تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸
کد خبر : 41469

آمار مصدومیت با مونوکسید کربن در تعطیلات نوروزی ۱۴۰۰ 

آمار مصدومیت با مونوکسید کربن در تعطیلات نوروزی ۱۴۰۰ 

آمار مصدومیت با مونوکسید کربن در تعطیلات نوروزی ۱۴۰۰ طبق اعلام اورژانس کشور از شروع طرح نوروزی از تاریخ ۲۵ اسفند تا روز طبیعت ۱۴۰۰ تعداد ۲۰۳۵ حادثه ویژه در سیستم اورژانس کشور ثبت شده است که از این تعد..

آمار مصدومیت با مونوکسید کربن در تعطیلات نوروزی ۱۴۰۰

آمار مصدومیت با مونوکسید کربن در تعطیلات نوروزی ۱۴۰۰ 

طبق اعلام اورژانس کشور از شروع طرح نوروزی از تاریخ ۲۵ اسفند تا روز طبیعت ۱۴۰۰ تعداد ۲۰۳۵ حادثه ویژه در سیستم اورژانس کشور ثبت شده است که از این تعداد ۲۲۰ حادثه مربوط به مسمومیت با مونوکسید کربن بوده است.

به گزارش ایسنا، طبق اعلام سازمان اورژانس کشور، از ۲۵ اسفند ۹۹ تا امروز متاسفانه تعداد ۲۸ نفر در اثر مسمومیت جان باختند و ۳۸۴ نفر نیز راهی مراکز درمانی شده و ۱۳۲ نفر نیز در محل درمان شدند. بیشترین تعداد ماموریت مربوط به مسمومیت گزارش شده برای استان‌های تهران با ۴۲ مورد، آذربایجان شرقی با ۳۶ مورد، البرز با ۲۱ و مازندران با ۱۷ مورد ماموریت مربوط به مسمومیت است‌ .

به لحاظ تعداد فوتی بر اثر مسمومیت با مونوکسید کربن استان ایلام با ۶ فوتی، تبریز با ۵ فوتی، البرز با ۴ و تهران با ۳ فوتی در صدر قرار دارند. همچنین تبریز با ۹۳، تهران با ۶۲ و مازندران با ۵۵ فرد مسموم در صدر مسمومین نجات یافته هستند.

بنابر اعلام سازمان اورژانس کشور، بر اساس برآوردهای صورت گرفته بیشترین فوتی در روزهای تعطیل ثبت شده است که این به معنی آن است که خواب طولانی تر مساوی با غفلت است.

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.