تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
کد خبر : 57899

آنر پد V7 با صفحه نمایش ۱۰.۴ اینچی معرفی شد

آنر پد V7 با صفحه نمایش ۱۰.۴ اینچی معرفی شد

آنر پد V7 با صفحه نمایش ۱۰.۴ اینچی معرفی شدآنر در جریان رویداد روز گذشته‌ی خود از نسخه‌ی پایه‌ی تبلت پد V7 پرو با نام آنر پد V7 رونمایی کرد. این تبلت جدید از صفحه نمایش ال سی دی ۱۰.۴ اینچی با رزولوشن فول اچ دی و نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز استفاده کرده است. این صفحه نمایش از فناوری HDR10 و قلم مجیک پنسل ۲ (Magic Pencil 2) نیز پشتیبانی کرده است. این قلم هوشمند قابلیت تشخیص ۴۰۹۶ سطح فشار را داشته و میزان تاخیر آن نیز ۸ میلی‌ثانیه می‌باشد.
مطالب مرتبط:آنر از لپ تاپ جدید مجیک بوک V 14 رونمایی کردآمریکا احتمالاً آنر را در لیست سیاه خود قرار خواهد دادآنر در تبلت پد V7 از چهار بلندگو با صدای سوراند DTS ایکس الترا استفاده کرده است. تفاوت اصلی این تبلت با نسخه‌ی پرو در استفاده‌ی آن از پردازنده‌ی کمپانیو ۹۰۰T شرکت مدیاتک است. این تبلت همچنین از ۶ و ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره برده است. شما می‌توانید حافظه‌ی داخلی پد V7 را از طریق شیار کارت میکرو اس‌دی آن ارتقا دهید. دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکلسی نیز از دیگر ویژ‌گی‌های این محصول جدید است.
آنر پد V7 همانند نسخه‌ی..

آنر پد V7 با صفحه نمایش ۱۰.۴ اینچی معرفی شد

آنر در جریان رویداد روز گذشته‌ی خود از نسخه‌ی پایه‌ی تبلت پد V7 پرو با نام آنر پد V7 رونمایی کرد. این تبلت جدید از صفحه نمایش ال سی دی ۱۰.۴ اینچی با رزولوشن فول اچ دی و نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز استفاده کرده است. این صفحه نمایش از فناوری HDR10 و قلم مجیک پنسل ۲ (Magic Pencil 2) نیز پشتیبانی کرده است. این قلم هوشمند قابلیت تشخیص ۴۰۹۶ سطح فشار را داشته و میزان تاخیر آن نیز ۸ میلی‌ثانیه می‌باشد.

مطالب مرتبط:

  • آنر از لپ تاپ جدید مجیک بوک V 14 رونمایی کرد
  • آمریکا احتمالاً آنر را در لیست سیاه خود قرار خواهد داد

آنر در تبلت پد V7 از چهار بلندگو با صدای سوراند DTS ایکس الترا استفاده کرده است. تفاوت اصلی این تبلت با نسخه‌ی پرو در استفاده‌ی آن از پردازنده‌ی کمپانیو ۹۰۰T شرکت مدیاتک است. این تبلت همچنین از ۶ و ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره برده است. شما می‌توانید حافظه‌ی داخلی پد V7 را از طریق شیار کارت میکرو اس‌دی آن ارتقا دهید. دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکلسی نیز از دیگر ویژ‌گی‌های این محصول جدید است.

آنر پد V7

آنر پد V7 همانند نسخه‌ی پرو از باتری ۷.۲۵۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده کرده و سرعت شارژ آن ۲۲.۵ وات می‌باشد. رابط کاربری این تبلت MagicUI 5.0 بوده که براساس سیستم‌عامل اندروید ۱۱ طراحی شده است. آنر این تبلت را از تاریخ ۸ مهر (۳۰ سپتامبر) در سه رنگ آبی، طلایی و نقره‌ای در کشور چین عرضه خواهد کرد. نسخه‌ی پایه‌ی این تبلت با ترکیب رم و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸/۶ گیگابایت ۱.۹۹۹ یوان (۳۰۹ دلار) قیمت‌گذاری شده و نسخه‌ی مجهز به رم ۸ گیگابایتی آن نیز با قیمت ۲.۲۹۹ یوان (۳۵۵ دلار) به‌فروش می‌رسد. همچنین نسخه‌ی ۵G این تبلت نیز با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی ۲.۵۹۹ یوان (۴۰۲) دلار قیمت خواهد داشت.

آنر پد V7

نظر شما در مورد تبلت آنر پد V7 چیست؟ آیا این تبلت از نظر تجاری عملکرد مناسبی خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.