تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
کد خبر : 17110

آوای سحر ماه رمضان از "ایوان خدا"/ برنامه‌ای که زنده از صحن گوهرشاد روی آنتن می‌رود

آوای سحر ماه رمضان از "ایوان خدا"/ برنامه‌ای که زنده از صحن گوهرشاد روی آنتن می‌رود

آوای سحر ماه رمضان از “ایوان خدا”/ برنامه‌ای که زنده از صحن گوهرشاد روی آنتن می‌رود “ایوان خدا” ویژه برنامه رمضانی شبکه افق برای دومین سال متوالی در سحرگاه‌های رمضان از شبکه افق پخش می‌شود. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرگزاری تسنیم، “ایوان خدا” که به صورت زنده از صحن گوهرشاد حرم مطهر رضوی روی آنتن می‌رود به مباحث معرفتی و طرح مواسات و همدلی مؤمنانه با هدف تشویق مردم برای کمک به نیازمندان می‌پردازد.
سجاد بهمن‌آبادی تهیه‌کننده این برنامه در این باره گفت: برنامه “ایوان خدا” رمضان سال گذشته از حرم مطهر امام رضا(ع) به روی آنتن رفت اما امسال به خاطر شرایط پیش آمده به واسطه شیوع ویروس کرونا و فراهم نبودن امکان حضور مؤمنان خداجوی در حرم‌های مطهر و اماکن مقدسه، از حیاط بیرونی و صحن گوهرشاد حرم مطهر رضوی تقدیم بینندگان عزیز می‌شود.
تهیه‌کننده “ایوان خدا” درباره ساختار این برنامه گفت : ویژه برنامه سحرگاهی شبکه افق امسال چند محور را دنبال می‌کند که یکی از آنها امکان زیارت رسانه‌ای است و ما تلاش داریم در این برنامه با به تصویر درآوردن فضای معنوی حرم مطهر رضوی، علاوه بر ایجاد آرامش، روزه‌داران و سحرخ..

آوای سحر ماه رمضان از "ایوان خدا"/ برنامه‌ای که زنده از صحن گوهرشاد روی آنتن می‌رود

"ایوان خدا" ویژه برنامه رمضانی شبکه افق برای دومین سال متوالی در سحرگاه‌های رمضان از شبکه افق پخش می‌شود.

آوای سحر ماه رمضان از "ایوان خدا"/ برنامه‌ای که زنده از صحن گوهرشاد روی آنتن می‌رود – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، "ایوان خدا" که به صورت زنده از صحن گوهرشاد حرم مطهر رضوی روی آنتن می‌رود به مباحث معرفتی و طرح مواسات و همدلی مؤمنانه با هدف تشویق مردم برای کمک به نیازمندان می‌پردازد.

سجاد بهمن‌آبادی تهیه‌کننده این برنامه در این باره گفت: برنامه "ایوان خدا" رمضان سال گذشته از حرم مطهر امام رضا(ع) به روی آنتن رفت اما امسال به خاطر شرایط پیش آمده به واسطه شیوع ویروس کرونا و فراهم نبودن امکان حضور مؤمنان خداجوی در حرم‌های مطهر و اماکن مقدسه، از حیاط بیرونی و صحن گوهرشاد حرم مطهر رضوی تقدیم بینندگان عزیز می‌شود.

تهیه‌کننده "ایوان خدا" درباره ساختار این برنامه گفت : ویژه برنامه سحرگاهی شبکه افق امسال چند محور را دنبال می‌کند که یکی از آنها امکان زیارت رسانه‌ای است و ما تلاش داریم در این برنامه با به تصویر درآوردن فضای معنوی حرم مطهر رضوی، علاوه بر ایجاد آرامش، روزه‌داران و سحرخیزان عزیز را از طنین مناجات و دعای سحر در حرم مطهر رضوی و حال و هوای معنوی، بهره‌مند سازیم.

بهمن‌آبادی تصریح کرد: محور بعدی‌ که "ایوان خدا" دنبال می‌کند، کمک مؤمنانه و همدلی و مواسات است که بخش‌های مختلفی برای این مهم در این برنامه تدارک دیده شده است.

وی در ادامه افزود: یکی از بخش‌های جذاب برنامه رمضان امسال، شنیدن خاطراتی از هشت سال دفاع مقدس است که در این بخش پای صحبت آقای دلبریان از جانبازان هشت سال دفاع مقدس می‌نشینیم و ایشان با بازگو کردن خاطرات خود و وصل کردن موضوع به شرایط این روزهای جامعه، دقایق دلنشینی را برای بینندگان عزیز رقم خواهد زد.

بهمن‌آبادی خاطرنشان کرد: "ایوان خدا" از حضور مهمان عالیقدر حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان بهره‌مند است که مسائل مربوط به آثار و اسرار استغفار را برای روزه‌داران مطرح می‌کنند.

پخش روزانه دعای پرفیض سحر به صورت زنده تا اذان صبح به افق تهران از دیگر بخش‌های "ایوان خدا" است. این برنامه هر سحرگاه با اجرای شهرام شکیبا از ساعت ۳ تا ۵ صبح پخش می‌شود و با توجه به اینکه ساعت پخش اذان در طول ماه مبارک رمضان متغیر خواهد شد این برنامه هم مطابق با تغییرات روی آنتن می‌رود.

شهرام شکیبا مجری برنامه رمضانی تلویزیون شد/ ویژه‌های شبکه افقماه رمضان تلویزیون| از دنیای مردگان شبکه ۴ تا سحر و صدای خوشِ ادعیه

تهیه‌کننده برنامه همچنین درباره فرمایشات مقام معظم رهبری در نیمه شعبان در خصوص فلسفه انتظار و بحث مواسات و همدلی مؤمنانه تأکید کرد: این برنامه در خصوص ظهور امام زمان(عج) و فلسفه انتظار با کارشناسان دینی گفت‌وگو می‌کند و متن‌ها و روایت‌هایی به صورت داستان در این باب توسط مجری اجرا می‌شود.

بهمن آبادی اظهار داشت: «همدلی و مواسات» از موضوعات مهمی است که با توجه به ماه رحمت و رأفت الهی، به صورت جدی در برنامه دنبال می‌شود و همان‌طور که رمضان سال گذشته، گزارش‌های مردمی با عنوان «بخشنده باش» را در برنامه داشتیم که به دعوت از اقشار مختلف برای کمک به نیازمندان می‌پرداخت، امسال هم این بخش در برنامه گنجانده شده تا ان‌شاءالله این برنامه بتواند با توجه به تأکیدات بزرگان دین و علماء و اندیشمندان و از دریچه نگاه خود، بحث همدلی مؤمنانه را در این ماه مبارک پررنگ‌تر کند.

انتهای پیام/

– تسنیم نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.