تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸
کد خبر : 70793

آنچه باید درباره خرید و فروش ووچر پرفکت مانی بدانید

آنچه باید درباره خرید و فروش ووچر پرفکت مانی بدانید

همان طور که می دانید، ایران با یک سری محدودیت ها مواجه است که دلیل آن وجود تحریم ها است. دسترسی نداشتن کاربران ایرانی به سایت های خارجی و خرید از فروشگاه های بین المللی، یکی از محدودیت  هایی است که به دلیل وجود تحریم ها ایجاد شده است. همچنین کاربران برای مبادله، و خرید …

همان طور که می دانید، ایران با یک سری محدودیت ها مواجه است که دلیل آن وجود تحریم ها است. دسترسی نداشتن کاربران ایرانی به سایت های خارجی و خرید از فروشگاه های بین المللی، یکی از محدودیت  هایی است که به دلیل وجود تحریم ها ایجاد شده است. همچنین کاربران برای مبادله، و خرید و فروش نمی توانند از کارت های اعتباری ایران استفاده کنند. بنابراین تا حدودی رابطه مردم از لحاظ مالی با دنیای جهانی با مشکل مواجه شده یا غیر ممکن می شود. مسلما همه مردم می خواهند بدون هیچ مشکلی و در کم ترین زمان ممکن تبادلات مالی خود را انجام دهند. امروزه برای رفع این مشکلات می تونید از روش هایی مانند وب مانی و ووچر پرفکت مانی استفاده کرد. در ادامه بیشتر با آن ها آشنا می شوید.

پرفکت مانی (Perfect Money) سیستمی برای پرداخت های آنلاین بین المللی است، که بر پایه اینترنت بوده و از این طریق کاربران و صاحبان کسب و کار های جهانی امکان پرداخت، ارسال و دریافت پول را ایجاد کرده است. پرفکت مانی را از نظر کاربردی می توان به پدربزرگ بیت کوین تشبیه کرد، اما از نظر ریشه ای با ارزهای دیجیتال تفاوت زیادی دارد.

با در نظر داشتن کاری که می خواهید انجام دهید، می توانید راه های متفاوتی انتخاب کرده و از مدل های گوناگون پرفکت مانی استفاده کنید. اگر در پرفکت مانی حساب کاربری داشته باشید و احراز هویت شده باشد، می توانید با کارمزد اندکی از تمام امکانات پرفکت مانی بهره مند شوید. در صورتی که احراز هویت نکرده باشید، به امکانات کمتری از پرفکت مانی دسترسی خواهید داشت و کارمزد بالا تری هم باید بپردازید. حال اگر به صورت همیشگی از پرفکت مانی استفاده نمی کنید، روش سومی هم وجود دارد که نیاز به پرداخت کارمزد های سنگین، و ایجاد حساب کاربری نخواهید داشت. خرید ووچر پرفکت مانی همان روش سوم است.

داشتن ووچر پرفکت مانی برای کاربرانی که دارای حساب کاربری هستند مزیت هایی دارد. مانند، امکان تبادلات بین المللی بدون داشتن حساب کاربری در صورتی که سایت مورد نظر کد پرفکت مانی را شناسایی کند. همچنین شارژ اکانت پرفکت مانی در صورت نداشتن امکان واریز پول که یکی دیگر از مزیت های ووچر پرفکت مانی محسوب می شود. به دلیل مرسوم نبودن قرار داد های دولتی پرفکت مانی، کار گذاری های  آن ها نیز دارای رسمیت نیستند. با توجه به این موضوع یک سوال مهم مطرح می شود، از کجا ووچر پرفکت مانی را تهیه کنیم؟

نحوه خرید ووچر پرفکت مانی به صورت مجازی

برای تهیه ووچر پرفکت مانی تنها می توان به صورت مجازی اقدام کرد. البته در این میان کسانی وجود دارند که ادعا می کنند، می توانند امکان خرید حضوری ووچر پرفکت مانی را برای شما فراهم کنند. در واقع این افراد سو استفاده گرانی هستند که خودشان هم از طریق مجازی اقدام به خرید ووچر ها می کنند و می خواهند از شما کارمزد بالا تری دریافت کنند. حال به دلیل اصلی خرید مجازی ووچر ها می پردازیم.

هیچ ارگان دولتی از کارگذاری های پرفکت مانی و نحوه کارکرد آن اطلاعی ندارد. بنابر این نمایندگی های آن فعالیت حضوری ندارد و فقط به صورت مجازی کار می کنند.

با توجه به این موضوع که برای خرید ووچر پرفکت مانی تنها امکان خرید مجازی وجود دارد، سوالی برای کاربران ایجاد می کند که چگونه سایت های معتبر برای خرید ووچر را انتخاب کنند.

در ادامه خصوصیاتی را برای شما مطرح می کنیم که با استفاده از آن ها می توانید معتبر ترین و بهترین سایت ها برای خرید ووچر های پرفکت مانی برگزینید.

 

سایت های فروش ووچر پرفکت مانی چه ویژگی هایی دارند؟

برای انتخاب سایت موردنظر خود به میزان فراگیری آن در گوگل توجه کنید. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، گوگل سایت های اصل و معتبر راشناسایی می کند. بنابراین در هنگام سرچ در گوگل برای خرید ووچر پرفکت مانی به سایت های اول مراجعه کنید.

دومین موردی که برای انتخاب سایت باید به آن توجه کنید این است که، مبادلات ارز هایی مانند کریپتو کارنسی، دلار و ریال در آن سایت انجام گیرد. سایت مورد نظر بهتر است به صورت یک صرافی باشد زیرا آن ها نفعشان را در تجارات خود می بینند، بنابر این رضایت مشتری برایشان اهمیت زیادی دارد.

نکته آخر، از معتبر بودن فروشنده مطمئن شوید. اگر برای اولین بار است که می خواهید ووچر بخرید، آن را به صورت کامل خریداری نکنید. برای مثال اگر قسط خرید ۲۰۰۰ ووچر پرفکت مانی را دارید، آن را در ووچر های ۵۰۰ تایی قسمت کرده و جدا خریداری کنید.

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.