تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۵:۰۳
کد خبر : 56579

آموزش یوتیوبر شدن و راهنمای موفقیت در یوتیوب – قسمت سوم (آخر)

آموزش یوتیوبر شدن و راهنمای موفقیت در یوتیوب – قسمت سوم (آخر)

آموزش یوتیوبر شدن و راهنمای موفقیت در یوتیوب – قسمت سوم (آخر)اگر این مقاله را باز کرده باشید و اکنون مشغول خواندن باشید، به این معناست که شما قصد دارید به یوتیوب بپیوندید. برای تبدیل شدن به یک ستاره واقعی در یوتیوب، شما یک رقابت شدید را پیش رو دارید اما به هر حال این مهم دست‌یافتنی است و می‌توانید به وسیله تمرین، تکرار و چنین آموزش‌هایی، اصول آن را به خوبی فرا بگیرید.
شما می‌توانید پیش از خواندن ادامه این مطلب، از قسمت زیر، دو قسمت پیشین این سری مقاله را مطالعه کنید.
مطالب مرتبط:آموزش یوتیوبر شدن و راهنمای موفقیت در یوتیوب – قسمت اولآموزش یوتیوبر شدن و راهنمای موفقیت در یوتیوب – قسمت دومراهنمای جامع و فوری استریم روی توییچقدم ششم: در هر سه مرحله ساخت ویدیو استاد شویدمرحله پیش‌تولید و برنامه‌ریزی برای ساخت ویدیوهمان‌طور که از تیتر بالا مشخص است، شما در این مرحله هنوز ویدیو را تولید نکرده‌اید و تنها در مراحل پیش‌تولید آن به سر می‌برید. می‌توان این مرحله را سریع پشت سر گذاشت اما مسلماً برای افزایش کیفیت نتیجه، توجه به آن فوق‌العاده ضروری است.
در ادامه چند نکته را پیشنهاد خواهیم داد که اجا..

آموزش یوتیوبر شدن و راهنمای موفقیت در یوتیوب – قسمت سوم (آخر)

اگر این مقاله را باز کرده باشید و اکنون مشغول خواندن باشید، به این معناست که شما قصد دارید به یوتیوب بپیوندید. برای تبدیل شدن به یک ستاره واقعی در یوتیوب، شما یک رقابت شدید را پیش رو دارید اما به هر حال این مهم دست‌یافتنی است و می‌توانید به وسیله تمرین، تکرار و چنین آموزش‌هایی، اصول آن را به خوبی فرا بگیرید.

شما می‌توانید پیش از خواندن ادامه این مطلب، از قسمت زیر، دو قسمت پیشین این سری مقاله را مطالعه کنید.

مطالب مرتبط:

  • آموزش یوتیوبر شدن و راهنمای موفقیت در یوتیوب – قسمت اول
  • آموزش یوتیوبر شدن و راهنمای موفقیت در یوتیوب – قسمت دوم
  • راهنمای جامع و فوری استریم روی توییچ

قدم ششم: در هر سه مرحله ساخت ویدیو استاد شوید

مرحله پیش‌تولید و برنامه‌ریزی برای ساخت ویدیو

همان‌طور که از تیتر بالا مشخص است، شما در این مرحله هنوز ویدیو را تولید نکرده‌اید و تنها در مراحل پیش‌تولید آن به سر می‌برید. می‌توان این مرحله را سریع پشت سر گذاشت اما مسلماً برای افزایش کیفیت نتیجه، توجه به آن فوق‌العاده ضروری است.

در ادامه چند نکته را پیشنهاد خواهیم داد که اجازه می‌دهد روی این مرحله متمرکز شوید و تعامل با مخاطبان را نیز افزایش دهید:

یک داستان تعریف کنید: درباره اوایل، اواسط و اواخر ویدیو به خوبی برنامه‌ریزی کنید. مطمئن شوید که درون ویدیو خود به بینندگانتان یک مقدمه و نتیجه ارائه خواهید داد. این نشان می‌دهد که محتوای ویدیوی شما که در بین این دو بخش قرار می‌گیرد، ارزشمند است.

اگر شما از روش خاصی برای بیان این بخش‌ها استفاده می‌کنید و در مجموع فرایند به‌خصوصی برای ویدیوهای خود تدارک دیده‌اید، می‌توانید آن‌ها را نیز با داستانی که قصد تعریفش را دارید، ادغام کنید تا داستان نهایی طولانی‌تر از حالت معمول شود.

