تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲
کد خبر : 591683

آموزش زبان ترکی استانبولی رایگان

آموزش زبان ترکی استانبولی رایگان

با توجه به حجم عظیم مسافرت ها به کشور ترکیه و همچنین مراودات تجاری ایرانی ها با ترک ها ، این زبان در ایران بسیار پرطرفدار شده است. در این  مطلب  قصد داریم  چند روش  عالی  تضمینی  برای شما  زبان آموزان ارائه کنیم  پس تا انتهای این مقاله همراه  زبان ایساتیس باشید. روش های  کاملا

با توجه به حجم عظیم مسافرت ها به کشور ترکیه و همچنین مراودات تجاری ایرانی ها با ترک ها ، این زبان در ایران بسیار پرطرفدار شده است. در این  مطلب  قصد داریم  چند روش  عالی  تضمینی  برای شما  زبان آموزان ارائه کنیم  پس تا انتهای این مقاله همراه  زبان ایساتیس باشید. روش های  کاملا رایگان برای  آموزش زبان ترکی استانبولی برای یادگیری  اصولی  و پربازده  در مرحله اول  باید  لغات  و اصطلاحات مفهومی این  زبان را بیاموزید.

کتاب های  آموزش  زبان  ترکی استانبولی

آموزش رایگان زبان ترکی استانبولی  به همراه  کتاب های آموزشی می تواند  به شما کمک کند.

آموزش زبان ترکی استانبولی رایگان

مجموعه کتاب های استانبول ISTANBUL

اگر از آن دسته از افراد هستید که به تازگی شروع به یادگیری زبان ترکی استانبولی کرده اید باید بگویم که این مجموعه کاملا برای شما ساخته شده است. با استفاده از آن می توانید زبان ترکی استانبولی را در ۵ سطح مختلف از مبتدی تا حرفه ای بیاموزید و با بسیاری از لغات و گرامر های آن آشنا شوید.

مجموعه کتاب های یدی ایکلیم Yedi Iklim

یکی از بهترین مجموعه کتاب های آموزش زبان ترکی استانبولی یدی ایکلیم است که با استفاده از متد های آموزشی به روز می توانید به راحتی با استفاده از این کتاب یادگیری زبان ترکی را شروع کنید.

از نکات بسیار مهم در این کتاب استاندارد های آن با استاندارد های اروپا می باشد که طبق آن ها تعریف شده است و دارای کیفیت بسیار بالایی از نظر آموزشی است.

مجموعه کتاب Türkçe okuyorum

کتاب Türkçe okuyorum به فارسی ترکی میخوانم. کتابی است که در ۴ سطح‌ متفاوت طراحی شده است‌. در کتاب اول متن ها و دیالوگ های ساده ای در نظر گرفته شده و زبان آموزان سطح A یا همان سطح مبتدی زبان ترکی استانبولی میتوانند از این کتاب استفاده کنند.

همچنین نکته ی دیگر کتاب این است که بعد از هر متن، داستان یا دیالوگ موجود در کتاب سوالاتی نیز قرار داده شده و میتوانید به آنها پاسخ دهید.‌ سوالات از متن کتابها هستند و‌ در آخر نیز پاسخ آنها آورده شده. پس کتاب های Türkçe okuyorum یا همان ترکی میخوانم یک تا چهار روی مهارت گرامر زبان ترکی استانبولی و درک مطلب شما کار میکند.

معرفی اپلیکیشن آموزش زبان ترکی استانبولی

با پیشرفت  تکنولوژی و به وجود آمدن  گوشی موبایل های هوشمند می توان  خیلی کار ها  کرد  آموزش زبان  یکی از  موارد  کاربردی  است  با نصب  اپلیکیشن های مختلف می توانید به صورت کاملا رایگان  زبان ترکی را بیاموزید  .

اپلیکیشن چرب زبان

اپلیکیشن چرب زبان نتیجه 7 سال کار و تلاش گروه آموزشی چرب زبان و بهترین اپلیکیشن آموزش زبان ترکی استانبولی با محیط کاملا فارسی است. این اپلیکیشن نیاز به هیچ پیش نیازی ندارد و شما می توانید صفر تا صد  زبان ترکی استانبولی را آموزش ببینید.

اپلیکیشن cast box

این  اپ  جز کامل ترین و محبوب ترین پادکست های ایرانی به همراه متن میباشد دوره  آموزش ترکی استانبولی را در 90 روز آموزش می دهد  نکته  قابل توجه این است  این اپلیکیشن کاملا رایگان میباشد.

آموزش زبان ترکی استانبولی رایگان

آموزش زبان ترکی استانبولی آنلاین

با به وجود آمدن بستر های  اینترنتی  برای  کسب کارها آموزش  آنلاین و مجازی  از این  پیشرفت  جانماده است  موسسه زبان ایساتیس در کرج دوره های آموزشی خود را به صورت آنلاین و حضوری  برگزار میکند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.