تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۳
کد خبر : 70730

آموزش سفید کردن موی + دوست دارم موهایم سفید شود

آموزش سفید کردن موی + دوست دارم موهایم سفید شود

فهرست۱ برای اینکه موهای خود را سفید کنید به مواد زیر نیاز دارید:۱.۱ روش سفید یا خاکستری کردن مو۱.۲ سفید کردن سریع مو۱.۳ از دیگر نکاتی که باید به آنها توجه کنید شامل موارد زیر می باشد: آموزش سفید کردن موی + دوست دارم موهایم سفید شود : یکی از محبوب ترین رنگ موهایی که افراد …

آموزش سفید کردن موی + دوست دارم موهایم سفید شود : یکی از محبوب ترین رنگ موهایی که افراد دوست دارند موهایشان را به همان رنگ در بیاورند سفید می باشد که البته بسیار هم محبوب است. هر خانمی دوست دارد که موهای بلند، زیبا و لطیف داشته باشد و برای به دست آوردن چنین موهایی هزینه‌های زیادی نیز صرف می‌کنند اما همیشه داشتن موی بلند به موی پرپشت و لطیف خلاصه نمی شود بلکه رنگ مو هم تاثیر بسزایی در زیبایی مو خواهد داشت؛ در میان رنگها و سایه هایی که برای موها وجود دارد رنگ سفید بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد و خانمها دوست دارن از روش‌های مختلف استفاده کنند تا رنگ موهایشان را سفید یا خاکستری نمایند و راهکارهایی نیز وجود دارد که به شما در سفید یا خاکستری کردن مو کمک می کند که در ادامه به آنها پرداخته ایم. با ما همراه شوید….

برای اینکه موهای خود را سفید کنید به مواد زیر نیاز دارید:

  • حوله تازه و تمیز
  • برس،کیسه پلاستیکی، کاسه و کلیپس برای مو
  • شامپویی که به واسطه آن به توان موها را زیباتر و نرم تر کنید
  • تونر مو که موجب سفید شدن موهای شما خواهد شد
  • اکسیدان خوب ( اکسیدان در اندازه های مختلف وجود دارد که هر چقدر حجم آن بیشتر باشد نتیجه بهتری حاصل خواهد شد)
  • پودر دکلره ( این نمونه پودر ها را می‌توان به صورت بسته بندی در بازار خریداری کرد)

اگر می خواهید موهای خودتان را به رنگ سفید یا خاکستری دربیاورید ادامه این مطلب را به دقت بخوانید.

برای اینکه موهای خود را سفید کنید به مواد زیر نیاز دارید:

روش سفید یا خاکستری کردن مو

اگر که می خواهید موهای خودتان را سفید کنید یا آنها را به رنگ خاکستری در بیاورید باید مراحل زیر را انجام دهید:
پیش از هر چیزی به بسته بندی پودر دکلره خود دقت کنید و هر آنچه که بر روی آن نوشته شده را به دقت بخوانید و مطابق آن ترکیب تان را آماده نمایید و به یک کاسه و پودر دکلره و برس نیاز دارید.
در مرحله بعد ترکیبی که آماده شده را به واسطه یک برس بر روی تمام بخش‌های موی خود بمالید ولی زیاد عجله نکنید و حتماً با صبر و حوصله این کار را انجام بدهید و مطمئن شوید که تمام بخش‌های مو با این ترکیب آغشته شده اند و از آینه هم کمک بگیرید و تمام قسمت موها را پوشش بدهید.
پس از اینکه این مرحله را انجام دادید یک کیسه پلاستیکی بردارید و موهای خودتان را با آن بپوشانید و سپس برای نیم ساعت منتظر بمانید البته در این فاصله مراقب موهایتان باشید و به آنها دست نزنید؛ وقتی که ترکیب دکلره کار خود را شروع کند خارش و احساس سوزش در مو هایتان خواهید داد و بعد از ۱۵ دقیقه باید به بررسی موهایتان بپردازید.
پس از گذشت ۳۰ تا ۵۰ دقیقه با توجه به موهای تان باید موها را به صورت ارام بشویید؛ اگر به این زمان دقت نکنید ممکن است دچار ریزش مو شوید.
در مرحله بعد موهای تان را باید بشویید و از آب سرد استفاده کنید و برای شستن موها از شامپوی مناسب نیز استفاده نمایید و باید موهای شما رنگ بلوند داشته باشند اگر به جای بلوند رنگ زرد را بر روی موها دیدید از تونر مو استفاده کنید.
ترکیب تونر را در این مرحله آماده نمایید و حتماً بر روی بسته بندی دستورالعمل‌های موجود را مطالعه کنید و تونر را بر روی موهای خود اعمال نمایید و به ریشه مو توجه ویژه‌ای داشته باشید چون ممکن است رنگ تیره تری در این قسمت وجود داشته باشد.
با استفاده از یک کلاه موهایتان را بپوشانید و ۳۰ دقیقه صبر کنید.
موهایتان را به واسطه آب سرد بشویید و اگر نیاز بود از نرم کننده و شامپو استفاده کنید و در نهایت مراحل کار به اتمام رسیده و شما می توانید موهای نرم و سفیدی را داشته باشد البته جذابیت فوق العاده ای نیز داشته است.