یوتیوب

طراحی کلی را بنویسید: نوشتن کامل طرح تمام قسمت‌های ویدیو، کمک می‌کند که آن‌ها را دقیقاً همان‌طور که می‌خواهید پیاده کنید و در عین حال زمان‌بندی مطابق میل شما پیش برود. این عمل همچنین به شما کمک می‌کند که مخاطبان را به سمت خاصی هدایت کنید و آن‌ها سردرگم نشوند یا حتی شما چند بار به ارائه یک مبحث نپردازید.

برخی فراتر از یادداشت‌های کلی می‌روند و روندی که باید ویدیو ضبط شود را به صورت یک فیلم‌نامه می‌نویسند. این شیوه هم جوابگو است و کسی نمی‌تواند از کار شما ایرادی بگیرد. با این حال باید برخی نکات را در نظر داشته باشید. موضوع و سرتیترهای خود را به خوبی بشناسید، به خوبی تحقیق کنید و با اعتماد به نفس کامل جلوی دوربین ظاهر شوید.

عناصر ویدیوی خود را انتخاب کنید: قصد دارید تنها به حرف زدن و نشان دادن زبان بدن خود بپردازید یا فراتر از آن می‌خواهید چیزی را به بیننده عرضه کنید که از لحاظ بصری شدیداً جذاب و قابل تعامل باشد؟ مسلماً گزینه دوم بهتر به نظر می‌رسد. به این ترتیب شما می‌توانید فوتیج و ویدیوهای مرتبط به چیزی را که در حال صحبت در درباره آن هستید را هم روی تصویر خود قرار دهید. برخی تصمیم می‌گیرند جلوی دوربین ظاهر نشوند و تنها روی یک فوتیج گویندگی انجام دهند.

باید کاملاً آگاه باشید که شیوه شما با کدام حالت تطابق دارد. آیا قصد دارید گویندگی انجام دهید یا جلوی دوربین هم ظاهر می‌شوید؟ موشن گرافیک یکی دیگر از ترندهای محبوب روز محسوب می‌شود. هر کدام را که انتخاب کنید باید با برند، موضوع و مخاطبان شما تطابق داشته باشد و منطقی به نظر برسد.

ثبات داشته باشید: هر انتخابی که انجام می‌دهید، به معنای واقعی کلمه ثبات داشته باشید. با این وجود نیاز نیست که همه ویدیوها دقیقاً‌ یک شکل وشمایل ضبط شوند. با توجه به موضوع هر ویدیو و محتوایی که در ذهن دارید، منعطف عمل کنید.

اگر منعطف عمل کنید و اجازه دهید که این باور در ظاهر و احساسات شما هم بازتاب پیدا کند، در مرور زمان تولید محتوا پیشرفت خواهید کرد. پس یک بازه زمانی را برای انتشار ویدیوها مشخص کنید. کاربران دوست دارند که بارها و بارها به یک کانال سر بزنند. یک زمان مشخص برای انتشار ویدیوها مشخص کنید و نسبت به آن ثبات کافی را در نظر بگیرید.

مرحله تولید ویدیو

این مرحله برای تعداد زیادی از تولید کنندگان محتوای تازه‌کار یوتیوب، جذاب‌ترین مرحله به شمار می‌رود. در واقع این مرحله‌ای است که بسیاری از آن‌ها حین تصور فعالیت یوتیوبرها و فعالیت آینده خودشان، مشاهده کرده‌اند.

البته این تنها تصور این دسته از افراد نیست؛ معمولاً تصورات آن‌ها همراه با کسب شهرت، درآمد، حامیان مالی بی‌شمار و فرصتی فوق‌العاده برای خروج از کار خسته کننده روزانه‌شان است.

به هر حال چه در این‌باره تصور کرده باشید یا خیر، اگر خجالتی و درون‌‌گرا باشید، این مرحله شما را اذیت می‌کند یا در بهترین حالت همیشه باعث اضطراب‌تان خواهد شد. اگر واقعاً می‌خواهید یک یوتیوبر موفق شوید، نباید اجازه دهید این موضوع شما را دلسرد کند. با هر درجه از اضطراب در مرور زمان برطرف خواهد شد. هر بار تصور کنید که شما کارگردان هستید و بلند کلمه «اکشن» را به زبان بیاورید. حالا زمان آن است که به سراغ ضبط ویدیو بروید.

