تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۴
کد خبر : 72684

آنقدر که مافیای خودرو جان ایرانی‌ها را گرفتند، چنگیز خان مغول نگرفت!

آنقدر که مافیای خودرو جان ایرانی‌ها را گرفتند، چنگیز خان مغول نگرفت!

آنقدر که مافیای خودرو جان ایرانی‌ها را گرفتند، چنگیز خان مغول نگرفت!یک نماینده مجلس با انتقاد از کیفیت خودروهای داخلی گفت آنقدر که مافیای خودرو جان ایرانی‌ها را گرفتند، چنگیز خان مغول نگرفت.
سارا فلاح..

آنقدر که مافیای خودرو جان ایرانی‌ها را گرفتند، چنگیز خان مغول نگرفت!

یک نماینده مجلس با انتقاد از کیفیت خودروهای داخلی گفت آنقدر که مافیای خودرو جان ایرانی‌ها را گرفتند، چنگیز خان مغول نگرفت.

سارا فلاحی، عضو کمیسیون امنیت ملی با انتقاد از افزایش قیمت خودروهای بی‌کیفیت خودروسازان داخلی گفت احیای گردان‌های مختلف دوران دفاع مقدس تنها راه نجات مردم از دست قماربازان و رانت‌خواران سیاسی است. وی افزود داستان بازی خودروسازان با امنیت مردم و با بیت‌المال، داستان جدیدی نیست.

مافیای خودرو بلای جان ایرانی‌ها

این نمایند مجلس در ادامه گفته‌های خود با اشاره به این که از دولت پنجم به بعد بسیاری از خواص به خوش اشرافی‌گری روی آوردند گفت دولت‌ها به جای این که از میراث انقلاب حفاظت کنند، متاسفانه آن را سهم‌الارث پدران خود دانسته و امروزه از مافیای خودرو حمایت می‌کنند.

این عضو عضو کمیسیون امنیت ملی در ادامه گفته‌های خود به کیفیت پایین خودروهای داخلی اشاره کرد و گفت طنز تلخ خودروی ملی که بیشتر به تراژدی ارابه‌های مرگ ایرانیان شباهت دارد باعث شده تا ایرانیان بیشتر از حمله چنگیزخان جان خود را از دست دهند، اما تا به امروز کسی نتوانسته با مافیای خودرو مقابله کند و حتی در دولت‌های مختلف نیز نفوذ کرده‌اند.

فلاحی در پایان خاطرنشان کرد:

به نظر من تنها راه نجات مردم ایران از دست قماربازان اقتصادی و رانت‌خواران سیاسی، احیای گردان‌ها و لشکرهای مخلص دوران دفاع مقدس است؛ گردان‌های حر، کمیل، خنظله و لشکرهای محمد رسول الله (ص) و عاشورا.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.