تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۴:۳۴
کد خبر : 587737

آپدیت اندروید 13 برای کاربران آسیایی گلکسی S21 سامسونگ منتشر شد

آپدیت اندروید 13 برای کاربران آسیایی گلکسی S21 سامسونگ منتشر شد

آپدیت اندروید 13 برای کاربران آسیایی گلکسی S21 سامسونگ منتشر شد پس از اروپا، حالا آپدیت اندروید 13 در چند کشور آسیایی هم برای گوشی های سری گلکسی اس 21 – Galaxy S21 سامسونگ، منتشر شده است. اخیرا، سامسونگ انتشار آپدیت اندروید 13 را برای تعدادی از محصولات خود آغاز کرد و کاربران گلکسی S21،

آپدیت اندروید 13 برای کاربران آسیایی گلکسی S21 سامسونگ منتشر شد

پس از اروپا، حالا آپدیت اندروید 13 در چند کشور آسیایی هم برای گوشی های سری گلکسی اس 21 – Galaxy S21 سامسونگ، منتشر شده است.

اخیرا، سامسونگ انتشار آپدیت اندروید 13 را برای تعدادی از محصولات خود آغاز کرد و کاربران گلکسی S21، گلکسی +S21 و S21 Ultra در اروپا به آن دسترسی پیدا کردند. در ادامه روند بروزرسانی، حالا آپدیت اندروید 13 و One UI 5.0 به هند، قزاقستان و روسیه رسیده است.

بسته نرم افزاری جدید با شماره ورژن G99xBXXU5DVJC، حامل وصله امنیتی ماه نوامبر 2022 هم است. کاربرانی که با One UI 4.1.1 کار می‌کردند، یک آپدیت حدودا 2 گیگابایتی دریافت می‌‌کنند و آن‌هایی که در حال تست One UI 5.0 بودند، یک آپدیت 275 مگابایتی!

آپدیت اندروید 13 گلکسی S21 سامسونگ

اندروید 13 در گلکسی S21 سامسونگ

وان یو آی 5.0 محیط کاربری نو شده‌ای دارد و شما تغییراتی را در نوتیفیکشن‌ها، ویجت‌ها و بخش تنظیمات سریع احساس خواهید کرد. منوی تنظیمات هم ساده‌تر از قبل شده که یکی از مصادیق آن، ادغام قسمت‌های امنیت و حریم خصوصی است.

در آپدیت جدید، منوی Connected Devices را خواهید یافت که تمام دستگاه‌های متصل به گوشی را نمایش می‌دهد؛ چه اتصال کابلی و چه بی‌سیم!

خیلی از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض هم قابلیت‌های تازه‌ای پیدا کرده‌اند که می‌توانیم از Bixby ، Camera ، Device Care ، Samsung Messages ، Samsung Internet Browser ، Samsung Gallery ، Samsung Calendar و My Files نام ببریم.

در مجموع، این آپدیت، امکانات جذابی را به گوشی های سامسونگ می‌آورد که در بررسی رابط کاربری One UI 5، به طور مفصل به آن‌ها پرداختیم.

مقاله اصلی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.