یوتیوب

تجهیزات: مطمئن شوید که از تجهیزات مناسبی استفاده می‌کنید. برای ضبط ویدیو از دوربین یا گوشی استفاده می‌کنید؟ باید اطمینان حاصل کنید که پس‌زمینه و نورپردازی شما در شرایط مناسبی قرار دارند. تجهیزات جانبی مثل سه‌پایه و مونوپاد، میکروفون و … همگی باید در دسترس شما باشند.

استفاده از تجهیزات فیلم‌بردرای: شاید شما هم مانند جمع عظیمی از یوتیوبرها مهارت چندانی در استفاده از تجهیزات فیلم‌برداری نداشته باشید. این موضوع هم جای نگرانی ندارد. بهترین پیشنهاد استفاده از خود یوتیوب برای یادگیری کار با آن‌ها و کسب مهارت بیشتر است. یادگیری ضبط ویدیو از زاویه مناسب و جلوگیری از اشتباهات رایج فیلم‌برداری اجازه می‌دهد ویدیو شما کیفیت خوبی را به نمایش بگذارد.

استفاده از تجهیزات صدابرداری: هرگز فراموش نکنید که صدا هم به اندازه تصویر مهم است. همچون تصویر شاید در بحث صدابرداری هم مهارت زیادی نداشته باشید اما باید سعی کنید کیفیت صدا در ویدیو شما مطلوب باشد.

برای مثال میکروفون‌های یقه‌ای برای زمانی که در حرکت هستید و دوربین نیز شما را دنبال می‌کنید، بهترین گزینه است. میکروفون‌های همه کاره برای معرفی و مصاحبه با اشخاص دیگر گزینه بهتری به شمار می‌رود. میکروفون‌های رومیزی هم برای زمانی که ثابت هستید و تمرکز روی تصویر و صدای شما بالاست، بهترین انتخاب خواهند بود.

توجه کنید که در کنار تجهیزات و استفاده از آن‌ها، محیط ویدیو شما هم باید جذاب باشد. تماشای یک دیوار سفید برای کاربران جذابیتی ندارد. اما پس‌زمینه شما نباید به قدری هم جذاب و قابل توجه باشد که تمام تمرکز مخاطب از بین برود.

سعی کنید تا جای ممکن پس‌زمینه را به کاری که انجام می‌دهید مرتبط کنید. همچنین این پس‌زمینه باید به خوبی از صدای شما میزبانی کنید. به این معنی که اگر نویز در محیط وجود داشته باشد، شما کار سختی در پیش خواهید داشت. همچنین صدا نباید با برخورد دوباره به سطوح، از محیط باز گردد و انعکاس پیدا کند. شرایط مناسب فیلم‌برداری و صدابرداری باید در طول ضبط ویدیو در سطح کیفی قابل قبول باقی بماند و تغییری در آن رخ ندهد.

مرحله پساتولید ویدیو

ویرایش و بهینه‌سازی ویدیو پس از فیلم‌برداری می‌تواند دشوار، خسته کننده و در برخی موارد دیوانه کننده باشد. البته اگر به تیم یا ابزار مناسبی مجهز باشید، می‌توانید خلاقیت خود را به خوبی در ویدیوتان پیاده کنید.

افزون بر ابزارهای رایگان ویرایش ویدیو، ابزارهای پولی و اشتراکی هم برای این فرایند وجود دارند. ابزارهای پولی معمولاً ویژگی‌های بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهند. با استفاده صحیح از پتانسیل این ابزارها شما می‌توانید در رقابت باقی بمانید و به تدریج پیشرفت کنید.

نرم‌افزار: نرم‌افزاری را انتخاب کنید که با سیستم شما سازگار باشد. برخی از نرم‌افزارها بهترند و برخی دیگر تنها روی یکی از سیستم عامل‌های مک و یا وینوز در دسترس هستند. اگر روی موبایل یا تبلت فیلم‌برداری می‌کنید، احتمالاً به اپلیکیشن‌های ویرایش مبتنی بر موبایل هم فکر کرده‌اید. استفاده از این اپلیکیشن‌ها هم امکان‌پذیر است.

