تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۷
کد خبر : 586220

آفر تور آنتالیا لحظه آخر ویژه پاییز 1401

آفر تور آنتالیا لحظه آخر ویژه پاییز 1401

آیا می خواهید پاییز خود را مجلل ترین هتل های ترکیه با امکانات فراوان بگذرانید؟ آیا می خواهید لذت تماشای غروب آفتاب را در کنار سواحل زیبای شهر آنتالیا بگذرانید؟ قطعا تور آنتالیا لحظه آخر یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود. آنتالیا شهری توریستی، تفریحی است که سالانه تعداد بسیاری از گردشگران ایرانی را

آیا می خواهید پاییز خود را مجلل ترین هتل های ترکیه با امکانات فراوان بگذرانید؟ آیا می خواهید لذت تماشای غروب آفتاب را در کنار سواحل زیبای شهر آنتالیا بگذرانید؟ قطعا تور آنتالیا لحظه آخر یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود. آنتالیا شهری توریستی، تفریحی است که سالانه تعداد بسیاری از گردشگران ایرانی را به خود جلب می کند. اگر می‌خواهید فصل پاییز خود را در هتل های شیک و مجلل آنتالیا بگذرانید می توانید با تور آنتالیا لحظه آخر خود را به این شهر توریستی برسانید.

 

قیمت تور آنتالیا لحظه آخر

وبسایت لحظه آخر به سبب همکاری با برترین کارگزارها و آژانس های مسافرتی ارائه دهنده تور آنتالیا ترکیه، امکان مقایسه قیمت تور آنتالیا را خدمت کاربران همیشه همراه خود فراهم کرده است تا این عزیزان بتوانند بهترین تور آنتالیا را برای خودشان و همراهان عزیزشان تهیه نمایند. همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال جهت انتخاب تور می توانید با تماس با آژانس های مسافرتی تور آنتالیا از مشاوره و راهنمایی رایگان این عزیزان بهره مند شوید.

آفر تور آنتالیا لحظه آخر ویژه پاییز 1401

چه زمانی به آنتالیا سفر کنیم؟

اگر قصد قطعی خود را مبنی بر سفر با آفر تور آنتالیا گرفته‌اید، بهتر است بدانید که بهترین فصل برای سفر به آنتالیای ترکیه، فصل بهار و تابستان و اوایل پاییز است. به طور کلی می توان گفت بهترین زمان سفر از ماه آوریل تا ماه دسامبر میلادی است. در این بین ماه آوریل را می توان بهترین ماه دانست که هنگام بازدید از اماکن دیدنی آن ممکن است با انبوهی از جمعیت روبرو شوید.

تور آنتالیا از چه شهرهایی برگزار می‌شود؟

تور آنتالیا از شهرهای مختلفی همچون شیراز، اصفهان، تبریز، ارومیه، تهران، مشهد و شیراز انجام می شود. یکی از محبوب ترین تورها تور آنتالیا از مشهد است که سالانه تعداد بسیاری از علاقه مندان به این شهر را از شهر مشهد به این کشور راهی می کند. برای سفر به آنتالیا می توانید هم به صورت زمینی و هم به صورت هوایی خود را به آنتالیا برسانید اما دقت داشته باشید به علت دور بودن مشهد تا مرز ترکیه، اگر به صورت هوایی از مشهد به آنتالیا سفر کنید، سفری راحت تر و با آسودگی خیال بیشتری را تجربه خواهید کرد. یکی دیگر از مشهورترین تورهای کشور ترکیه، تور شهر استانبول است که علاوه بر تفریح می توانید برای خریدهای اساسی خود نیز با آفر تور استانبول لحظه آخر به آن سفر کنید و از این سفر خاطره انگیز نهایت لذت را ببرید.

آفر تور آنتالیا لحظه آخر ویژه پاییز 1401
هتل های all آنتالیا را انتخاب کنیم یا uall؟

در هتل های uall آنتالیا هر آن چیزی که از یک هتل مجلل و تفریحی انتظار دارید را می توانید در آنجا پیدا کنید، از سواحل زیبا و استخرهای جذاب تا پارک های ساحلی و اتاق های لوکسی که در آن اقامت دارید، همه و همه بعلاوه صرف غذا و نوشیدنی به صورت نامحدود در 24 ساعت شبانه روز بخشی از امکانات هتل های uall آنتالیا است. اما در مورد هتل های all، باید بگوییم که بیشتر امکانات هتل‌های uall در آن فراهم است با این تفاوت که بعضی محدودیت ها در آن برقرار است. مثلا در هتل های all شما تا ساعت 11 شب می توانید از سرویس های غذا و نوشیدنی سلف سرویس هتل استفاده کنید. اما در کل باید بگوییم که سفر به آنتالیا به حدی جذاب خواهد بود که نوع هتل خود را در آنجا به یاد نیاورید.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.