سفید کردن سریع مو

برای سفید کردن مو راه های متعددی وجود دارد اما اگر که می خواهید در زمان کوتاه مو هایتان را سفید و روشن تر کنید چندین نکته را توجه کنید تا آسیبی به موها وارد نشود و در زمان رنگ کردن مشکلی برای موهای تان به وجود نیاید.
اگر برای اولین بار می خواهید موهایتان را رنگ کنید به دکلره نیاز دارید تا بتوانید هر رنگی را که دوست دارید بر روی موهایتان بدست بیاورید. دکلره کردن به روشی گفته می‌شود که طی آن رنگدانه های مو رنگ طبیعی خودشان را از دست می‌دهند و بعد از آن می توان هر رنگی را که می خواهید بر روی مو پیاده کرد؛ در واقع با این روش رنگ تارهای مو از بین خواهد رفت و می توان بر روی مو رنگ فانتزی یا رنگ روشنی استفاده کرد.

قبل از دکلره کردن مو به این نکات دقت کنید
قبل از اینکه موهای تان را سفید کنید حتما مطمئن شوید که سلامت موهای شما حفظ می‌شود و تا جایی که ممکن است از حرارت بالا یا مواد شیمیایی و شامپو و نرم کننده های بی کیفیت استفاده نکنید و برای اینکه پروسه دکلره کردن آسیبی به موهای شما نزدند باید موهای سالم داشته باشید؛ اگر حس می کنید که موهای شما شکننده، ضعیف و خشک شده‌اند برای ترمیم موهایتان مدتی را در نظر بگیرید و از روغن‌های آرگان و نارگیل استفاده کنید و موهایتان را مرطوب کنید و اتو مو و سشوار استفاده نکنید.

اگر می‌خواهید به سفید کردن مو برسید حتماً قبل از سفید کردن آن به مدت دو هفته از محصولات شیمیایی استفاده نکنید چرا که موهای سالم در مقابل دکلره کردن مقاوم تر هستند و در نهایت موهای شما با آسیب جدی روبه‌رو نخواهند شد.
استفاده از روغن نارگیل را در اولویت برای موهای تان قرار دهید و حداقل ۳ ساعت قبل از اینکه موهایتان را سفید و دکلره کنید، موهای تان را با روغن نارگیل ماساژ بدهید و نیازی نیست که موهایتان را بشویید.

از دیگر نکاتی که باید به آنها توجه کنید شامل موارد زیر می باشد:

  • حتماً دقت لازم را در انتخاب نرم کننده و شامپوی خود داشته باشید
  • از اتو مو و سشوار بیش از اندازه استفاده نکنید
  • برای سفید کردن مو از پودر دکلره استفاده کنید
  • یک کرم اکسیدان با کیفیت تهیه نمایید
  • به منظور سفید کردن مو تونر خوبی بخرید
  • نرم کننده و شامپو متناسب با موهای دکلره شده را خریداری کنید
    پودر دکلره را در یک ظرف پلاستیکی بریزید؛ اکسیدان را به پودر دکلره اضافه نمایید و مخلوط اکسیدان و پودر دکلره را به موهایتان آغشته کنید.
  • موها را به واسطه یک پلاستیک فریزر کاملا بپوشانید
  • رنگ مو را بررسی کنید و اجازه ندهید بیشتر از ۵۰ دقیقه مواد دکلره بر روی موی سر بماند و در نهایت سرتان را بشویید.

اگر می‌خواهید از تونر مو استفاده کنید باید تونر مو را با اکسیدان ترکیب نموده و به موهایتان بمالید و سپس با پلاستیک بپوشانید و هر ۵ دقیقه رنگ موهای تان را چک کنید و در نهایت سرتان را خوب بشویید و موهایتان را بررسی کنید.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.