صدا: اگر ابزار مناسبی برای ویرایش ویدیو انتخاب کنید، نه تنها اطمینان می‌یابید که ویدیو دقیقاً مطابق سلیقه شما ویرایش می‌شود، بلکه کیفیت صدا هم در این نرم‌افزار قابل ویرایش خواهد بود. پس چیزی را انتخاب کنید که افزون بر ویدیو، قابلیت تغییر صدا، افزون افکت‌ها و صداهای جانبی و پس‌زمینه را هم دارا باشد.

هیچ چیزی از این بدتر نیست که شما با استفاده از موزیک پس‌زمینه‌ای که از کپی‌رایت برخوردار است، به دام اخطارهای یوتیوب بیفتید. اگر به استفاده از این موارد و نقض کپی‌رایت ادامه دهید، قوانین یوتیوب به سادگی می‌تواند جلوی فعالیت شما را سد کرده و حتی کانال شما را هم پاک کند.

افکت‌ها و گرافیک: مقدمه و معرفی یکی از مهم‌ترین بخش‌های ویدیو شماست. در این بخش شما نیازمند منابع مناسب برای ارائه یک معرفی کارآمد از خود، کانال و ویدیوتان هستید.

یوتیوب

از سوی دیگر هر کانالی نیازمند یک ورودی (Intro) و خروجی (Outro) است. این موارد در ابتدای فرایند شروع کار شما در یوتیوب ساخته می‌شوند و برای مدت‌ها در تمام ویدیوها به کار گرفته خواهند شد. به این ترتیب ویدیوهای شما قابل شناسایی و باثبات به نظر می‌رسند.

اضافه کردن عنوان‌ها و موارد دیگر مانند موضوع‌ها و جملات مهم همگی باید از طریق استایل‌هایی که در قسمت ویرایش به ویدیو اضافه می‌شوند، صورت پذیرند.

نکته: اگرچه استفاده از افکت‌ها و عناصر گرافیکی پیشنهاد می‌شود اما نباید زیاده‌روی کنید. اگر به اشتباه در استفاده از این موارد زیاده‌روی کنید، زمان زیادی را در مرحله ویرایش از دست خواهید داد و ویدیوی شما نیز اغراق شده به نظر می‌رسد. همیشه یک زمان به‌خصوص را برای انجام مراحل پساتولید در نظر بگیرید تا در دام این رویه گرفتار نشوید.

قدم هفتم: دو کار مهم حین انتشار ویدیو

پس از پشت سر گذاشتن چندین و چند گام و بارها سعی و تلاش، به این مرحله یعنی انتشار ویدیو می‌رسید. پس از آپلود سریعاً این تفکر ایجاد می‌شود که با فشردن دکمه «انتشار»، ویدیو را به جامعه‌ای از میلیون‌ها کاربر علاقه‌مند به موضوع محبوب خود بفرستید.

عجله نکنید و در نظر داشته باشید که تاکنون تا چه اندازه از تصورات شما نادرست بوده است. این اشتیاق طبیعی است اما پیش از انتشار ویدیو باید بعضی از موارد را به دقت چک کنید و روی آن‌ها زمان بگذارید.

محتوای خود را برای ربات‌ها بهینه‌سازی کنید

یوتیوب حین انتشار ویدیو سوالات متعددی را از شما می‌پرسد. با استفاده از این سوالات این پلتفرم عظیم می‌تواند تصمیم بگیرد که موضوع ویدیو شما چیست و چه افرادی بیشتر به آن علاقه نشان خواهند داد. یوتیوبرهای بسیاری در همین مرحله که تاثیر مستقیمی روی سئو (SEO: Search Engine Optimization) دارد گرفتار می‌شوند. بسیار حائز اهمیت است که الگوریتم رباتیک اینترنت و خود یوتیوب بتواند هدف کانال شما و ویدیوهایتان را به بهترین شکل ممکن تشخیص دهد تا کاربران علاقه‌مند به این موارد را به سمت آن‌ها هدایت کند.

این موضوع زمانی اتفاق خواهد افتاد که شما از کلمه‌های کلیدی مرتبط با موضوع و رویه کانال خود و همچنین موضوعات اختصاصی ویدیوهایتان استفاده کنید.

محتوای خود را برای کاربران بهینه کنید

اگر بهینه‌سازی ویدیو برای موتورهای جست‌وجو مشکلی برای شما ایجاد نمی‌کند، باید به همین شکل در بهینه‌سازی ویدیو برای مخاطبان و کاربران هم مهارت کسب کنید.

