حالا می‌توانید به راحتی پست‌های مورد نظر را به دوستان نزدیک خود بفرستید.

پیام رسان اینستاگرام

  • مشاهده افراد آنلاین: در بالای بخش پیام‌های دریافتی، می‌توانید متوجه شوید که چه کسی برای چت کردن آنلاین و در دسترس است. بدین ترتیب موقعیت‌های اتفاقی برای صحبت کردن ایجاد خواهد شد.
  • پخش، متوقف کردن و پخش مجدد: به زودی پیام رسان اینستاگرام به افزونه‌های اپل موزیک، آمازون موزیک و اسپاتیفای مجهز خواهد شد تا شما بتوانید یک پیش‌نمایش ۳۰ ثانیه‌ای از موسیقی مورد علاقه خود را به اشتراک بگذارید. دوستان شما نیز می‌توانند از طریق پنجره چت به این موسیقی گوش دهند.

پیام رسان اینستاگرام

  • ارسال بی‌صدای پیام‌ها: گاهی اوقات یک پیام دریافتی در اینستاگرام می‌تواند خواب فرد را مختل کند یا در یک جلسه مهم مزاحم او شود. از این پس کاربران می‌توانند silent@ را به پیام خود اضافه کنند تا دیگر اینگونه مشکلات رخ ندهد. بدین ترتیب می‌توانید بدون نگرانی از مزاحم شدن، پیام خود را منتقل کنید.
  • تم جدید: اگر می‌خواهید چت‌ها حس شخصی‌تری را به شما منتقل کنند، تم جدید lo-fi را امتحان کنید.
  • نظرسنجی گروهی: می‌خواهید برای محل خوردن شام یا دورهمی تصمیم بگیرید؟ یکی از محبوب‌ترین قابلیت‌های چت گروهی Messenger را از این پس در اینستاگرام تجربه خواهید کرد. به زودی شما می‌توانید در چت‌های گروهی خود نظرسنجی کنید.

متا در توضیح آپدیت جدید اعلام کرد که آنها در تلاش هستند تا کاربران راحت‌تر از گذشته با هم ارتباط برقرار کنند.

پیام رسان اینستاگرام

پیشتر گفته شده بود که متا تصمیم دارد برنامه‌های مسنجر، اینستاگرام و واتس‌اپ را با همدیگر ادغام کند و حالا شاهد اضافه شدن امکان نظرسنجی گروهی به پیام رسان اینستاگرام هستیم. با این قابلیت، اینستاگرام به برنامه‌های پیام رسان نزدیک‌تر خواهد شد. نزدیک شدن ویژگی‌های این سه برنامه، کار متا را برای ادغام آنها در آینده راحت‌تر خواهد کرد.

متا مشخص نکرده که کدام کشورها پیش از دیگران آپدیت جدید Instagram را دریافت خواهند کرد. به همین خاطر اگر مشتاق داشتن تجربه کردن ویژگی‌های جدید در پیام رسان اینستاگرام هستید، بهتر است نیم نگاهی به بخش آپدیت برنامه پلی استور گوگل داشته باشید.

منبع :Neowinمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.