تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵
کد خبر : 57055

آمارها خبر از رشد میانگین سرعت اینترنت موبایل و ثابت در جهان می‌دهد

آمارها خبر از رشد میانگین سرعت اینترنت موبایل و ثابت در جهان می‌دهد

آمارها خبر از رشد میانگین سرعت اینترنت موبایل و ثابت در جهان می‌دهدجدیدترین گزارش وب سایت اسپید تست حاکی از آن است که سرعت اینترنت موبایل در مقایسه با ماه جولای با اندکی رشد همراه شده است.
مطابق با تا..

آمارها خبر از رشد میانگین سرعت اینترنت موبایل و ثابت در جهان می‌دهد

جدیدترین گزارش وب سایت اسپید تست حاکی از آن است که سرعت اینترنت موبایل در مقایسه با ماه جولای با اندکی رشد همراه شده است.

مطابق با تازه‌ترین گزارش اسپیدتست، میانگین سرعت اینترنت همراه و همچنین اینترنت ثابت در آگوست سال جاری به ترتیب ۵۶.۷۴ و ۱۱۰.۲۴ مگابیت بر ثانیه بوده است. این در صورتی است که میانگین سرعت اینترنت موبایل در ماه جولای ۵۵.۰۷ مگابیت بر ثانیه بوده و از این رو می‌توان عنوان کرد که سرعت اینترنت موبایل با رشد کوچکی همراه شده است. علاوه‌بر اینترنت ثابت نیز در ماه جولای ۱۰۷.۵۰ مگابیت برثانیه سرعت داشته است که با توجه به این موضوع مشخص می‌شود سرعت اینترنت ثابت نیز رشد کرده است.

ایران در رده بندی اینترنت ثابت جایگاه پیشین خود را حفظ کرد

گزارش اسپیدتست حاکی از آن است که سرعت اینترنت ثابت و موبایل ایران در ماه آگوست به ترتیب ۲۱.۳۵ و ۳۲.۳۰ مگابیت بر ثانیه بوده است. ایران در رده بندی اینترنت ثابت همانند گذشته جایگاه ۱۳۴ را به خود اختصاص داده است، این در صورتی است که کشور ما در رده بندی اینترنت موبایل جایگاه هشتادم را به خود اختصاص داده که نسبت به گذشته با سقوط یک پله‌ای همراه شده است.

امارات در جایگاه نخست رده بندی سرعت اینترنت موبایل

مطابق با گزارش اسپیدتست، رتبه نخست رده بندی سرعت اینترنت موبایل مانند ماه پیش با سرعت ۱۹۵.۵۲ مگابیت برثانیه به امارات متحده عربی اختصاص دارد و در جایگاه دوم نیز کره جنوبی با سرعت ۱۹۲.۱۶ مگابیت بر ثانیه قرار گرفته است.

سرعت اینترنت موبایل

نروژ نیز با میانگین سرعت ۱۷۳.۵۴ مگابیت برثانیه در جایگاه سوم ایستاده است، این در صورتی است که نروژ در ماه گذشته جایگاه ششم را کسب کرده بود. پایین‌تر از نروژ و در رده چهارم قطر با سرعت ۱۹۶.۱۷ مگابیت برثانیه قرار دارد. رده پنجم نیز با سرعت ۱۶۳.۴۵ مگابیت برثانیه به چین اختصاص یافته است، این در صورتی است که قطر در ماه گذشته جایگاه سوم و چین جایگاه چهارم را کسب کرده بود.

عربستان سعودی با سرعت ۱۴۹.۹۵ مگابیت بر ثانیه جایگاه ششم را به خود اختصاص داده و جایگاه هفتم نیز با سرعت ۱۴۱.۴۶ مگابیت بر ثانیه به کویت تعلق دارد. قبرس نیز با سرعت ۱۳۶.۱۸ مگابیت بر ثانیه جایگاه هشتم را به خود اختصاص داده است که در مقایسه با ماه گذشته این کشور در رده بندی سرعت اینترنت موبایل با سقوط سه پله‌ای مواجه شده است.

پایین‌تر از قبرس و در جایگاه نهم رده بندی سرعت اینترنت موبایل استرالیا با سرعت ۱۲۶.۶۷ مگابیت برثانیه قرار دارد و رده دهم نیز با سرعت ۱۲۶.۲۱ مگابیت بر ثانیه به بلغارستان تعلق گرفته است. لازم به ذکر است که دو کشور مذکور در ماه گذشته نیز در همین جایگاه‌ها قرار داشتند.

سنگاپور در جایگاه نخست رده بندی سرعت اینترنت ثابت

رتبه نخست رده بندی سرعت اینترنت ثابت با سرعت ۲۶۲.۲۰ مگابیت بر ثانیه به کشور سنگاپور تعلق دارد و در رتبه دوم نیز هنگ کنگ با سرعت ۲۵۴.۴۰ مگابیت بر ثانیه ایستاده است. لازم به ذکر است که هر دو کشور مذکور نسبت به ماه گذشته با رشد یک پله‌ای همراه شده‌اند.

سرعت اینترنت موبایل

در رده سوم و چهارم نیز به ترتیب موناکو با سرعت ۲۴۲..۸۹ مگابیت برثانیه و سوئیس با سرعت ۲۲ مگابیت بر ثانیه قرار دارند. لازم به ذکر است که موناکو نسبت به ماه پیش با افت دو پله‌ای و سوئیس با رشد ۲ پله‌ای همراه شده است. جایگاه پنجم این رده بندی نیز با سرعت ۲۲۱ مگابیت بر ثانیه به تایلند تعلق گرفته است. پایین‌تر از تایلند، رومانی با سرعت ۲۱۷.۹۱ مگابیت بر ثانیه ایستاده است. هر دو کشور مذکور در مقایسه با ماه گذشته افت یک پله‌ای را تجربه کرده‌اند.

رده هفتم این جدول با سرعت ۲۱۶.۶۷ مگابیت بر ثانیه به کره جنوبی تعلق گرفته است، این در صورتی است که کره در ماه گذشته نیز همین جایگاه را به خود اختصاص داده بود. پایین‌تر از کره نیز دانمارک با سرعت ۲۱۶.۱۳ مگابیت بر ثانیه قرار گرفته است. دانمارک در رده بندی این ماه صعود یک پله‌ای را تجربه کرده است.

جایگاه نهم این رده بندی نیز نیز با سرعت ۲۰۹.۶۱ مگابیت برثانیه به شیلی اختصاص یافته است و در جایگاه دهم نیر فرانسه با سرعت ۲۰۱. ۶۱ مگابیت بر ثانیه قرار دارد. لازم به ذکر است که شیلی در رده بندی این ماه افت یک پله‌ای را تجربه کرده و فرانسه با صعود یک پله‌ای همراه شده است.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.