تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
کد خبر : 59844

آموزش دانلود عکس، فیلم و استوری از اینستاگرام

آموزش دانلود عکس، فیلم و استوری از اینستاگرام

آموزش دانلود عکس، فیلم و استوری از اینستاگراماینستاگرام نه تنها برای کاربرانی بلکه برای تمام کسب و کارها مفید ظاهر می‌شود و می‌تواند هر دو دسته را به مقصود خود برساند. احتمالاً بارها برای شما هم پیش آمده که حین تماشای یک ویدیو یا تصویر به این فکر کرده باشید که چرا ویژگی دانلود آن در اختیار شما نیست؟
معمولاً ویدیوهای آموزشی بیش از پیش این حالت را در شما ایجاد می‌کنند. به هر نحو اینستاگرام به صورت رسمی اجازه نمی‌دهد که شما به دانلود محتوای موجود روی آن بپردازید.
حتی حساب‌های بیزینس یا کسب و کار نیز چنین قابلیتی را در اختیار ندارند. البته اگر به دنبال افزایش سطح کسب و کار خود هستید، تنها راه موجود ویدیوهای آموزشی درون اینستاگرام نیست. شما می‌توانید از طریق مقاله آموزش دیجیتال مارکتینگ فردارس در این بازار رو به رشد به موفقیت برسید.
جدای از این ما در ادامه آموزش دانلود تصاویر و پست‌های اینستاگرام یا دقیق‌تر، دانلود از اینستاگرام را با روش‌های مختلف به شما آموزش می‌دهیم.
سایت‌های دانلود از اینستاگرامدر کل برای دانلود از اینستاگرام شما می‌توانید از تمام دستگاه‌هایی که این شبکه اجتماعی برای آن..

آموزش دانلود عکس، فیلم و استوری از اینستاگرام

اینستاگرام نه تنها برای کاربرانی بلکه برای تمام کسب و کارها مفید ظاهر می‌شود و می‌تواند هر دو دسته را به مقصود خود برساند. احتمالاً بارها برای شما هم پیش آمده که حین تماشای یک ویدیو یا تصویر به این فکر کرده باشید که چرا ویژگی دانلود آن در اختیار شما نیست؟

معمولاً ویدیوهای آموزشی بیش از پیش این حالت را در شما ایجاد می‌کنند. به هر نحو اینستاگرام به صورت رسمی اجازه نمی‌دهد که شما به دانلود محتوای موجود روی آن بپردازید.

حتی حساب‌های بیزینس یا کسب و کار نیز چنین قابلیتی را در اختیار ندارند. البته اگر به دنبال افزایش سطح کسب و کار خود هستید، تنها راه موجود ویدیوهای آموزشی درون اینستاگرام نیست. شما می‌توانید از طریق مقاله آموزش دیجیتال مارکتینگ فردارس در این بازار رو به رشد به موفقیت برسید.

جدای از این ما در ادامه آموزش دانلود تصاویر و پست‌های اینستاگرام یا دقیق‌تر، دانلود از اینستاگرام را با روش‌های مختلف به شما آموزش می‌دهیم.

سایت‌های دانلود از اینستاگرام

در کل برای دانلود از اینستاگرام شما می‌توانید از تمام دستگاه‌هایی که این شبکه اجتماعی برای آن‌ها عرضه شده است، استفاده کنید. وب‌سایت‌های اینترنتی هم به همین شکل برای تمام دستگاه‌های هوشمند از جمله گوشی و کامپیوتر در دسترس هستند. در نتیجه پیش از آن که به اپلیکیشن‌های اختصاصی دانلود از اینستاگرام بپردازیم، شما می‌توانید آموزش دانلود از اینستاگرام از طریق سایت‌ها را از همین بخش مطالعه کنید.

سایت Instadownloader

اینستاگرام

یکی از معروف‌ترین سایت‌های دانلود از اینستاگرام همین است. شما با ورود به این سایت، مستقیماً با یک مکان برای قرارگیری لینک رو به رو می‌شوید که مشخصاً باید لینک پست مورد نظر خود را در آن وارد کنید.

در همین قسمت باید این فرایند را توضیح دهیم. لینک پست‌های اینستاگرام از طریق بخش Share یا همان اشتراک‌گذاری هر پست قابل مشاهده و کپی کردن است. بعد از کپی کردن این لینک، آن را در این قسمت قرار دهید و روی گزینه Download کلیک کنید تا تصویر یا ویدیویی مربوطه در اختیار شما قرار بگیرد.

معمولاً در این حین آن فیلم یا عکس در یک صفحه جدید نمایش داده می‌شود اما هیچ چیز سختی در این‌باره وجود ندارد. شما صرفاً می‌توانید با انتخاب گزینه دانلود، به دانلود تصاویر و یا فیلم‌های مورد نظر خود بپردازید.

