تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴
کد خبر : 60446

آموزش استفاده از ترفندها و قابلیت های گلکسی بادز پرو ، هدفون بی سیم سامسونگ

آموزش استفاده از ترفندها و قابلیت های گلکسی بادز پرو ، هدفون بی سیم سامسونگ

آموزش استفاده از ترفندها و قابلیت های گلکسی بادز پرو ، هدفون بی سیم سامسونگسامسونگ برای هدفون بی سیم گلکسی بادز پرو قابلیت‌ها و ترفندهای متعددی را در نظر گرفت که برخی از کاربران از وجود آنها مطلع نیست..

گلکسی بادز پروآموزش استفاده از ترفندها و قابلیت های گلکسی بادز پرو ، هدفون بی سیم سامسونگ

سامسونگ برای هدفون بی سیم گلکسی بادز پرو قابلیت‌ها و ترفندهای متعددی را در نظر گرفت که برخی از کاربران از وجود آنها مطلع نیستند. در ادامه شما را با نحوه استفاده از این ترفندها آشنا خواهیم کرد.

گلکسی بادز پرو به عنوان یکی از جدیدترین هدفون‌های بی سیم سامسونگ با قابلیت‌های نوآورانه و جدید موفق شد نگاه بسیاری را به خود جلب کند. این هدفون بی سیم سامسونگ به دلیل ارائه قابلیت‌ها و فناوری‌هایی جدیدی نظیر حذف صداهای جانبی (Wind Shield)، قابلیت اتصال خودکار، تقویت صدای محیط (Ambient Sound) و حذف نویز فعال (ANC) به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین بادزهای سامسونگ نیز محسوب می‌شود.

گلکسی بادز پرو به دلیل برخورداری از یک ووفر ۱۱ میلی‌متر برای تولید صدای باس و یک توییتر ۶.۵ میلی‌متر برای تولید صدهای زیر می‌تواند صدایی فوق‌العاده با کمترین اختلال تولید کند. همچنین عملکرد عالی این هدفون بی‌سیم با تغییر سبک‌های موسیقی افت پیدا نخواهد کرد و در واقع کاربران همان صدایی که هنرمند تولید کرده را در آهنگ‌های هیپ‌هاپ تا ملودی کلاسیک بدون هیچ تغییری خواهند شنید. در همین راستا قصد داریم شما را با چند ترفند و قابلیت گلکسی بادز پرو آشنا کنیم که که با آنها می‌توان آسان‌تر از قبل از قابلیت‌های این هدفون بی‌سیم بهره‌مند شد.

ترفندها و قابلیت های گلکسی بادز پرو

اتصال به سایر دستگاه‌ها

کاربران می‌توانند به آسانی گلکسی بادز پرو را به گوشی‌های موبایل، لپ تاپ، تبلت، کامپیوتر و تلویزیون هوشمند متصل کرده و از یک تجربه صوتی فوق‌العاده بهره‌مند شوند. در همین راستا کاربران با نصب برنامه Galaxy Wearable می‌توانند به آسانی گلکسی بادز پرو را به دستگاه‌های اندرویدی متصل کنند. البته این اپلیکیشن به شکل پیش‌فرض روی گوشی‌های گلکسی سامسونگ وجود دارد، اما سایر کاربران می‌توانند آن را از فروشگاه‌های اپلیکیشن معتبر دانلود و نصب کنند.

پس از اینکه برنامه Galaxy Wearable را نصب و باز کردید، روی گزینه Get Started ضربه بزنید و با طی کردن مراحل ساده آن قادر خواهید بود موسیقی‌های موبایل یا تبلت خود را از طریق گلکسی بادز پرو گوش دهید.

گلکسی بادز پرو

کاربران با حسگر لمسی که بالای اسپیکر قرار گرفته می‌توانند گلکسی بادز پرو را به دستگاه‌های غیراندرویدی و لپ تاپ‌ها متصل کنند. در واقع کاربران باید این حسگر لمسی را به مدت ۳ ثانیه نگه دارند و بعد از آن باید به منوی بلوتوث دستگاه مراجعه کرد و فرایند اتصال را تکمیل کنند.

هنگامی که گلکسی بادز پرو به گوشی‌ها یا تبلت‌های گلکسی سامسونگ متصل باشد، می‌توان از قابلیت Auto Switch نیز بهره‌مند شد؛ این قابلیت امکان سوئیچ آسان میان گوشی و تبلت را فراهم می‌سازد؛ برای مثال اگر مشغول دیدن یک ویدیو روی تبلت گلکسی تب اس ۷ باشید و کسی با گوشی گلکسی اس ۲۱ شما تماس بگیرد، به کمک این قابلیت می‌توانید ویدیو را متوقف کرده و با گلکسی بادز پرو تماس را پاسخ دهید. پس از پایان تماس نیز مجددا این هدفون بی سیم به تبلت متصل می‌شود تا بدون هیچ مشکلی مجددا به تماشای ویدیو بپردازید.

طراحی و کنترل

سامسونگ هدفون بی سیم گلکسی بادز پرو را به شکل مدرن و ارگونومیک طراحی کرده تا بتواند راحتی بیشتری را برای کاربران به وجود آورد. گلکسی بادز پرو کاملا به شکل حفره گوش کاربران بوده و همین سبک طراحی ضمن اینکه کیفیت صدا را دوچندان کرده بلکه ظاهری زیباتر و طبیعی‌تری را نیز به وجود آورده است. همچنین این سبک طراحی باعث کاهش تماس فضای میان گوش و بادها شده و با افزایش راحتی توانسته به گونه‌ای عمل کند که انگار چیزی در داخل گوش کاربر وجود ندارد.

