تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷
کد خبر : 591672

آموزش رایگان زبان ترکی

آموزش رایگان زبان ترکی

به دلیل حجم زیاد سفرهای ترکی و همچنین روابط تجاری بین ایرانیان و ترک ها، این زبان در ایران بسیار رایج شده است. در این مقاله قصد داریم چند روش تضمینی عالی را برای شما زبان آموزان ارائه کنیم، پس تا پایان این مقاله با این زبان همراه باشید. استانبول برای آموزش زبان ترکی کاملا

به دلیل حجم زیاد سفرهای ترکی و همچنین روابط تجاری بین ایرانیان و ترک ها، این زبان در ایران بسیار رایج شده است. در این مقاله قصد داریم چند روش تضمینی عالی را برای شما زبان آموزان ارائه کنیم، پس تا پایان این مقاله با این زبان همراه باشید. استانبول برای آموزش زبان ترکی کاملا رایگان. در گام اول باید واژگان و اصطلاحات مفهومی این زبان را برای یادگیری پایه و سازنده یاد بگیرید.

کتاب های آموزش زبان ترکی

یادگیری زبان ترکی در کنار کتاب های آموزشی می تواند به شما کمک کند.

آموزش رایگان زبان ترکی

مجموعه کتاب استانبول

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به تازگی شروع به یادگیری زبان ترکی کرده اید، باید بگویم که این مجموعه کاملا برای شما ساخته شده است. با استفاده از آن می توانید زبان ترکی را در 5 سطح مختلف از مبتدی تا پیشرفته یاد بگیرید و با بسیاری از لغات و گرامر آن آشنا شوید.

مجموعه کتاب یدی اکلیم

یدی اکلیم یکی از بهترین کتاب های آموزش زبان ترکی استانبولی است که از روش های آموزشی به روز استفاده می کند و با استفاده از این کتاب می توانید به راحتی شروع به یادگیری زبان ترکی کنید.

یکی از مهمترین نکات این کتاب استانداردهای آن با استانداردهای اروپایی است که بر اساس آنها تعریف شده است و از نظر آموزشی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

مجموعه کتاب اوکیورام ترکی

من کتاب Türkçe okuyorum را به ترکی فارسی خواندم. این کتاب در 4 سطح مختلف طراحی شده است. در کتاب اول متون و دیالوگ های ساده در نظر گرفته شده است و زبان آموزان سطح A یا مبتدی زبان ترکی می توانند از کتاب استفاده کنند.

همچنین یک نکته دیگر در مورد کتاب این است که بعد از هر درس، داستان یا دیالوگ سوالاتی در کتاب وجود دارد و می توانید به آنها پاسخ دهید. سوالات از متن کتاب و پاسخ آنها در پایان آمده است. بنابراین Türkçe okuyorum یا من کتابهای ترکی را یک تا چهار کار در مورد مهارت و درک دستور زبان ترکی شما می خوانم.

آشنایی با اپلیکیشن آموزش زبان ترکی

با پیشرفت تکنولوژی و ظهور گوشی های هوشمند می توان کارهای زیادی انجام داد. یادگیری زبان یکی از موارد کاربردی است. با نصب اپلیکیشن های مختلف می توانید زبان ترکی را کاملا رایگان یاد بگیرید.

یک برنامه کاربردی زبان در گونه

اپلیکیشن زبان FAT حاصل 7 سال کار و تلاش گروه آموزشی زبان FAT می باشد و بهترین اپلیکیشن آموزش زبان ترکی استانبولی با محیط کاملا فارسی می باشد. این اپلیکیشن به هیچ چیز دیگری نیاز ندارد و می توانید زبان ترکی را از صفر تا صد یاد بگیرید.

آموزش رایگان زبان ترکی

برنامه cast box

این برنامه یکی از کامل ترین و پرطرفدارترین پادکست های ایرانی متن دار است. ترکی استانبولی را در 90 روز آموزش می دهد. نکته قابل توجه این است که این برنامه کاملا رایگان است.

آموزش آنلاین زبان ترکی

با ظهور بسترهای اینترنتی برای کسب و کارها، آموزش آنلاین و مجازی نتیجه این پیشرفت است. آموزشگاه زبان ایستیس در کرج دوره های آموزشی خود را به صورت آنلاین و حضوری برگزار می کند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.