سایت Downloadgram

این سایت هم کار مشابهی را انجام می‌دهد و اصلاً چیزی غیر از آن نیز انتظار نمی‌رود. با ورود به صفحه اصلی این سایت، یک فیلد در وسط صفحه نمایان می‌شود. شما به سادگی می‌توانید لینک خود را در آن قسمت کپی کرده و سپس روی گزینه دانلود که در زیر فیلد قرار گرفته است، کلیک کنید.

با انجام این عمل، محتوای مورد نظر شما برای دانلود آماده شده و در دسترس شما قرار می‌گیرد. این فرایند زمان بسیار ناچیزی می‌طلبد و در مجموع قرار نیست که شما مدت زیادی را منتظر بمانید.

سایت Aloinstagram

این سایت هم با انجام کار دو سایت بالا، یک جایگزین مناسب به شمار می‌رود. پیشنهاد می‌شود اگر به هر دلیل دو سایت بالا از دسترس خارج شده و یا کار نمی‌کردند، مستقیماً و بدون اتلاف وقت به این سایت سر بزنید. اما این سایت ویژگی‌های خود را بهتر به مخاطب نمایش می‌دهد که شاید حتی پیش از نیاز، بتوانید به جای دو سایت بالا، از همین سایت استفاده کنید.

برای مثال با ورود به این سایت چند گزینه مجزا و مستقل برای دانلود استوری‌ها، تصاویر، فیلم‌ها و فیلم‌های آی جی تی وی در اختیار شما قرار می‌گیرد. چه چیزی می‌خواهید دانلود کنید؟ لینک همان را کپی کنید و سپس وارد بخش مورد نظر خود شوید.

بعد از ورود به هر بخش، روند کار شبیه به چیزی می‌شود که در دو مورد قبلی به شما آموزش دادیم. برای مثال با ورود به گزینه Download Instagram IGTV، یک فیلد برای جایگزین کردن لینک فیلم آی جی تی وی نمایش داده می‌شود. می‌توانید همین فرایند را برای سایر بخش‌ها هم در پیش بگیرید.

اینستاگرام

توجه کنید که گزینه‌های دیگر هم به زبان انگلیسی نوشته شده‌اند. اگر احیاناً با زبان انگلیسی آشنایی ندارید، ما در همین بخش ۳ مورد دیگر را هم معرفی می‌کنیم. گزینه Download Instagram Stories اجازه می‌دهد که یک فیلد مخصوص برای دانلود کردن استوری‌های این شبکه اجتماعی محبوب رو به روی شما قرار بگیرد. توجه کنید که در این بخش باید از آی دی پیچ اینستاگرام استفاده کنید.

به این منظور ابتدا @ را وارد و سپس آی دی پیچ را وارد کنید. به این ترتیب تمام استوری‌های موجود در پیچ برای شما نمایش داده می‌شوند و شما در یک فهرست می‌توانید همه آن‌ها را دانلود کنید.

سایت Dinsta

بسیاری از کاربران معمولاً از این موضوع شکایت می‌کنند که چرا مراحل دانلود در برخی از سایت‌ها پیچیده یا طولانی است؛ در واقع اگر با دقت تنها چند دقیقه زمان صرف خواندن این مقاله کنید، متوجه خواهید شد که این‌طور نیست و با تلاش انجام کارهای سخت هم شدنی است. حال چه بسا که دانلود از این سایت‌ها به هیچ عنوان اعمالی سخت در نظر گرفته نمی‌شوند.

جدای از این که ما در این پیشنهاد این فرایند ساده را از این هم ساده‌تر می‌کنیم، اما نباید هدف اصلی را از یاد ببریم. اگر شما به دنبال کسب تجربه و یادگیری اصول کار با تمام شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی هستید، با مراحل بسیار پیچیده‌تری حین یادگیری رو به رو خواهید شد. آموزش بازاریابی شبکه‌های اجتماعی به شما کمک می‌کند که موارد سخت‌تر را سریع‌تر از موارد آسان یاد بگیرید!

سایت Dinsta هم برای دانلود از اینستاگرام چنین سیاست خاصی را برگزیده است. بدون نیاز به وارد شدن به بخش‌های مختلف می‌توانید در همان صفحه اول لینک هر نوع محتوای اینستاگرام از جمله عکس، فیلم و یا آی جی تی وی را برای دانلود به سایت ارائه دهید. سایت نیز در کم‌ترین زمان ممکن، لینک دانلود فایل یا فایل‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد.

اپلیکیشن‌های دانلود از اینستاگرام

اپلیکیشن Easy Downloader

اگر از کاربران روزمره و اصلی اینستاگرام باشید، حداقل یک بار نام این اپلیکیشن را شنیده‌اید. ممکن است که دوست صمیمی شما از این استفاده کند یا حتی قبلاً در سایت‌های دیگر با این نام مواجه شده باشید.

