تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲
کد خبر : 64587

آپدیت اندروید ۱۲ برای گلکسی S10 لایت منتشر شد

آپدیت اندروید ۱۲ برای گلکسی S10 لایت منتشر شد

آپدیت اندروید ۱۲ برای گلکسی S10 لایت منتشر شد سامسونگ در ادامه روند بروزرسانی گوشی های هوشمند خود، آپدیت اندروید ۱۲ را همراه با One UI 4.0 برای گلکسی S10 لایت منتشر کرده است.
گلکسی اس ۱۰ ل..

آپدیت اندروید ۱۲ برای گلکسی S10 لایت منتشر شد

سامسونگ در ادامه روند بروزرسانی گوشی های هوشمند خود، آپدیت اندروید ۱۲ را همراه با One UI 4.0 برای گلکسی S10 لایت منتشر کرده است.

گلکسی اس ۱۰ لایت هیچگاه یک جانشین واقعی پیدا نکرد؛ چرا که مدل پس از آن، گلکسی اس ۲۰ اف ای بود و پسوند Lite رو به فراموشی! حالا اما با آپدیت اندروید ۱۲ دوباره نام این گوشی زنده شده است. این بروزرسانی به نسخه بین‌المللی گلکسی S10 لایت با شماره مدل SM-G770F اختصاص دارد.

آپدیت جدید با شماره ورژن G770FXS6FULA که حاوی وصله امنیتی ماه دسامبر است، زودتر از همه در اسپانیا قابل دسترس شد و به زودی مناطق دیگری هم به آن خواهند پیوست.

بیشتر بخوانید: لیست گوشی های سامسونگ که به اندروید ۱۲ آپدیت می‌شوند + زمانبندی انتشار به روز رسانی One UI 4.0

در رابط کاربری One UI 4.0، ظاهر بسیاری از اپ‌های سامسونگ نوسازی شده و آپشن‌های جدیدی هم برای شخصی‌سازی ویجت‌ها و Material You وجود دارد.

اگر گوشی گلکسی S10 لایت دارید، می‌توانید امکان دسترسی به آپدیت را از اپ Settings و منوی بروزرسانی نرم افزاری بررسی کنید؛ یا اینکه منتظر دریافت نوتیفیکیشن مربوطه بمانید.

منبع :sammobileمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.