تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶
کد خبر : 57911

آنر از سه لپ تاپ مجیک بوک ۱۶ ، ۱۶ پرو و وی ۱۴ رونمایی کرد

آنر از سه لپ تاپ مجیک بوک ۱۶ ، ۱۶ پرو  و وی ۱۴ رونمایی کرد

آنر از سه لپ تاپ مجیک بوک ۱۶ ، ۱۶ پرو و وی ۱۴ رونمایی کردسه لپ تاپ آنر مجیک بوک ۱۶ ، ۱۶ پرو و وی ۱۴ معرفی شدند. دو مدل MagicBook 16 لپ تاپ‌های فوق سبک و مدل V14 نوت بوک پرچمدار Honor است.
آنر بعد از ج..

سه لپ تاپ مجیک بوک ۱۶ ، ۱۶ پرو و وی ۱۴ آنرآنر از سه لپ تاپ مجیک بوک ۱۶ ، ۱۶ پرو و وی ۱۴ رونمایی کرد

سه لپ تاپ آنر مجیک بوک ۱۶ ، ۱۶ پرو و وی ۱۴ معرفی شدند. دو مدل MagicBook 16 لپ تاپ‌های فوق سبک و مدل V14 نوت بوک پرچمدار Honor است.

آنر بعد از جدا شدن از هواوی در حال رشد مجدد است. سه لپ تاپ مجیک بوک ۱۶ ، ۱۶ پرو و وی ۱۴ این کمپانی که امروز رونمایی شدند، رقابتی‌تر از دیگر نوت بوک‌های این شرکت شده و در امکانات هم غنی‌تر به نظر می‌رسند. دو مدل ۱۶ و ۱۶ پرو روی تجربه وزن کم متمرکز هستند، در حالی که مدل V14 لپ تاپ پرچمدار آنر برای سال ۲۰۲۱ است. در ادامه شما را بیشتر با این سه لپ تاپ آشنا خواهیم کرد.

آنر مجیک بوک V14

مجیک بوک وی ۱۴ اولین لپ تاپ کمپانی آنر است که از یازدهمین نسل پردازنده‌های کمپانی اپل نیرو می‌گیرد. این پردازنده‌ها را کارت گرافیک Nvidia GeForce MX450 همراهی می‌کند. یک نمایشگر لمسی ۱۴.۲ اینچی LTPS LCD با رزولوشن ۲۵۲۰ در ۱۶۸۰ پیکسل، نسبت تصویر ۳ به ۲ و رفرش ریت ۹۰ هرتزی هم روی قاب جلویی این نوت بوک جا خوش کرده است. این پنل ۱۰۰ درصد از فضای رنگی sRGB را پوشش می‌دهد و اوج روشنایی آن ۴۰۰ نیت است. یک دوربین ۵ مگاپیکسلی با چیپ IPS داخلی با ۴ میکروفون می‌توانند رنگ و لعاب خوبی به ویدیوکنفرانس‌های شما ببخشند. ضمن اینکه چهار اسپیکر نیز روی بدنه آن قرار دارد.

سه لپ تاپ مجیک بوک ۱۶ ، ۱۶ پرو  و وی ۱۴ آنر

نسخه پایه MagicBook V14 از پردازنده Core i5-1132H اینتل قدرت می‌گیرد، در حالی که مدل بالاتر به پردازنده Core i7-11390H مجهز است. این پردازنده تا ۱۶ گیگابایت رم LPDDR4x و ۵۱۲ گیگابایت حافظه پرسرعت PCIe SSD را پشتیبانی می‌کند. دو فن و دو لوله حرارتی هم وظیفه دارند دمای داخلی دیوایس را به بیرون انتقال داده و باعث خنک ماندن سیستم شوند.

به صورت پیش‌فرض ویندوز ۱۱ روی این سیستم نصب شده است تا V14 جزو نخستین کامپیوترهایی باشد که با جدیدترین نسخه سیستم عامل مایکروسافت ارائه می‌شود. یک باتری ۶۰ وات ساعتی هم می‌تواند تا ۱۵ ساعت شارژدهی با استفاده عمومی را در اختیار کاربران بگذارد.

لپ تاپ آنر مجیک بوک وی ۱۴ در دو رنگ خاکستری و نقره‌ای عرضه خواهد شد. قیمت نسخه Core i5 آن با ۱۶ گیگ رم و ۵۱۲ گیگ حافظه ۹۶۰ دلار است، در حالی که نسخه Core i7 آن را با همین میزان رم و حافظه باید با ۱،۲۳۸ دلار تهیه کنید.

آنر مجیک بوک ۱۶ و ۱۶ پرو

لپ تاپ‌های سری آنر مجیک بوک ۱۶ به نمایشگرهای LCD با نرخ رفرش ۱۴۴ هرتزی، پردازنده AMD Ryzen 7 5800H و کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 3050 مجهز هستند. اندازه نمایشگر هر دو مدل ۱۶ اینچی است و حداکثر ۳۰۰ نیت روشنایی درند. در جفت این مدل‌ها نیز می‌توانید دستگاه را با ۱۶ گیگ رم DDR4 و ۵۱۲ گیگ حافظه PCIe SSD سفارش دهید.

سه لپ تاپ مجیک بوک ۱۶ ، ۱۶ پرو  و وی ۱۴ آنر

از ورودی‌ها و خروجی‌های دو لپ تاپ سری Honor MagicBook 16 می‌توان به حضور ۲ درگاه USB-C 3.2، دو درگاه USB-A 3.2، یک درگاه HDMI 2.0 و یک جک هدفون/ میکروفون ترکیبی اشاره کرد. برخلاف مدل وی ۱۴، روی این دستگاه‌ها سیستم عامل ویندوز ۱۰ هوم ادیشن نصب شده است، در حالی که با یک باتری ۵۶ وات ساعتی شارژ می‌شوند و در داخل جعبه آن‌ها نیز یک شارژر ۶۵ وات USB-C قرار دارد.

سه لپ تاپ مجیک بوک ۱۶ ، ۱۶ پرو  و وی ۱۴ آنر

قیمت پایه مدل ۱۶ معمولی ۸۰۵ دلار و قیمت نسخه پرو آن نیز ۹۶۰ دلار خواهد بود.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.