این اپلیکیشن دانلود از اینستاگرام را برای کاربران اندروید به چند مرحله بسیار کوتاه خلاصه می‌کند. به این منظور پس از دانلود اپلیکیشن یاد شده، ابتدا لینک خود را حاضر کنید.

همان‌طور که در بالا توضیح دادیم از طریق گزینه‌های موجود در کنار هر پست می‌توانید لینک آن را برای اشتراک گذاری به دست آورید.

اینستاگرام

سپس وارد اپلیکیشن مذکور می‌شوید. با ورود به آن، با فیلدی مشابه سایت‌هایی که قبل‌تر معرفی کردیم مواجه می‌شوید. اکنون همه چیز قابل پیش‌بینی است؛ نه؟ لینک را در فیلد مربوطه قرار دهید و سپس گزینه Paste and Download را فشار دهید.

نکته قابل توجه درباره این نرم افزار، عدم محدود شدن آن به اینستاگرام است. یعنی شما علاوه بر ویدیو و تصاویر اینستاگرام، می‌توانید محتوای موجود روی شبکه‌های اجتماعی دیگر نظیر تیک تاک را هم از طریق همین اپلیکیشن دانلود کنید.

اپلیکیشن Grab

تاکنون درباره سایت‌ها و سپس اپلیکیشن اندروید دانلود از اینستاگرام حرف زدیم؛ حالا نوبت سیستم عامل گوشی‌های هوشمند شرکت اپل یعنی iOS است.

این سیستم عامل نیز روش‌های زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد که از طریق آن‌ها نه تنها از اینستاگرام، بلکه از موارد دیگری هم می‌توانید به دانلود بپردازید. البته پیش از آن که ادامه دهیم، باید توجه کنید استفاده از سایت‌ها برای دانلود از اینستاگرام در گوشی‌های آیفون و تبلت‌های آیپد معمولاً با برخی از محدودیت‌ها همراه است. بنابراین استفاده از چنین اپلیکیشن‌هایی، گزینه بهتری است.

یکی از آن‌ها Grab نام دارد. اگرچه این اپلیکیشن تبلیغات زیادی را به مخاطب نمایش می‌دهد اما عملکرد قابل قبولی دارد و سریعاً شما را به هدفتان می‌رساند. با ورود به صفحه اصلی معمولاً بعد از مشاهده یک تبلیغ، می‌توانید لینک پست مورد نظر خود را درون فیلد مربوطه کپی کنید. سپس لینک دانلود در اختیار شما قرار می‌گیرد.

اپلیکیشن Insta Saver

اگر از تبلیغات متنفر هستید، شما را درک می‌کنیم و این پیشنهاد را هم مختص شما حاضر کرده‌ایم ولی نباید نفرت خود از تبلیغات را به کسب و کارتان گسترش دهید.

بدون شک تاکنون تبلیغات بسیاری را دیده‌اید ولی تاکنون از خود پرسیده‌اید که چرا با وجود تنفر جمع زیادی از مردم، آن‌ها هنوز هم به کار خود ادامه می‌دهند؟ به خاطر این که تبلیغات تاثیر شگفت انگیزی دارند و مردم هنوز هم به آن‌ها اعتماد می‌کنند! پیشنهاد می‌کنیم برای تغییر نگرش خود مقاله آموزش تبلیغات و بازاریابی را مطالعه کنید.

تا آن زمان می‌توانید از اپلیکیشن Insta Saver استفاده کنید. این اپلیکیشن هم می‌تواند با دریافت لینک پست‌های اینستاگرام از جمله تصاویر و فیلم‌ها، لینک دانلود آن‌ها را برای شما حاضر کند.

روش‌های جایگزین

شاید برای شما عجیب باشد اما همیشه نیاز نیست که به سایت‌ها، اپلیکیشن و موارد دیگری برای دانلود پست‌های اینستاگرام مراجعه کنید.

راه حل‌ها و روش‌های دیگری هم وجود دارند که اکنون به آن‌ها می‌پردازیم. البته ما قصد نداریم درباره استفاده از آن‌ها به شما اجبار کنیم و تنها سعی می‌کنیم که روش‌ها را همراه با مزایا و معایب معرفی کنیم؛ تصمیم‌گیری درباره نحوه استفاده از هر روش و انتخاب، به عهده خود شماست.

اولین روش که احتمالاً با آن غریبه نیستید اما بسیاری از کاربران به سادگی آن را از یاد می‌برند، اسکرین شات یا عکس گرفتن از صفحه دستگاه است.

تمام دستگاه‌های مجهز به ویندوز ۷، ۸، ۱۰ و ۱۱ از این ویژگی پشیتبانی می‌کنند. شما حتی می‌توایند روی ویندوزهای قدیمی‌تر هم با استفاده از برخی شیوه‌ها، از صفحه دستگاه خود عکس بگیرید.

