تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۴:۳۷
کد خبر : 67368

آپدیت اندروید ۱۲ برای شیائومی ردمی ۱۰ منتشر شد

آپدیت اندروید ۱۲ برای شیائومی ردمی ۱۰ منتشر شد

آپدیت اندروید ۱۲ برای شیائومی ردمی ۱۰ منتشر شدشرکت شیائومی آپدیت بزرگ اندروید ۱۲ را برای گوشی ردمی ۱۰ منتشر کرد. آپدیت جدید گوشی ردمی ۱۰ شیائومی نسخه ۱۳ رابط کاربری MIUI را نیز در خود جای داده است.
ش..

آپدیت اندروید ۱۲ برای شیائومی ردمی ۱۰ منتشر شد

شرکت شیائومی آپدیت بزرگ اندروید ۱۲ را برای گوشی ردمی ۱۰ منتشر کرد. آپدیت جدید گوشی ردمی ۱۰ شیائومی نسخه ۱۳ رابط کاربری MIUI را نیز در خود جای داده است.

شیائومی پس از سال نوی چینی، دوباره فعالیت خود را بیشتر کرد و توسعه و انتشار آپدیت اندروید ۱۲ را برای گوشی‌های دیگری آغاز کرد. جدیدترین گوشی شیائومی که این آپدیت بزرگ برای آن منتشر شده، ردمی ۱۰ است که یکی از گوشی‌های نسبتا جدید این شرکت چینی است. آپدیت MIUI 13 برای بسیاری از گوشی‌های شیائومی در حال انتشار است. برخی از گوشی‌های این شرکت این نسخه از رابط کاربری شیائومی را بر پایه اندروید ۱۱ دریافت می‌کنند و برای برخی مدل‌ها نیز این آپدیت بر پایه اندروید ۱۲ منتشر می‌شود. خوشبختانه گوشی ردمی ۱۰، MIUI 13 را بر پایه اندروید ۱۲ دریافت خواهد کرد.

آپدیت اندروید ۱۲ و MIUI 13 گوشی ردمی ۱۰ شیائومی

این نسخه از سیستم عامل اندروید و رابط کاربری گوشی‌های شیائومی قابلیت‌های امنیتی، ظاهری و کاربردی زیادی را در خود جای داده‌اند که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد. آپدیت اندروید ۱۲ گوشی ردمی ۱۰ شیائومی با شماره فریمور V13.0.1.0.SKUMIXM برای کاربران نسخه گلوبال Redmi 10 شیائومی در حال انتشار است. این آپدیت بزرگ با دارای حجم ۲.۷ گیگابایتی است. در کنار موارد اعلام شده، این آپدیت پچ امنیتی ماه ژانویه سال جاری میلادی را نیز در خود جای داده است.

بهتر است بدانید این آپدیت فعلا در مرحله بتا پایدار است. یعنی هنوز تمام کاربران نمی‌توانند آپدیت اندروید ۱۲ را دریافت کنند. همچنین با توجه به بتا بودن این آپدیت، ممکن است پس از آپدیت باگ‌هایی را تجربه کنید. اگر به دنبال تجربه پایدارتری هستید، بهتر است تا زمان انتشار نسخه پایدار این بروزرسانی منتظر بمانید.

آپدیت اندروید 12 ردمی 10

گفته می‌شود نسخه جدید رابط کاربری گوشی‌های شرکت شیائومی، در کنار تغییرات ظاهری، عملکرد کلی گوشی کاربران را نیز با توجه به بهینه‌سازی گسترده مصرف منابع، بهبود خواهد بخشید. در توضیحات آپدیت اندروید ۱۲ ردمی ۱۰ شیائومی نیز به بهبود پایداری کلی گوشی اشاره شده است.

نکاتی در مورد آپدیت Redmi 10

برای دریافت آپدیت اندروید ۱۲ گوشی Redmi 10 شیائومی می‌توانید با رفتن به بخش تنظیمات، زدن روی گزینه About Phone و انتخاب گزینه System Update، بروزرسانی MIUI 13 را دریافت کنید. همچنین بهتر است بدانید این آپدیت هنوز برای تعداد کمی از کاربران منتشر شده و ممکن است در روزهای آینده، کاربران بیشتری موفق به دریافت آن شوند. بهتر است برای دریافت آپدیت، از وای فای استفاده کنید و از داشتن شارژ کافی گوشی، مطمئن شوید.

رابط کاربری MIUI 13 شیائومی

در صورتی که در روزها و هفته‌های آینده آپدیت اندروید ۱۲ و MIUI 13 گوشی ردمی ۱۰ شیائومی نسخه گلوبال را دریافت نکردید نیز جایی برای نگرانی وجود نخواهد داشت. آپدیت‌ها معمولا به مرور برای تمام کاربران منتشر می‌شوند و پروسه انتشار برای تمام کاربران، ممکن است حتی بیش از یک ماه هم طول بکشد.

ردمی ۱۰ شیائومی در ماه آگوست سال گذشته میلادی معرفی و روانه بازار شد. این یکی از اولین گوشی‌های میان‌رده- اقتصادی است که در بیرون از خاک کشور چین، آپدیت اندروید ۱۲ را دریافت می‌کند. پیش از این، ردمی ۱۰ نسخه ۱۲.۵ MIUI را بر پایه اندروید ۱۱ دریافت کرده بود.

منبع :Gizmo Chinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.