گلکسی بادز پرو

هر یک از این دو هدفون بی سیم در بدنه خود به حسگر لمسی مجهز شدند که با ضربه زدن روی آنها می‌توان به کنترل تماس‌ها و آهنگ‌های پخش شده پرداخت. تعداد دفعاتی که روی آنها ضربه وارد می‌شود، نوع کاربرد این حسگر لمسی را نیز تغییر خواهد داد:

  • ۱ ضربه: پخش یا توقف هر آهنگ و محتوایی که به آن گوش می‌دهید
  • ۲ ضربه: رفتن به آهنگ بعدی یا پاسخ به تماس دریافتی
  • ۳ ضربه: پخش آهنگ قبلی
  • لمس و نگه‌داشتن: رد تماس یا قابلیت شخصی‌سازی

همچنین کاربران با لمس و نگه‌داشتن حسگر لمسی قادرند به شخصی‌سازی بپردازند. برای انجام این شخصی‌سازی می‌بایست با مراجعه به برنامه Galaxy Wearable گزینه Touch and hold را انتخاب نمایید. بعد از آن می‌توان یکی از کاربردهای زیر را برای حالت لمس و نگه‌داری انتخاب کرد:

  • تغییر کنترل نویز (انتخاب یکی از حالت‌های ANC و Ambient Sound)
  • افزایش صدا
  • کاهش صدا
  • فعال کردن دستیار صوتی
  • باز کردن برنامه اسپاتیفای (Spotify)

گفتنی است سامسونگ دو قابلیت حذف نویز فعال یا ANC و حالت Ambient Sound را با هدف ارتقا تجربه صوتی کاربران برای این گجت خود در نظر گرفته است.

قابلیت Ambient Sound قادر است صداهای نزدیک را تا ۲۰ دسی‌بل تقویت کند؛ از این رو کاربران قادرند صداها را بر اساس نیاز خود تنظیم و شخصی‌سازی نمایند. ضمن اینکه این قابلت برای افرادی که به شکل گسترده در حال انجام مولتی‌تسکینگ هستند نیز کارایی زیادی خواهد داشت؛ در واقع این قابلیت برای افرادی که در خانه مشغول کار هستند و همزمان از فرزندان خود نیز مراقبت می‌کنند یا افرادی که در شهر در حال پیاده‌روی بوده و همزمان مراقب ماشین‌های عبوری هستند، می‌تواند بسیار پرکاربرد باشد.

گلکسی بادز پرو

قابلیت حذف نویز فعال (ANC) برای افرادی که هنگام کار نیازمند تمرکز بالایی هستند یا در زمان استراحت به سکوت زیادی نیاز دارند در نظر گرفته شده است. این قابلیت قادر به حذف ۹۹ درصد از صدای بیرون خواهد بود که البته کاربران می‌توانند شدت حذف صدا را تنظیم و کنترل کنند. برای انجام این تنظیمات باید به برنامه Galaxy Wearable مراجعه کرده و از منوی Noise Control در بخش active noise cancellation از گزینه‌های بین زیاد (High) تا کم (Low) مورد دلخواه خود را انتخاب نمایند.

ضمن اینکه در این بخش گزینه Voice Detect نیز در نظر گرفته شده که با فعال کردن آن قابلیت حذف نویز فعال متوقف خواهد شد و پس از آن کاربران قادرند صدای بیرونی یا سایر افراد را به شکل کامل بشنوند. همچنین امکان زمان‌بندی توقف از ۵ تا ۱۵ ثانیه در نظر گرفته شده تا کاربران بدون اینکه گلکسی بادز پرو را از گوش خارج کنند، بتوانند صدای بیرونی را برای چند لحظه بشنوند.

صدای فراگیر

گلکسی بادز پرو سامسونگ از قابلیت ۳۶۰ Audio نیز بهره می‌برد که به کمک آن می‌توان صدایی کاملا واقعی و فراگیر را گوش داد. برای فعال کردن این قابلیت مراحل زیر را انجام دهید:

  • ابتدا اطمینان حاصل کنید دستگاه گلکسی شما از رابط کاربری One UI 3.1 سامسونگ پشتیبانی می‌کند.
  • پس از اتصال بادرز پرو به دستگاه خود برنامه Galaxy Wearable را باز کنید.
  • در اپلیکیشن Galaxy Wearable گزینه Advanced را پیدا کنید.
  • در این قسمت گزینه ۳۶۰ Audio را روی حالت on قرار دهید.
  • محتواهایی که قادر به پشتیبانی از قابلیت صوتی Dolby Atmos هستند را پخش کرده و صدای فراگیر ۳۶۰ Audio را بشنوید.

گلکسی بادز پرو

گفتنی است کاربران با برنامه Galaxy Wearable قادرند از جدیدترین به‌روزرسانی‌هایی که برای گلکسی بادز پرو ارائه می‌شود نیز آگاهی پیدا کرده و با به‌روزرسانی آن از قابلیت‌های جدید بهرمند شوند. مشتریان می‌توانند این هدفون بی سیم سامسونگ را در ۳ رنک مشکی، بنفش و نقره‌ای خریداری کنند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.