اسکرین شات اندروید

اما کاربران اصلی این روش، صاحبان گوشی‌های هوشمند هستند. شما می‌توانید در گوشی‌های اندروید از صفحه دستگاه اسکرین شات تهیه کنید. این ویژگی از اندروید ۴ و بالاتر و iOS 7 و بالاتر در اختیار کاربران قرار گرفته است.

معمولاً در گوشی‌های آیفون می‌توانید از طریق ترکیب دکمه‌های هوم و پاور به ثبت اسکرین شات از صفحه بپردازید. گوشی‌های جدیدترین آیفون، روش‌های دیگری را هم برای اسکرین شات ارائه می‌دهند.

گوشی‌های اندروید هم روش‌های بسیار زیادی را طی سال‌های گذشته مورد استفاده قرار داده‌اند. از جمله این روش‌ها می‌توان به ترکیب کلیدهای پاور و دکمه کم کردن صدا اشاره کرد.

کشیدن کف دست روی صفحه و … در گوشی‌های سامسونگ و برخی دیگر از دستگاه‌ها قابل انجام است که احتمالاً با آن‌ها آشنا هستید.

  • اسکرین شات آیفون ۸ و پایین تر
  • اسکرین شات آیفون ایکس، آیفون ۱۱، آیفون ۱۲، آیفون ۱۳

متاسفانه اگرچه این روش بسیار سریع، فوری و کم دردسر است اما چند محدودیت و مشکل دارد. کیفیت کم تصاویر یکی از این مشکلات است.

عدم امکان استفاده از اسکرین شات برای ویدیوها یکی دیگر از مشکلاتی است که عملاً ذخیره ویدیوها را با این روش غیرممکن می‌کند. در نهایت در اسکرین شات‌ها تمام صفحه درون تصویر جای می‌گیرند که معمولاً نمای اپلیکیشن هم در این بین ثبت می‌شود؛ این رویه تصویر اصلی را با محتوای اضافه همراه می‌کند که شما باید در آینده با نرم افزارهای ادیت، قسمت‌های اضافه را حذف کنید.

در همین حالت معمولاً لوگو و نام پیج‌هایی که تصویر را منتشر کرده‌اند، در اسکرین شات ذخیره می‌شود. اگر دوره آموزش مدیریت برند و تبلیغات را گذرانده باشید، می‌دانید که این شکل از تبلیغات چه تاثیر بلند مدت و استثنائی را برجای می‌گذارند.

یکی دیگر از روش‌ها برای ذخیره پست‌های اینستاگرام، استفاده از خود این اپلیکیشن محبوب است! شاید تعجب کنید که اگر چنین قابلیتی وجود دارد ما چرا استفاده از سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها و روش‌های جایگزین را پیشنهاد می‌دهیم؟

در واقع قابلیت ذخیره یا Save اینستاگرام پست‌ها را تنها با همان فرمت استاندارد اینستاگرام و همان‌گونه که می‌بینید، ذخیره می‌کند. این پست‌ها همه روی فضای ابری و سرورهای شرکت اینستاگرام ذخیره می‌شوند و در آینده نیز شما نمی‌توانید فایل اصلی آن‌ها را دانلود کنید. فقط می‌توانید به تماشای دوباره آن‌ها بپردازید.

اینستاگرام

برای استفاده ویژگی ذخیره سازی پست‌های اینستاگرام، باید روی آیکون ذخیره موجود در هر پست کلیک کنید. شایان ذکر است که اگر منتشر کننده پست آن را از اینستاگرام حذف کند، شما نیز نمی‌توانید از آن استفاده کنید، حتی اگر پیش‌تر آن را به این روش ذخیره کرده باشید.

در حالت‌ها دیگر مانند حذف صفحه یا همان حذف حساب کاربری، همین شرایط رخ خواهد داد. سرانجام باید با در نظر گرفتن این معایب، استفاده از این روش را با احتیاط در پیش بگیرید.

شاید شما راه حل‌های دیگری را هم امتحان کرده باشید که نتیجه خوبی دارند اما مواردی که در بالا ذکر شد، مسلماً نیاز شما را برطرف خواهند کرد. البته همیشه پرداختن به چنین آموزش‌هایی برای شما مفید خواهد بود، بنابراین چرا از آن‌ها استفاده نمی‌کنید؟

فرادرس به عنوان بزرگ‌ترین موسسه آموزش آنلاین و ویدیویی کشور با فراهم کردن آموزش‌های دانشگاهی از جمله درس‌های تخصصی، عمومی و موارد دیگر مانند برنامه نویسی، گرافیک و هزاران دسته‌بندی مفید، بزرگ‌ترین دوست علاقه‌مندان علم و آگاهی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.