در نتیجه باید توضیحات متنی ویدیو و عنوان آن کاملاً هدفمند باشد. به این شکل کاربران دقیقاً متوجه هستند با تماشای ویدیو شما با چه چیزی مواجه خواهند شد و باید انتظاری چه چیزی را داشته باشند. این رویه کمک می‌کند کاربران به شما اعتماد کنند و همچنین ربات‌ها با نهایت پتانسیل به جذب افراد صحیح به سمت محتوای شما بپردازند.

جدای از این موارد نباید قدرت یک کاور یا همان تامنیل مناسب و وسوسه کننده را دست کم بگیرید. تامنیل‌های قسمتی از تجربه کاربر محسوب می‌شوند که به او کمک می‌کنند هدف ویدیو شما را درک کنند. همچنین در بسیاری از مواقع کاورها کمک می‌کنند ویدیو شما بالاتر از ویدیوهای مشابه قرار بگیرند و یا حتی اگر پایین‌تر قرار گرفته باشند، جذابیت بیشتری برای جذب مخاطب داشته باشند.

قدم هشتم: چهار راه برای افزایش رشد و پیشرفت

به محض این که اولین ویدیو و یا ویدیوهای آینده را روی یوتیوب منتشر کردید، چند کار دیگر هم باقی می‌ماند تا شما از رشد کانال و پیشرفت‌تان در مرور زمان اطمینان حاصل کنید. در ادامه برخی از مهم‌ترین این نکات را ذکر می‌کنیم:

نظرات

به ویدیوهای محبوب و یا ویدیوهایی که اخیراً منتشر کرده‌اید سر بزنید و واکنش و نظرات کاربران را بررسی کنید. یوتیوبرهایی که سوالات مناسب و جذابی در ویدیوهای خو مطرح می‌کنند،‌ معمولاً پاسخ آن را در بخش نظرات مشاهده خواهند کرد. وجود این پاسخ‌ها نرخ تعامل را افزایش می‌دهد.

همچنین پاسخ دادن به سوالات کاربران درون ویدیوها نشان می‌دهد که شما شخصی واقعی هستید که به مخاطبین اهمیت می‌دهید. به این شکل می‌توانید نرخ تعامل را بیش از پیش بالا ببرید و کاربران را متقاعد کنید که افزون بر پاسخ دادن، سوال هم بپرسند و برای دریافت پاسخ سوال‌ها به تماشای ویدیوها بنشینند.

اشتراک‌گذاری

با انتشار هر ویدیو یک کمپین بازاریابی را هم راه بیندازید. برای مثال می‌توانید ویدیو خود را در شبکه‌های اجتماعی دیگر هم به اشتراک بگذارید. این امکان وجود دارد که ویدیو یا تکه‌هایی از آن را در ایمیل‌های خود قرار دهید.

یوتیوب

اگر با یوتیوبر دیگری همکاری می‌کنید، می‌توانید ویدیو خود را برای آن‌ها ارسال کنید تا آن‌ها ویدیو شما را تبلیغ کرده و بازدید آن را افزایش دهند. یوتیوب این قابلیت را هم داراست که ویدیوها را درون صفحه‌های وبلاگ و وب‌سایت‌های دیگر نمایش دهد. اگر دارای یک وب‌سایت و یا وب‌لاگ هستید، می‌توانید ویدیو یوتیوب خود را درون آن‌ها هم قرار دهید.

فرصت‌ها بسیار وسیع و گسترده هستند. بنابراین نباید آن‌ها را دست کم بگیرید. تا جای ممکن ویدیوی خود را به اشتراک بگذارید تا کانال شما رشد کرده و بزرگ‌تر شود.

چیزی را که می‌خواهید درخواست کنید

از آن‌جایی که سابسکرایب، بازدید و لایک در الگوریتم یوتیوب ارزشمند هستند، از بازدید کنندگان خود درخواست کنید که شما را حمایت کنند.

با توجه به حواس پرتی کاربران و همچنین امکان این که سریعاً پس از ویدیو شما وارد یک ویدیو دیگر شوند، هرگز نباید فراموش کنید که پیش از اتمام ویدیو چند بار از آن‌ها درخواست کنید که چنین اعمالی را انجام دهند.

از کاربران بخواهید ویدیو شما را لایک کنند، در کانال شما سابسکرایب شوند و همچنین سایر ویدیوهای شما که احتمالاً با موضوع این ویدیو هماهنگ است را نیز تماشا کنند.

