تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۸
کد خبر : 60694

آمار رسمی میزان واردات گوشی موبایل به ایران در سال ۱۴۰۰: سهم کدام برند بیشتر است؟

آمار رسمی میزان واردات گوشی موبایل به ایران در سال ۱۴۰۰: سهم کدام برند بیشتر است؟

آمار رسمی میزان واردات گوشی موبایل به ایران در سال ۱۴۰۰: سهم کدام برند بیشتر است؟گزارش جدید انجمن واردکنندگان موبایل از افزایش ۲۰ درصدی واردات موبایل طی ۷ ماه نخست سال ۱۴۰۰ حکایت دارد؛ اما طی این مدت ..

گوشیآمار رسمی میزان واردات گوشی موبایل به ایران در سال ۱۴۰۰: سهم کدام برند بیشتر است؟

گزارش جدید انجمن واردکنندگان موبایل از افزایش ۲۰ درصدی واردات موبایل طی ۷ ماه نخست سال ۱۴۰۰ حکایت دارد؛ اما طی این مدت چه تعداد گوشی وارد ایران شده و سهم کدام برند بیشتر از همه است؟

انجمن واردکنندگان موبایل به تازگی جدیدترین گزارش مربوط به واردات گوشی موبایل برای ۷ ماه نخست سال ۱۴۰۰ را منتشر کرده که طبق آن میزان واردات در این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۲۰ درصد افزایش پیدا کرده است؛ اما میزان واردات کدام‌یک از برندهای موبایل بیشتر از همه بوده است؟

آمار واردات گوشی طی ۷ ماه نخست ۱۴۰۰

بر اساس آمار منتشر شده توسط انجمن واردکنندگان موبایل در ایران، طی هفت ماه اول سال ۱۴۰۰ حدود ۱۰ میلیون و ۵۷۰ هزار دستگاه موبایل به کشور وارد شده که از مدت مشابه سال قبل حدود ۲۰ درصد رشد داشته است. در این بازه زمانی، رکورد بیشترین میزان واردات موبایل به خردادماه با آمار ۲ میلیون دستگاه تعلق دارد و پس از آن نیز بیشترین واردات در ماه‌های تیر و مهر انجام شده است.

طبق این گزارش، بیشترین میزان واردات به ترتیب به برندهای سامسونگ، شیائومی و نوکیا اختصاص دارد. در واقع در ۷ ماه نخست سال ۱۴۰۰ حدود ۵ میلیون و ۱۳۷ هزار و ۶۰۰ دستگاه موبایل سامسونگ، حدود ۳ میلیون و ۳۹۴ هزار و ۴۰۰ دستگاه موبایل شیائومی و حدود ۱ میلیون و ۳۶۵ هزار و ۱۰۰ دستگاه گوشی نوکیا به کشور وارد شد. البته طی این بازه زمانی، واردات گوشی های هواوی نیز حدود ۱۲۵ هزار و ۷۰۰ دستگاه گزارش شده، اما با وجود رشد ۲۰ درصدی کل واردات موبایل به کشور، واردات برند هواوی طی سال ۱۴۰۰ به میزان چشمگیری افت کرده است.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.