تاریخ انتشار : جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۴۱
کد خبر : 72352

آپدیت اندروید ۱۲ برای گلکسی M51 سامسونگ منتشر شد

آپدیت اندروید ۱۲ برای گلکسی M51 سامسونگ منتشر شد

آپدیت اندروید ۱۲ برای گلکسی M51 سامسونگ منتشر شدسامسونگ در حال انتشار آپدیت اندروید ۱۲ برای تعدادی از گوشی های قدیمی سری گلکسی ام است و حالا نوبت به گوشی گلکسی M51 رسیده است. آپدیت اندروید ۱۲ آخرین بر..

آپدیت اندروید ۱۲ برای گلکسی M51 سامسونگ منتشر شد

سامسونگ در حال انتشار آپدیت اندروید ۱۲ برای تعدادی از گوشی های قدیمی سری گلکسی ام است و حالا نوبت به گوشی گلکسی M51 رسیده است. آپدیت اندروید ۱۲ آخرین بروزرسانی سیستم عامل گوشی گلکسی ام ۵۱ سامسونگ خواهد بود.

پس از انتشار آپدیت اندروید ۱۲ برای اکثر میانرده‌ها پرچم‌دارهای سری گلکسی اس و گلکسی A، سامسونگ حالا در حال انتشار این بروزرسانی برای گوشی های سری گلکسی ام است. گلکسی M31s سامسونگ امروز اندروید ۱۲ را دریافت کرد و حالا نوبت به گوشی گلکسی M51 رسیده که این آپدیت را دریافت کند. در حال حاضر کاربران روسی این گوشی بروزرسانی اندروید ۱۲ را دریافت کرده‌اند.

آپدیت اندروید ۱۲ گوشی گلکسی M51 سامسونگ

گلکسی M51 سامسونگ یک میان‌رده دو ساله سامسونگ است که حالا در حال دریافت دومین و آخرین بروزرسانی بزرگ اندرویدی‌اش است. این بروزرسانی در حال انتشار به صورت پایدار است.

آپدیت اندروید 12 وان یو آی 4.1

همان طور که اعلام کردیم آپدیت اندروید ۱۲ گوشی گلکسی ام ۵۱ سامسونگ فعلا در روسیه منتشر شده است. در این کشور آپدیت جدید گلکسی M51 سامسونگ با شماره ساخت M515FXXU4DVD1 در حال انتشار است. مانند دیگر آپدیت‌های OTA، این بروزرسانی هم به مرور برای تمام کاربران منتشر خواهد شد. ممکن است انتشار آپدیت برای تمام کاربران گوشی گلکسی ام ۵۱ سامسونگ، حتی تا چندین هفته هم طول بکشد.

با این که خبر انتشار آپدیت اندروید ۱۲ برای گوشی گلکسی M51 خبری خوب برای کاربران است، خبری بد هم در انتظار کاربران است. این مدل دیگر هیچ آپدیت بزرگ اندرویدی را دریافت نخواهد کرد و خبری از اندروید ۱۳ برای گلکسی ام ۵۱ سامسونگ نخواهد بود. البته این گوشی احتمالا تا سال آینده، چند آپدیت کوچک و پچ امنیتی را دریافت کند.

ویژگی‌های اندروید ۱۲ و وان یو آی ۴ سامسونگ

اندروید ۱۲ بزرگ‌ترین بروزرسانی اندروید در سال‌های اخیر است و ظاهر این سیستم عامل را پس از سال‌ها بروز خواهد کرد. در اندروید ۱۲ متریال یو به گوشی‌های هوشمند اندرویدی می‌آید. با متریال یو، هماهنگی بیشتری میان اجزای رابط کاربری به وجود خواهد آمد. برای مثال با انتخاب یک تصویر پس‌زمینه با رنگ سبز، بخش‌های مختلف رابط کاربری هم به این رنگ در می‌آیند. فعلا تقریبا تمام برنامه‌های سامسونگ و گوگل از متریال یو پشتیبانی می‌کنند اما برنامه‌های شخص ثالث، پشتیبانی خوبی از این ویژگی ندارند.

بروزرسانی اندروید 12

امنیت گوشی‌های اندرویدی هم حالا بهتر از قبل شده و در صورتی که یک برنامه از میکروفون یا دوربین استفاده کند، نقطه‌ای به رنگ سبز یا نارنجی در نوار نوتیفیکشن‌ها به نمایش در خواهد آمد تا کاربر را مطلع کند. در ابتدا گفته می‌شد این نسخه از اندروید در زمینه عملکرد جزو بهترین‌ها خواهد بود اما متاسفانه گزارش‌های زیادی درباره پر باگ بودن این سیستم عامل منتشر شده است. برخی از گوشی‌های سامسونگ هم پس از نصب این بروزسانی، میزبان باگ‌های بسیاری شده‌اند.

در گجت نیوز بخوانید : اندروید ۱۲، دردسر گوگل برای گوشی های هوشمند؛ پرباگ ترین نسخه اندروید صدای همه را درآورده است

در هر حال برای بررسی انتشار آپدیت اندروید ۱۲ برای گوشی گلکسی M51 سامسونگ، می‌تواند با رفتن به بخش Settings و رفتن به منوی Software Update، بروزرسانی جدید را دریافت و نصب کنید.

منبع :GSM Arenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.