داده‌ها را تحلیل کنید

تنها روشی که شما می‌توانید بیشتر یاد بگیرید و رشد کنید، توجه به بازخوردهای دریافتی حقیقی است. این به معنای عدم توجه به نظرات منفی است چون آن‌ها بازخورد محسوب نمی‌شوند. ولی از سوی دیگر باید کاملاً روی پیشنهادها و ایده‌ها متمرکز شوید.

یکی دیگر از ابزاری که در این زمینه در اختیار شما قرار گرفته است، داشبورد ارزشمند و منحصربه‌فرد یوتیوب است. داده‌های خود یوتیوب که در این داشبورد قرار می‌گیرند،‌ ذهنیتی صحیح از عملکرد ویدیوهایتان ایجاد خواهند کرد. بنابراین شما می‌توانید با توجه به آن‌ها برنامه‌های آینده‌تان را مدیریت کنید.

انعطاف و پاسخ مناسب به اطلاعاتی که دریافت می‌کنید یکی از عناصر ضروری برای موفقیت همه‌جانبه در یوتیوب است که تنها یوتیوبرهای حرفه‌ای به خوبی می‌توانند از آن استفاده کنند. به دنبال تبدیل شدن به یک یوتیوبر حرفه‌ای هستید؟ پتانسیل اطلاعات و تحلیل داده‌ها را فراموش نکنید.

قدم نهم و نهایی: جمع‌بندی

اگر این مقاله را به صورت کامل تا به این‌جا دنبال کرده‌اید، به این معنی است که شما چیزی فراتر از یک ایده عادی و علاقه روزمره به ساخت یک کانال یوتیوب و فعالیت حرفه‌ای در آن دارید. همچنین اکنون به واسطه درک گفته‌های این مقاله مسیر روشنی پیش‌روی شماست. همچنین از طرفی ابزار زیادی هم در اختیار شماست تا کانال یوتیوب خود و شخصیت‌تان را در یوتیوب بسازید.

شما اکنون به خوبی متوجه هستید این پلتفرم چرا محبوب و تبدیل به شبکه و انجمنی قدرتمند برای پوشش ایده‌هایتان شده است. افزون بر این باید متوجه شده باشید را نیازمند ساخت یک روش و رویه کاملاً خاص و منحصربه‌فرد هستید.

به صورت خلاصه تمام قدم‌هایی که یک یوتیوبر برای گذراندن نیاز دارد، در این مقاله پوشش داده شدند و شما باید با آن‌ها آشنا شده باشید.

مطمئن شوید که این قدم‌ها را فرا گرفته‌اید اما این انتهای کار نیست، بلکه تازه شروع آن است. اعتماد به نفس داشته باشید، برنامه‌ریزی کنید و کانال یوتیوب خود را راه بیندازید. همیشه به فکر پیشرفت و استفاده از ایده‌های نو باشید و هرگز در مسیر پیشرفت توقف نکنید.

سوالات رایج:

– یوتیوبر چه کسی است و چه کاری انجام می‌دهد؟

یوتیوبر اساساً هر شخصی است که ویدیوهای ساخته شده توسط خودش را روی کانال یوتیوب خود پست می‌کند. این افراد معمولاً ویدیوها و کانال خود را تحت یک نام منحصربه‌فرد، موضوع و شیوه متمایز بازاریابی می‌کنند. برای بسیاری از یوتیوبرها هر بازدید مساوی با پول بیشتر است. برای تبدیل شدن به یک یوتیوبر موفق، می‌توانید همین مقاله را مطالعه کنید.

– چگونه می‌توان از یوتیوب درآمدزایی کرد؟

به یاد داشته باشید که شما نمی‌خواهید یک نفر تنها و تنها یکی از ویدیوهای شما را تماشا کند. شما می‌خواهید که یک شخص به‌خصوص تمام ویدیوهایتان را ببیند. از سوی دیگر تماشای دوباره یک ویدیو خودش یک مجعزه است!

به عنوان نتیجه شما به کاربرانی دست خواهید یافت که دنبال کنندگانی وفادار هستند، بسیاری از ویدیوهای شما را تماشا می‌کنند، این موضوع آمار بازدید شما را افزایش می‌دهد و نهایتاً همه این‌ها به معنی کسب پول و درآمد بیشتر است.

اینستاگرام تکفارس
تلگرام تکفارس

منبع: CyberLink

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.