تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱
کد خبر : 58414

آلفارومئو جیولیا و استلویو ۲۰۲۲ با تجهیزات استاندارد بیشتر معرفی شدند

آلفارومئو جیولیا و استلویو ۲۰۲۲ با تجهیزات استاندارد بیشتر معرفی شدند

آلفارومئو جیولیا و استلویو ۲۰۲۲ با تجهیزات استاندارد بیشتر معرفی شدندآلفارومئو جیولیا و استلویو ۲۰۲۲ معرفی شدند. این سدان و شاسی بلند اکنون از تجهیزات استاندارد بیشتری نسبت به قبل بهره می‌برند. در ادا..

آلفارومئو جیولیاآلفارومئو جیولیا و استلویو ۲۰۲۲ با تجهیزات استاندارد بیشتر معرفی شدند

آلفارومئو جیولیا و استلویو ۲۰۲۲ معرفی شدند. این سدان و شاسی بلند اکنون از تجهیزات استاندارد بیشتری نسبت به قبل بهره می‌برند. در ادامه با مشخصات این خودروها آشنا می‌شویم.

برند خودروسازی آلفارومئو قصد دارد محصولات خود را با جذابیت بیشتری به بازار عرضه کند و در همین راستا اخیرا از برخی مدل‌های سفارشی خود برای عرضه در بازارهای اروپایی پرده برداشت. این خودروساز قصد دارد کراس اوور جدیدی را نیز با نام توناله طی سال آینده به بازار عرضه کند. در همین راستا این خودروساز از آلفارومئو جیولیا و استلویو ۲۰۲۲ (۲۰۲۲ Alfa Romeo Giulia, Stelvio) نیز با تجهیزات استاندارد بیشتر پرده‌برداری کرده است که در ادامه با مشخصات این خودروها آشنا می‌شویم.

مشخصات آلفارومئو جیولیا و استلویو ۲۰۲۲

آلفارومئو جیولیا

ساختار تریم‌های سدان آلفارومئو جیولیا ۲۰۲۲ اکنون تغییراتی را تجربه کرده و مدل جدید ولوچه به جای مدل قبلی Ti اسپورت عرضه شده است که یک نوع نسخه پرفورمنس محسوب می‌شود. تمام نسخه‌های این خودرو به شکل استاندارد اکنون از سیستم‌های کمک‌راننده پیشرفته نظر حسگرهای پارک جلو و عقب، نوربالای خودکار، هشدار خروج از مسیر، کروز کنترل تطبیقی و دستیار نقاط کور بهره می‌برند.

آلفارومئو جیولیا

آلفارومئو جیولیا ۲۰۲۲ از لحاظ فنی تغییری پیدا نکرده، اما اکنون از سیستم ناوبری، سیستم کیفیت هوای جدید، شارژ بی‌سیم گوشی هوشمند و صندلی‌های عقب گرم شونده مجهز شده است.

آلفارومئو جیولیا

از سایر ویژگی‌های جدید این خودرو نیز می‌توان به چراغ‌های جلوی بای زنون، جلوپنجره مشکی در مدل‌های اسپرینت، ولوچه و کوادروفولیو و نمای جلوی اسپرت اشاره کرد.

آلفارومئو جیولیا

شاسی بلند استلویو ۲۰۲۲ تغییراتی همانند جیولیا را تجربه کرده است و با همان ۴ تریم اسپرینت، Ti، ولوچه و کوادروفولیو قابل سفارش خواهد بود. برای این خودرو نیز تجهیزات استانداردی چون صندلی‌های جلو و عقب گرم شونده در نظر گرفته شده است.

آلفارومئو جیولیا

البته این خودرو از چراغ‌های جلوی بای زنون بهره نمی‌برد. همچنین مدل‌های اسپرینت و ولوچه نیز اکنون به پدال شیفترهای آلومینیومی مجهز شده‌اند.

آلفارومئو جیولیا

جیولیا QV و استلویو QV به عنوان قدرتمندترین محصولات در حال تولید آلفارومئو محسوب می‌شوند. این خودروها به موتور ۶ سیلندر ۲.۹ لیتری توئین توربو مجهز بوده که می‌تواند قدرتی برابر با ۵۰۵ اسب بخار و گشتاور ۶۰۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. آلفارومئو قصد دارد تعداد ۵۰۰ دستگاه از مدل‌های جیولیا GTA و GTAm را نیز به تولید برساند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.