تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹
کد خبر : 70614

آموزش دانلود و نصب اندروید ۱۲L روی کامپیوتر های ۳۲ بیتی

آموزش دانلود و نصب اندروید ۱۲L روی کامپیوتر های ۳۲ بیتی

آموزش دانلود و نصب اندروید ۱۲L روی کامپیوتر های ۳۲ بیتیتوسعه‌دهندگان اقدام به توسعه سیستم عاملی به نام Bliss OS کرده‌اند که کاربران را قادر به نصب اندروید ۱۲L روی کامپیوتر های ۳۲ بیتی می‌سازد.
عملکرد ..

آموزش دانلود و نصب اندروید ۱۲L روی کامپیوتر های ۳۲ بیتی

توسعه‌دهندگان اقدام به توسعه سیستم عاملی به نام Bliss OS کرده‌اند که کاربران را قادر به نصب اندروید ۱۲L روی کامپیوتر های ۳۲ بیتی می‌سازد.

عملکرد جامعه‌ی توسعه‌دهندگان متفرقه اندروید به طرز غیر قابل تصوری عالی است. با توجه به اینکه لینوکس منبع باز، ساختار اندروید را تشکیل می‌دهد، توسعه‌ی رام‌های سفارشی در طول این سال‌ها به خوبی درخشیده است. در حال حاضر اکثر تولیدکنندگان گوشی‌های اندرویدی فقط ۲ بروزرسانی بزرگ را برای دستگاه‌های خود ارائه می‌کنند. اگرچه این رویه در حال تغییر است، اما هنوز تا زمانی که توسط اکثریت کمپانی‌ها به کار گرفته شود، فاصله‌ی زیادی دارد.

اما در آن سمت جامعه‌ی توسعه‌دهندگان اندروید ایده‌های پیشرفته‌تری از گذشته را ارائه می‌کند. یکی از جذاب‌ترین مود‌هایی که توسط این گروه توسعه پیدا کرده، پورت کردن اندروید ۳۲ بیتی برای کامپیوترهای شخصی است. سال‌هاست رام‌هایی برای کامپیوترهای ۳۲ بیتی وجود دارد، اما همیشه جذاب بوده ببینیم نسخه‌های جدیدتر اندروید نیز به این سیستم‌ها پورت می‌شوند. اکنون تیم توسعه‌دهنده خلاقی که پشت پروژه Bliss OS حضور دارد، به خوبی موفق شده اندروید ۱۲L یا اندروید ۱۲.۱ را به کامپیوترهایی با معماری ۳۲ بیتی پورت کند.

اندروید ۱۲ ال (Android 12L) نسخه‌ای مخصوص دستگاه‌های اندروید با صفحه نمایش بزرگ مثل تبلت‌ها و گوشی‌های تاشو است که نسبت به نسخه معمولی پیشرفته‌تر بوده و امکانات مالتی‌تسکینگ بهتری را ارائه می‌کند.

پروژه نصب اندروید ۱۲L روی کامپیوتر به مراحل جدیدی رسیده است. اولین نسخه آزمایشی آن به کاربران اجازه می‌دهد آخرین نسخه اندروید را روی ماشین‌های مجازی نصب کنند یا حتی از آن به عنوان یک سیستم عامل تمام عیار استفاده کنند. به تازگی تیم توسعه‌دهنده Bliss OS دو نسخه آزمایشی اندروید ۱۲ را عرضه کرده و حالا یک محصول بزرگ دیگر را در اختیار کاربران قرار داده است. اگرچه این پروژه هنوز در حال تکامل است، اما توسعه‌دهندگان آن معتقدند که اندروید ۳۲ بیتی به بلوغ کامل رسیده است. در همین راستا یکی از کاربرانی که موفق شده اولین نسخه آزمایشی Android 12L را روی کامپیوتر خودش نصب کند، ویدیویی از تجربیات خود را به اشتراک گذاشته که می‌توانید آن را در زیر مشاهده کنید.

ویدیویی از تجربه نصب اندروید ۱۲L روی کامپیوتر

گوگل در حال بهبود عملکرد اندروید روی دستگاه‌هایی با نمایشگر بزرگ است و به نظر می‌رسد در اندروید ۱۳ تجربه استفاده از آن روی کامپیوترها بهتر هم شود. توسعه‌دهندگان نیز به موازات آن در تلاش برای بهبود عملکرد این سیستم عامل منبع باز روی کامپیوترهای شخصی هستند. به طور مثال نسخه آزمایشی اندروید ۱۲L مخصوص کامپیوترها از تعداد بسیار زیادی درایور برخوردار است و رابط کاربری پیشرفته‌ای دارد. این پروژه همیشه تلاش می‌کند رابط کاربری نزدیکی به نسخه اصلی داشته باشد، اما تیم پشت پروژه Bliss OS از لانچر دسکتاپی خود استفاده می‌کند تا بتواند تجربه کاربری بهتری را در اختیار کاربران بگذارد.

این تیم توسعه دهنده یک فایل نصب ISO با پشتیبانی از UEFI را ساخته است. با این حال کاربران حرفه‌ای می‌توانند به سادگی با تغییراتی در پارامترهای GRUB، اندروید ۱۲ ال را در حالت Legacy نیز نصب کنند. خبر خوب اینکه، این نسخه همراه با پشتیبانی کامل از Google Mobile Apps ارائه می‌شود. برای دانلود فایل ISO نصب Bliss OS می‌توانید به این لینک مراجعه کنید. حجم این فایل ۱.۳ گیگابایت است.

منبع :gizchinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.