تاریخ انتشار : شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹
کد خبر : 66339

آپدیت اندروید ۱۲ برای ۳ گوشی دیگر شیائومی منتشر شد

آپدیت اندروید ۱۲ برای ۳ گوشی دیگر شیائومی منتشر شد

آپدیت اندروید ۱۲ برای ۳ گوشی دیگر شیائومی منتشر شد شیائومی آپدیت اندروید ۱۲ را برای سه گشوی قدیمی ردمی نوت ۹، ردمی ۹ و پوکو M2 منتشر کرد. در حالی که اندروید ۱۱، آخرین آپدیت آن‌ها بود.
شیائ..

آپدیت اندروید ۱۲ برای ۳ گوشی دیگر شیائومی منتشر شد

شیائومی آپدیت اندروید ۱۲ را برای سه گشوی قدیمی ردمی نوت ۹، ردمی ۹ و پوکو M2 منتشر کرد. در حالی که اندروید ۱۱، آخرین آپدیت آن‌ها بود.

شیائومی همچنان به عرضه بروزرسانی‌ها برای گوشی‌هایش ادامه می‌دهد. به نقل از اطلاعات به دست آمده ما، سه گوشی ردمی ۹، ردمی نوت ۹ و پوکو M2 نیز موفق به دریافت آپدیت اندروید ۱۲ شدند.

پیشتر تصور بر این بود که این سه گوشی هرگز آپدیت جدید اندروید را دریافت نخواهند کرد؛ چرا که سازنده فقط وعده دریافت یک بروزرسانی توسط آن‌ها را داده است. این گوشی‌ها با اندروید ۱۰ عرضه شدند و سپس اندروید ۱۱ را دریافت کردند. اما اکنون مشخص شده که شیائومی اندروید ۱۲ را هم برای این سه محصول اقتصادی منتشر کرده است.

دو گوشی ردمی ۹ و ردمی نوت ۹ با رام گلوبال آپدیت اندروید ۱۲ را در آزمایش‌های داخلی شرکت شیائومی دریافت کرده‌اند. گوشی پوکو M2 نیز با رام هند موفق به دریافت این بروزرسانی شده است. اما به همراه این بروزرسانی اندروید، این سه گوشی رابط کاربری MIUI 13 را هم دریافت کرده‌اند. این رابط کاربری جدید دارای یک نوار کناری جدید و والپیپرهای تازه است.

دو گوشی Redmi 9 و POCO M2 به یک نمایشگر ۶.۵۳ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسلی مجهز هستند. در حالی که ظرفیت باتری ردمی ۹ شیائومی ۵۰۲۰ میلی‌آمپر ساعت است، مدل پوکو ظرفیت ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را ارائه می‌کند که اختلاف بسیار کمی محسوب می‌شود. هر دو گوشی همچنین با توان ۱۸ واتی شارژ می‌شوند و به دوربین چهارگانه ۱۳ مگاپیکسلی اصلی + ۸ مگاپیکسلی اولترا واید + ۵ مگاپیکسلی ماکرو و ۸ ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق مجهز هستند. هر دو گوشی از چیپست Helio G80 قدرت می‌گیرند و عملکرد یکسانی دارند.

آپدیت اندروید ۱۲ برای ردمی ۹، ردمی نوت ۹ و پوکو M2
آپدیت اندروید ۱۲ برای ردمی ۹، ردمی نوت ۹ و پوکو M2

در سمتی دیگر گوشی ردمی نوت ۹ به یک نمایشگر ۶.۵۳ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسلی مجهز است. باتری این گوشی ۵،۰۲۰ میلی‌آمپر ساعتی است و با توان ۱۸ واتی شارژ می‌شود. در پشت این گوشی نیز دوربین چهارگانه ۴۸ مگاپیکسلی اصلی + ۸ مگاپیکسلی اولترا واید + ۲ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق قرار دارد. در قلب تپنده این گوشی نیز چیپست Helio G85 قرار دارد.

آپدیت اندروید ۱۲ برای ردمی ۹، ردمی نوت ۹ و پوکو M2 منبع :xiaomiuiمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.